eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarna Białostocka › Budowa ulic w Czarnej Białostockiej



Ogłoszenie z dnia 2011-06-03

Czarna Białostocka: Budowa ulic w Czarnej Białostockiej
Numer ogłoszenia: 143430 - 2011; data zamieszczenia: 03.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czarna Białostocka reprezentowana przez Burmistrza Czarnej Białostockiej , ul. Traugutta 2, 16-020 Czarna Białostocka, woj. podlaskie, tel. 085 7131367, faks 085 7131349.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnabialostocka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulic w Czarnej Białostockiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie ulic: Kasztanowej, S. Żeromskiego i Spółdzielczej w Czarnej Białostockiej. 2. Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem zawierają stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji: 1) dokumentacje projektowe, 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, 3) przedmiary robót (które należy traktować jako materiał pomocniczy); oraz opis z punktów III.3; III.4; III.5 niniejszej specyfikacji. 3. Część 1: Budowa ulicy Kasztanowej od km 0+000 do km 0+202, która obejmuje w szczególności: 1) roboty drogowe a) budowa ulicy Kasztanowej od km 0+00 do km 0+202: długość jezdni ok. 202,00 m, szerokość jezdni 6,00 m, szerokość chodnika 2,00 m, szerokość zjazdów 3,50 m, spadek poprzeczny jezdni 2 proc. (daszkowy), konstrukcja jezdni dla kategorii ruchu KR2, b) roboty przygotowawcze: odtworzenie trasy i punktów wysokościowych - ok. 0,22 km, usunięcie warstwy urodzajnej - ok. 1226 m2, roboty ziemne poprzeczne w gruncie kat I-V - ok. 309 m3, wykonanie wykopów mechanicznie w gruncie kat. I-V z transportem urobku - ok. 139 m3, wykonanie wykopów mechanicznie z transportem urobku w gruncie kat. I-V - ok. 867 m3, wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu kat. I-V z uzyskanego wykopu- ok. 448 m3, wykonanie nasypów mechanicznie gr. kat. i-IV z pozyskaniem i transportem gruntu - ok. 909 m3, c) odwodnienie korpusu drogowego: regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych - 12 szt., rury osłonowe na kablu telekomunikacyjnym - 18 m, d) podbudowy: wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża gr. kat I-IV głębokość koryta 10 cm - ok. 1235 m2, oczyszczenie warstw konstrukcyjnych - ok. 1235 m2, podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie - ok. 1235 m2, e) nawierzchnie: nawierzchnie z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm szarej - ok. 1235 m2, humusowanie skarp z obsianiem trawą o gr. 6-15 cm - ok. 255 m2, umocnienie skarp gazonami owalnymi - ok. 14.4 m2, f) oznakowanie dróg urządzenia bezpieczeństwa ruchu: ustawienie słupków do znaków - 5 szt., znaki pionowe - 7 szt., ustawienie ogrodzeń ochronnych sztywnych - 58 m. g) elementy ulic: ustawienie krawężników betonowych 15x30 na ławie betonowej z oporem - ok. 402,0 m, wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej grafitowej o grubości 6,0 cm - ok. 720 m, ustawienie obrzeży betonowych 20x6 - ok. 352 m, wykonanie trawników dywanowych - ok. 505 m, wykonanie zjazdów gospodarczych z kostki brukowej betonowej 20x10 bordowej o grubości 8 cm - ok. 148 m2, obrzeża betonowe o wym. 30x8 cm - ok. 87 m. h) budowa ulicy Wierzbowej w Czarnej Białostockiej od km 0+000 do km 0+015 o szerokości jezdni 5,5 m: szerokość jezdni 5.50 m, szerokość chodników - 1,50 m, konstrukcja jezdni dla kategorii ruchu KR2 wykonanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża - ok. 82,5 m2, podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie - ok. 82.5 m2, budowa jezdni z kostki brukowej betonowej szarej o grubości 8 cm - ok. 82,5 m2, ustawienie krawężników betonowych 15x30 na ławie betonowej z oporem - ok. 20,0 m, wykonanie chodników z kostki brukowej grafitowej o grubości 6,0 cm - ok. 30,0 m2, ustawienie obrzeży betonowych 20x6 cm - ok. 20,0 m, rury osłonowe na kablu energetycznym eN2 - 8,0 m. 2) roboty sanitarne w zakresie budowy kanalizacji deszczowej w ulicy Kasztanowej i Wierzbowej: a) roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - ok. 0,29 km, b) roboty ziemne wykonane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,60 m3 gr. kat III- IV transportem urobku na odl. 1 km sam. samowyładowczy - ok. 507,7 m3, c) wykopy liniowe o szer. 0,8-2,5 m i głębokości do 3m w gr. suchych kat. III- IV - ok. 56,0 m3, d) pełne umocnienie ścian wykopów z rozbiórką - ok. 913,8 m2, e) pełne umocnienie ścian wykopów pod komory i studnie - ok. 214,9 m2, f) montaż konstrukcji podwieszeń kabli - 4 kpl., g) barierki ochronne z desek budowa i rozbiórka - 112 m, h) pompowanie wody z wykopów wraz z tymczasowym rurociągiem odwadniającym - ok.71,3 m-g, i) drenaż rurowy jednorzędowy w uprzednio przygotowanej obsypce w wykopie suchym, rury dn80 - 100m, j) studzienki rewizyjne i zbiorcze drenaż. w dnie wykopu, osad. piasku (tymczasowe) fi. 500 - 3 szt., k) studzienki rewizyjne i zbiorcze drenaż. w dnie wykopu, osad. piasku (tymczasowe) fi. 800 - 2 szt., l) kanały z rur PVC łączonych na wcisk fi. 400 mm - ok. 157 m, m) kanały z rur PVC klasy S lite SDR 34 łączonych na wcisk fi. 315 mm - ok. 38,0 m, n) kanały z rur PVC łączonych na wcisk fi. 250 mm - ok. 15 m, o) studnie rewizyjne z kręgów betonowych fi. 1200 w gotowym wykopie - 8 szt., p) kompletny osadnik piasku z kręgów betonowych O 1500 mm o poj. V-2m3 - 2 szt., q) kompletny separator Dw/Dz 1200/1500 typ PSW LAMELA 15/150 lub równoważny - 2 szt., r) wylot betonowy W-2 deskowanie ścian, bloków oporowych o wys. do 3m - ok. 7,8 m2, s) przygotowanie ręczne zbrojenia fi. 8 mm - ok. 0,03 t, t) ułożenie mieszanki w konstrukcjach - ok. 0,73 m3, u) brukowanie skarp, przekopów, nasypów na podsypce cementowo- piaskowej - ok. 15 m2, v) darniowanie skarp na wylocie W-2 - ok. 2m2, w) inwentaryzacja powykonawcza - 1szt., x) osypka i nadsypka rur gr.30 cm z materiałów sypkich,- ok. 115,0 m3, y) zasypanie wykopów spycharkami z zagęszczeniem - ok. 266,6 m3, z) zasypanie wykopów ze skarpami z przerzutem na odległość 3m z zagęszczeniem - ok. 49,0 m3, aa) roboty ziemne wykonane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,6 m3 z transportem urobku na odległość 1,0 km - wywóz urobku - ok. 81,8 m3, bb) kanały z rur PVC łączonych na wcisk fi. 160mm - ok. 41,2 m, cc) studzienki ściekowe uliczne betonowe fi. 500 z osadnikiem i kratami - D-400 - 8 szt., dd) studzienki ściekowe uliczne betonowe fi. 500 z osadnikiem i kratami D-400 - wpusty krawężnikowe - 5 szt. 3) Uwaga: a) W roku 2010 w oparciu o posiadaną dokumentację projektową wykonano przepust wraz z przebudową kanalizacji sanitarnej, wodociągowej , elementami kanalizacji deszczowej w postaci wylotu W 1, studni KD 1/1 z odcinkiem łączącym ww. elementy długości 7 m z rur PVC, Dn 400, a także instalację elektryczną i oświetleniową. b) Do wykonania kanalizacja deszczowa na odcinku: KD 1/1 do S 1/1 do O 1/1 do KD 1/6, W 2 do S 2/1 do O 2/1 do KD 2/4, KD 2/2 do KD 2/2/1 z WU 2/3 (bez KD 2/2/2 oraz KD 2/2/3). 4. Część 2: Budowa ulicy Żeromskiego od km 0+036 do km 0+223 i drogi dojazdowej od km 0+000 do km 0+090,99, obejmująca w szczególności: 1) roboty drogowe: a) budowa ulicy Żeromskiego j od km 0+000 do km 0+223 i drogi dojazdowej od km 0+000 do km 0+090,99: długość jezdni ul. Żeromskiego 187,00 m, szerokość jezdni 5,00 m, szerokość chodnika 2,00 m, spadek poprzeczny jezdni 2 proc. (daszkowy), długość drogi dojazdowej na działce 1069/24 -91 m, szerokość jezdni - 3,50 m, szerokość chodników - 2,00 m. b) roboty przygotowawcze: odtworzenie trasy i punktów wysokościowych - 0,28 km, karczowanie drzew o średnicy 10-35 cm - szt. 12, karczowanie drzew o średnicy 36-55 cm - szt. 1, rozebranie podbudowy z betonu z wywiezieniem gruzu - 975 m2, rozebranie podbudowy z brukowca z wywiezieniem gruzu - 347 m2, rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych z odwiezieniem gruzu - 38,3 m2, rozebranie nawierzchni z płyt drogowych (trylinki) - 1251 m2, rozebranie chodników z płyt betonowych 35x35x5 z odwiezieniem gruzu - 108 m2, rozebranie chodników płyt betonowych 50x50x7 z odwiezieniem gruzu - 292 m2, rozebranie nawierzchni z kostki brukowej o grubości 8 cm z wywiezieniem gruzu - 50 m2, rozebranie krawężników betonowych z odwiezieniem gruzu - 675 m, rozebranie obrzeży betonowych 6x20 z odwiezieniem gruzu - 126 m, rozebranie słupków do znaków drogowych ze zdjęciem tarczy - 1 szt., wykonanie wykopów mechanicznie w gr. kat III z transportem urobku na odl. do 1km - 109 m3, wykonanie wykopów mechanicznie w gruncie kat III z transportem urobku na odkład - 551 m3, roboty ziemne poprzeczne na przerzut - 19 m3, wykonanie nasypów mechanicznie z gruntu kat I-IV z uzyskanego wykopu - 51 m3, regulacja pionowa studzienek rewizyjnych - 7 szt., regulacja pionowa studzienek telefonicznych - 3 szt., wykonanie koryta ręcznie z profilowaniem i zagęszczeniem głębokość do 10 cm - 3158 m2, rury osłonowe fi. 110/100 mm PE dwudzielne (lub równoważne) - 209 m, rury osłonowe HDPE (lub równoważne) fi. 110x6,3 mm- 10 m, c) podbudowy: podbudowa z kruszywa naturalnego warstwa dolna 10 cm grubości - 2.449 m2, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie warstwa górna o grubości 10 cm - 2.449 m2, wykonanie podbudowy z chudego betonu grubość warstwy ponad 20 cm - 25 m2, d) nawierzchnie: wykonanie nawierzchni z kostki brukowej o grubości 8 cm koloru szarego - 2.473 m2, oznakowanie poziome jezdni -14m2, ustawienie słupków do znaków drogowych - 20 szt., tarcze znaków drogowych odblaskowych - 30 szt. e) elementy ulic: ustawienie krawężników betonowych 20 x30 na ławie betonowej - 720 m, wykonanie chodników z kostki brukowej o grubości 6,0 cm kostka szara - 1048 m2, ustawienie obrzeży betonowych - 656 m, wykonanie zjazdów gospodarczych - 157 m2. 2) budowa kanalizacji deszczowej: a) rozebranie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej - 11.3 m2, b) roboty ziemne koparki o pojemności łyżki 0,6 m3 z transportem urobku - 326,03 m3, c) kładki dla pieszych drewniane tymczasowe - 2.0 t, d) wykopy liniowe o szer. wykopu 0.8-2,5 m i ścianach pionowych, głębokość wykopu - 3,0 m, (ręczne odkopywanie ist. uzbrojenia -5% obj. wykopu) - 14,68 m3, e) mechaniczne plantowanie terenu i przygotowanie podłoża spycharkami i zgarniarkami - 170,76 m3, f) montaż i demontaż konstrukcji podwieszeń kabli energetycznych i telekom. - 17 kpl., g) umocnienie ścian wykopów wraz z rozbiórką palami szalunkowymi - 614,70 m2, h) podłoża pod kanały z materiałów sypkich o grubości 25 cm (podsypka +osypka + nadsypka)- 137,25m3, i) kanały z rur strukturalnych PP (lub równoważnych) kl. SN8, łączone na wcisk, rury DN250 fi. 282/245 - 183,60 m, j) rurociągi z PVC (lub równoważnych) o śr. wew. 160mm - 24,2 mb, k) studnie rewizyjne z kręgów betonowych izolowane dwukrotnie w gotowym wykopie o średnicy 1000 o głębokości do 3,00 m z dnem monolitycznym - 6 szt., l) studnie rewizyjne z kręgów betonowych gotowym wykopie o średnicy 1200 mm i głębokości do 3,00m, właz klasy D-400 kręgi łączone na uszczelkę + pierścienie odciążające - 1 szt., m) studzienki ściekowe betonowe o średnicy 500 mm z osadnikiem, wpust ściekowy klasy D-400 + pierścienie odciążające - 8 szt., n) zasypanie wykopów z zagęszczeniem ubijakami, grubość zagęszczonej warstwy w stanie luźnym 35 cm - 155,27 m3, o) roboty ziemne wyk. ładowarkami kołowymi z transportem urobku - 155,27 m3, p) próba szczelności kanałów rurowych - 1 próba, q) podbudowa z kruszywa naturalnego, warstwa dolna o grubości 10 cm - 11,30 m2, r) podbudowa z kruszywa łamanego, warstwa górna o grubości 10 cm - 11.30 m2, s) nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych, warstwa wiążąca standard I grubość 4 cm - 11.30 m2, t) nawierzchnia z mieszanek mineralno- bitumicznych warstwa ścieralna standard I grubość 4 cm - 11,30 m2, 3) Uwaga: a) W roku 2010 w oparciu o posiadana dokumentację wykonano jezdnię w ulicy Żeromskiego na odcinku od km. 0+223 do km 0+335,99 i ul. Prusa od km 0+000 do km 0+091,70. Kanalizację deszczową wykonano od studzienki S1i do studzienki Nr6. b) Do wykonania kanalizacja deszczowa na odcinku od studzienki Nr 7 do studzienki Nr 13 o długości 183,6 m. 5. Część 3: Budowa ulicy Spółdzielczej w Czarnej Białostockiej (budowa chodnika na działce Nr 1044), obejmująca w szczególności: 1) roboty drogowe: budowa chodnika na działce Nr 1044 km 0+ 00 do km 0 + 061.94 a) długość chodnika 62,00 m, b) szerokość chodnika 2,00 m, c) spadek poprzeczny 2 proc. (daszkowy), d) odtworzenie trasy i punktów wysokościowych - 0,062 km, e) rozebranie chodników z płyt betonowych 35x35x5 z odwiezieniem gruzu - 4,00 m2, f) rozebranie chodników płyt betonowych 50x50x7 z odwiezieniem gruzu - 2,00 m2, g) regulacja pionowa zaworów wodociągowych - 2 szt., h) wykonanie koryta ręcznie z profilowaniem i zagęszczeniem podłoże w gruncie kat I- IV głębokość do 10 cm - 116 m2, i) ręczny wykop liniowy w celu odkopania kabli telefonicznych dla zainstalowania osłon - 4,00 m3, j) rury ochronne osłonowe fi.110/100 mm, PE dwudzielne AROTA 110PS (lub równoważne) na kablach telefonicznych - 13,00 m, k) podbudowa z kruszywa naturalnego warstwa 10 cm grubości - 124,00 m2, l) wykonanie chodników z kostki brukowej o grubości 6,0 cm kostka grafitowa - 124,00 m2, m) ustawienie obrzeży betonowych - 124,00 m, n) humusowanie przy grubości warstwy humusu 10 cm z obsianiem trawą - 72 m, o) inwentaryzacja powykonawcza - 1 obiekt. 6. Projekty budowlane oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w wersji papierowej dostępne są w siedzibie Zamawiającego. 7. Materiały użyte do montażu powinny posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie oraz odpowiadać wymaganiom określonym w projekcie budowlanym i w STWiOR. 8. Wymagania organizacyjne: 1) końcowe rozliczenie nastąpi na podstawie faktury (rachunku) z 30-dniowym terminem płatności, który Wykonawca wystawi po podpisaniu protokołu odbioru końcowego bez uwag dla każdej z części odrębnie; 2) ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy; 3) określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia 9. Wymagania dot. gwarancji: Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości wykonania przedmiotu umowy na okres 36 miesięcy od daty podpisania przez zamawiającego i wykonawcę protokołu końcowego. 10. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia może składać wnioski i propozycje zmiany sposobu wykonania zamówienia, które przyspieszą ukończenie robót. 11. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian technicznych i technologicznych w urządzeniach, materiałach, w szczególności gdy wystąpi co najmniej jedna z poniższych okoliczności: 1) konieczność zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, 2) zmiany w wymaganiach parametrycznych urządzeń w związku z pojawiającymi się rozwojowymi zmianami techniczno-technologicznymi, 3) zmiany spowodują racjonalniejsze wykonanie przedmiotu zamówienia. 12. Zamawiający dopuszczając wprowadzenie zmian sposobu wykonania zamówienia, zmian technicznych i technologicznych w urządzeniach, materiałach nie dopuszcza możliwości zmian w dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością uzyskania pozwolenia na budowę oraz wysokości wynagrodzenia. 13. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, 2) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy; 3) ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy; 4) określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia; 5) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia; 6) Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność wykonywanych robót z warunkami technicznymi i jakościowymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: a) 23.000,00 zł (słownie: dwadzieścia trzy tysiące złotych) dla części 1 zamówienia; b) 23.000,00 zł (słownie: dwadzieścia trzy tysiące złotych) dla części 2 zamówienia; c) 450,00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt złotych) dla części 3 zamówienia

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu: drogi o długości min. 0,2 km i szerokości jezdni min. 6 m przy składaniu oferty na część 1 zamówienia, drogi o długości min. 0,2 km i szerokości jezdni min. 5 m przy składaniu oferty na część 2 zamówienia, chodnika o długości min. 0,1 km i szerokości min. 2 m przy składaniu oferty na część 3 zamówienia, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę dysponowaniem kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami branży drogowej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o sumie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w wysokości: min. 500.000,00 zł przy składaniu oferty na część 1 zamówienia, min. 500.000,00 zł przy składaniu oferty na część 2 zamówienia, min. 10.000,00 zł przy składaniu oferty na część 3 zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) dowód wniesienia wadium; 2) formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę z wykorzystaniem załączonego wzoru; 3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem załączonego wzoru; 4) jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, należy dołączyć pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia; 5) zestawienie cen materiałów; 6) zestawienie cen pracy sprzętu

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w umowie w trybie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp: w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: a) wystąpienia konieczności wykonania dodatkowych i niemożliwych do przewidzenia robót, których realizacja wiąże się z potrzebą zmiany terminu wykonania, b) szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych, c) wystąpienia innych okoliczności niezależnych od wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia, d) nie przekazania wykonawcy przez zamawiającego w terminie terenu budowy lub dokumentów budowy, do których przekazania zamawiający był zobowiązany, e) wstrzymania przez zamawiającego wykonania robót nie wynikających z okoliczności leżących po stronie wykonawcy (nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót przez inspektorów nadzoru zamawiającego w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez wykonawcę), f) konieczności wykonania przez zamawiającego korekty projektu dla usunięcia wad dostarczonej dokumentacji, g) wystąpienia procedury odwoławczej, skutkującej niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia, h) przedłużającej się procedury podpisania umowy o dofinansowanie, w przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, z wyżej wymienionych przyczyn, termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności; 2) w zakresie skrócenia terminu realizacji zamówienia w przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę możliwości wcześniejszego wykonania przedmiotu umowy; 3) zamawiający nie ma obowiązku przedłużenia terminu wykonania robót, jeżeli wykonawca w terminie 7 dni od wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 lit. a), nie złoży zamawiającemu, na piśmie, uzasadnionego wniosku o przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy i nie uzyska akceptacji tego wniosku; 4) rozszerzenie odpowiedzialności z tytułu rękojmi lub przedłużenia terminu udzielonej gwarancji w przypadku zaproponowania takiego rozwiązania przez Wykonawcę

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czarnabialostocka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Czarnej Białostockiej, ul. Traugutta 2, 16-020 Czarna Białostocka, pok. nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Czarnej Białostockiej, ul. Traugutta 2, 16-020 Czarna Białostocka, pok. nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.