eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa 1szt. fabrycznie nowego samochodu osobowego typu sedan na potrzeby Urzędu Kontroli Skarbowej w Kielcach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-27

Kielce: Dostawa 1szt. fabrycznie nowego samochodu osobowego typu sedan na potrzeby Urzędu Kontroli Skarbowej w Kielcach
Numer ogłoszenia: 143240 - 2008; data zamieszczenia: 27.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej w Kielcach, ul. Sandomierska 105, 25-324 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3642613, fax 041 3642615.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 1szt. fabrycznie nowego samochodu osobowego typu sedan na potrzeby Urzędu Kontroli Skarbowej w Kielcach.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego (bez przebiegu kilometrów) samochodu osobowego typu sedan) (5 miejsc łącznie z miejscem kierowcy) na potrzeby Urzędu Kontroli Skarbowej w Kielcach o następujących parametrach technicznych i wyposażeniu: 1. Typ nadwozia sedan 2. Ilość drzwi min. 4 3. Rok produkcji 2008 4. Ilość miejsc 5 łącznie z miejscem kierowcy 5. Pojemność silnika od 1750 cm3 do 1850 cm3 6. Silnik benzynowy z turbodoładowaniem 7. Moc minimum 150 KM 8. Długość całkowita od 4500 mm do 4700 mm 9. Rozstaw osi min. 2500 mm 10. Skrzynia biegów manualna 6 - stopniowa 11. Kolor metalizowany srebrny 12. Komputer pokładowy 13. Hamulce tarczowe na wszystkie koła 14. Poduszka powietrzna dla kierowcy i pasażera 15. Boczne poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera 16. System pokolizyjny obejmuje min.: automatyczne odblokowanie centralnego zamka, odcięcie dopływu paliwa 17. ABS 18. Pasy bezpieczeństwa przednich foteli z regulacją wysokości 19. Trzy regulowane na wysokości zagłówki na tylnej kanapie 20. Przednie zagłówki z regulacją wysokości i kąta pochylenia 21. Blokada przeciwuruchomieniowa (immobiliser) 22. Alarm 23. Czujnik parkowania tył 24. Regulowana w dwóch płaszczyznach kolumna kierownicy 25. Fotel kierowcy z regulacją wysokości 26. Zdalnie sterowany centralny zamek 27. Klimatyzacja 28. Elektrycznie sterowane szyby z przodu i z tyłu z systemem zabezpieczającym przed przytrzaśnięciem 29. Wspomaganie układu kierowniczego 30. Lusterka boczne (zewnętrzne) sterowane i podgrzewane 31. Radioodtwarzacz fabryczny CD z głośnikami 32. Bagażnik pojemność min. 550 litrów 33. Koła letnie (felgi aluminiowe + opony) 15cali - 1 komplet 34. Koła zimowe (felgi stalowe + opony) + kołpaki fabryczne 15cali -1 komplet 35. Gwarancja mechaniczna min. 24 miesiące Gwarancja na powłokę lakierniczą min. 36 miesięcy Gwarancja na perforacje min. 144 miesiące.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.00.00 - Samochody osobowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.00.00 - Samochody osobowe .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 40.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, czyli spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją. 2.Złożą ofertę na formularzu zgodnym ze wzorem stanowiącym zał. nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami. 3.W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa ust.1 Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumenty wymienione w części VII ust.1 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) oświadczenia Wykonawcy, o spełnianiu warunków w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ 2.Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo w przypadku, gdy uprawnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izba-skarbowa.kielce.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Kontroli Skarbowej w Kielcach, 25-324 Kielce, ul.Sandomierska 105, woj.świętokrzyskie.

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2008 godzina 12:00, miejsce: p.306 (III piętro) kancelaria Urzędu Kontroli Skarbowej w Kielcach, 25-324 Kielce, ul.Sandomierska 105, woj.świętokrzyskie.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.