eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Główczyce › Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 110 000,00 zł. z przeznaczeniem na sfinansowanie inwestycji1. budowa hydroforni wraz ze stacją uzdatniania wody, nowego ujęcia wody oraz sieci wodociągowej w miejscowości Dochowo - Wielka Wieś, 2. budowa s

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-12

Główczyce: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 110 000,00 zł. z przeznaczeniem na sfinansowanie inwestycji: 1. budowa hydroforni wraz ze stacją uzdatniania wody, nowego ujęcia wody oraz sieci wodociągowej w miejscowości Dochowo - Wielka Wieś, 2. budowa sieci wodociągowej z przyłączami na trasie Dochowo - Dochówko - Gorzysław - Szczypkowice, Oznaczenie sprawy ZP - U/341/03/2009
Numer ogłoszenia: 143362 - 2009; data zamieszczenia: 12.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Główczyce , ul. Kościuszki 8, 76-220 Główczyce, woj. pomorskie, tel. 059 8116010, 8116018.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 110 000,00 zł. z przeznaczeniem na sfinansowanie inwestycji: 1. budowa hydroforni wraz ze stacją uzdatniania wody, nowego ujęcia wody oraz sieci wodociągowej w miejscowości Dochowo - Wielka Wieś, 2. budowa sieci wodociągowej z przyłączami na trasie Dochowo - Dochówko - Gorzysław - Szczypkowice, Oznaczenie sprawy ZP - U/341/03/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 110 000,00 zł. z przeznaczeniem na sfinansowanie inwestycji pn. 1. budowa hydroforni wraz ze stacją uzdatniania wody, nowego ujęcia wody oraz sieci wodociągowej w miejscowości Dochowo - Wielka Wieś, 2. budowa sieci wodociągowej z przyłączami na trasie Dochowo - Dochówko - Gorzysław - Szczypkowice, na okres wynikający z harmonogramu spłaty kredytu stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający przewiduje spłatę odsetek od wykorzystanego kredytu w okresach miesięcznych na ostatni dzień miesiąca począwszy od 30. 06.2009r. Zamawiający przewiduje spłatę rat kapitałowych zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Oprocentowanie kredytu w stosunku rocznym należy ustalić w relacji do stopy redyskonta weksli (wskaźnik procentowy) powiększonego lub pomniejszonego o marżę. Nominalną roczną stopę procentową (z uwzględnieniem marży banku) należy podać w harmonogramie spłaty kredytu oraz w formularzu ofertowym. Wysokość marży w trakcie trwania umowy powinna być stała. Zakłada się oprocentowanie ze zmienną stopą procentową, płatne od kwoty aktualnego zadłużenia. Zastrzega się możliwość szybszej spłaty kredytu bez ponoszenia jakichkolwiek opłat ze strony zamawiającego. Nie przewiduje się opłat i prowizji związanych z udzieleniem kredytu. Wykonawca przeleje środki na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy w jednej transzy. Przy naliczaniu odsetek przyjmuje się, że rok kalendarzowy liczy 365 dni a w roku 2012 - 366 dni. Zamawiający przewiduje sposób zabezpieczenia spłaty kredytu w formie weksla własnego in blanco..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 08.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. bank działający o przepisy ustawy z dnia 29.08.1997 r. Prawo Bankowe (j.t. Dz. U. Nr 72 poz. 665 z 2002r. z późn. zm.); 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych w ofercie, metodą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty sporządzonej w oparciu o Formularz oferty, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ należy dołączyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1)oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 oraz 24 ust. 1, sporządzone wg Załącznika nr 3 do SIWZ, 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)Zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego lub inny dokument uprawniający do wykonywania czynności bankowych zgodnie z ustawą z dnia 28.08.1997r. Prawo Bankowe (j.t. Dz. U. Nr 72 poz. 665 z późn. zm.).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ug.glowczyce.ibip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Główczycach, ul. Kościuszki 8, 76-22o Główczyce.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Główczycach, ul. Kościuszki 8, 76-22o Główczyce pok. nr 7a.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.