eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebinia › Odwodnienie obiektu sportowego Moje boisko Orlik 2012 przy Szkole Podstawowej nr 4 w Trzebini

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-03

Trzebinia: Odwodnienie obiektu sportowego Moje boisko Orlik 2012 przy Szkole Podstawowej nr 4 w Trzebini
Numer ogłoszenia: 143303 - 2014; data zamieszczenia: 03.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trzebinia , ul. Józefa Piłsudskiego 14, 32-540 Trzebinia, woj. małopolskie, tel. 32 6121227, faks 32 6121147.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odwodnienie obiektu sportowego Moje boisko Orlik 2012 przy Szkole Podstawowej nr 4 w Trzebini.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje m.in: Etap I obejmuje odprowadzenie wód opadowych ze zlewni Orlik 2012 do studni chłonnych nr 3 (S3) i nr 2 (S2). 1. Roboty ziemne 1) rozebranie nawierzchni bruku i kostki brukowej - 7,35 m2 2. Roboty montażowe wraz z budową studni chłonnych S2i S3 1) dostarczenie i osadzenie pierścienia żelbetowego O 2800 mm (studnia S2 i S3) - 2 szt. 2) dostarczenie i ustawienie kręgów żelbetowych - 6 m 3) dostarczenie i montaż pokrywy nastudziennej O 2800 mm (studnia S2 i S3) - 2 kpl. 4) dostarczenie i montaż kominka wentylacyjnego PCV O 100 mm - 2 kpl. 5) montaż rurociągu PCV O 160 mm między studnią SA1 a SA2 - 5 mb 6) montaż rurociągu O 250 mm PE studnie D3-D4 - 15 mb 7) montaż rurociągu O 250 mm PCV studnie D4-S2 - 12 mb 8) montaż osadnika pod studzienkę O 1200 mm 9) montaż studni z kręgów O 1200 mm na osadniku - 1,50 mb 10) montaż pokrywy nastudziennej żelbetowej O 1200 mm z włazem typu ciężkiego - 1 kpl. 11) ułożenie nawierzchni bruku i kostki brukowej - 7,35 m2 Etap II obejmuje odwodnienie zlewni SP nr 4 do studni chłonnej nr 1 (S1) z przelewem do studni chłonnej nr 2 (S2) 1. Roboty ziemne 1) rozebranie nawierzchni bruku i kostki brukowej - 5,63 m2 2. Roboty montażowe wraz z budową studni chłonnej S1 1) dostarczenie i osadzenie pierścienia żelbetowego O 2800 mm (studnia S1) - 1 szt. 2) dostarczenie i ustawienie kręgów żelbetowych - 3 mb 3) dostarczenie i montaż pokrywy nastudziennej O 2800 mm (studnia S1) - 1 kpl. 4) dostarczenie i montaż kominka wentylacyjnego PCV O 100 mm - 1 kpl. 5) montaż rurociągu O 250 mm PCV studnie S1-S2, D1 - D2, OS-S1 - 23,5 mb 6) montaż rurociągu O 250 mm PE studnie D2-OS - 8,5 mb 7) montaż osadnika pod studzienkę O 1200 mm 8) montaż studni z kręgów O 1200 mm na osadniku - 1,50 mb 9) montaż pokrywy nastudziennej żelbetowej O 1200 mm z pierścieniem i włazem typu ciężkiego - 1 kpl. 10) dostarczenie i montaż separatora lemelowego - 1 kpl 11) dostarczenie i montaż studzienek PE 425 z kinetą O 250 mm typu Vavin - 1 kpl 12) dostarczenie i montaż rury ochronnej O 350 mm (między D2 a OS) - 3 m 13) ułożenie nawierzchni z kostki brukowej - 5,63 m2 3. Odwodnienie chodnika przy studni D5 1) rozebranie Libetu - 2,5 m2 2) montaż odwodnienia poprzecznego kraty z rusztem żeliwnym i odpływem - 2 mb 3) montaż przykanalików O 200 mm PCV - 2,5 mb 4) montaż osadnika betonowego O 1000 mm 5) montaż studni żelbetowej O 1000 mm - 1,5 mb 6) ułożenie chodnika z Libetu wcześniej rozebranego - 2,5 m2 7)montaż krawężników - 4,0 mb 4. Tyczenie wraz z obsługą geodezyjną oraz geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą wraz z naniesieniem na mapę - dotyczy etapu I i etapu II. Szczegółowy zakres prac określony jest w dokumentacji projektowej, która zawiera: projekt budowlano-wykonawczy, przedmiar robót, oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót. Dokumentacja projektowa stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony poprzez wykonanie przez Wykonawcę co najmniej jednego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 120 000,00 w zakresie wykonania robót kanalizacyjnych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony poprzez dysponowanie min. jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w specjalności: sieci wodno - kanalizacyjne.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku gdy nie wynika ono z wpisu do KRS lub wpisu do CEIDG. b) W przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, Wykonawca w takiej sytuacji składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. c) W celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Zamawiający żąda od Wykonawcy informacji zawierających w szczególności niżej wymienione elementy: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, - charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innymi podmiotami, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Powyższe informacje mogą wynikać między innymi z umów cywilno-prawnych (np. zlecenia, najmu, dzierżawy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w zakresie kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego oraz podwykonawców w przypadku zaistnienia okoliczności uzasadniających zmianę (np. stan zdrowia, rezygnacja z pracy, likwidacja, firmy podwykonawcy).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.trzebinia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Gospodarki Komunalnej Ochrony Środowiska Rolnictwa i Leśnictwa Urzędu Miasta w Trzebini ul. Piłsudskiego 14, pok. nr 29.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2014 godzina 10:30, miejsce: Wydział Gospodarki Komunalnej Ochrony Środowiska Rolnictwa i Leśnictwa Urzędu Miasta w Trzebini ul. Piłsudskiego 14, pok. nr 29.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.