eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Zabezpieczenie konserwacji w budynkach Skarbu Państwa stanowiących zasób OReg WAM Zielona Góra

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-30

Zielona Góra: Zabezpieczenie konserwacji w budynkach Skarbu Państwa stanowiących zasób OReg WAM Zielona Góra
Numer ogłoszenia: 143147 - 2015; data zamieszczenia: 30.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 255045 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Zielonej Górze, Al. Zjednoczenia 104, 65-120 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4519200, faks 068 4519230.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zabezpieczenie konserwacji w budynkach Skarbu Państwa stanowiących zasób OReg WAM Zielona Góra.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: PPrzedmiotem zamówienia jest zabezpieczenie konserwacji w budynkach Skarbu Państwa stanowiących zasób OReg WAM Zielona Góra. Usługa obejmuje również całodobowe pogotowie techniczne. Zakres konserwacji obejmuje również sporadyczne zabezpieczenie usług na obiektach niemieszkalnych w obsługiwanym zasobie. ZAKRES PRAC OBJĘTYCH UMOWĄ. W ramach konserwacji Wykonawca dokona co najmniej 2 razy w miesiącu obchodu budynków, których będzie prowadził konserwację w celu sprawdzenia czy nie występują awarie, usterki i czy zachodzi konieczność wykonania prac konserwacyjnych, drobnych prac remontowych. PROWADZENIE PRAC KONSERWACYJNYCH NA ZASOBIE OREG WAM OBEJMUJĄCEGO, CO NAJMNIEJ: 1.1 Roboty dekarskie, a w szczególności 1.1.1. Łatanie i naprawa drobnych uszkodzeń pokrycia dachowego, łącznie z wymianą, na powierzchni do 1,5 m2 w jednym miejscu. 1.1.2. Naprawa, przez lutowanie, drobnych uszkodzeń, prostowanie i mocowanie obróbek blacharskich, łącznie z wymianą, na powierzchni do 1,5 m2 lub długości 2 mb w jednym miejscu. 1.1.3.Czyszczenie rynien i rur spustowych raz w roku (jesień po znacznym opadnięciu liści z drzew). 1.1.4.Naprawa drobnych uszkodzeń kominów, trzonów wentylacyjnych, wywietrzników i wentylatorów dachowych, łącznie z wymianą pojedynczych elementów z uzupełnieniem pojedynczych elementów. 1.1.5. Naprawa drobnych uszkodzeń elementów więźby dachowej. 1.2 Roboty budowlane, a w szczególności Naprawa drobnych uszkodzeń ścian polegająca na wymianie lub uzupełnieniu fragmentów ścian na powierzchni łącznej do 1m2 w jednym miejscu. Naprawa drobnych uszkodzeń, łącznie z wymianą pojedynczych elementów nadproży okiennych i drzwiowych. Naprawa drobnych uszkodzeń tynków, łącznie z uzupełnieniem, na powierzchni do 6m2 w jednym miejscu. Naprawa drobnych uszkodzeń posadzek, schodów w pomieszczeniach wspólnego użytku, na łącznej powierzchni do l m2 w jednym miejscu. Naprawa i uzupełnienie drobnych uszkodzeń konstrukcji betonowych i żelbetowych, łącznie z naprawą zbrojenia, na powierzchni do l m2 dla jednej konstrukcji. Naprawa lub ponowne osadzenie elementów stolarki okiennej lub drzwiowej, lub innych pojedynczych, drobnych elementów w ścianach z cegieł lub podłożach betonowych. 1.3 Roboty malarskie, a w szczególności 1.3.1. Naprawa i uzupełnienie istniejących powłok malarskich elementów stolarki budowlanej, ślusarki i powłok ściennych w pomieszczeniach wspólnego użytku. 1.3.2.Okresowe wykonanie prac malarskich w pomieszczeniach wspólnego użytku tj. pralnie, suszarnie, piwnice, pomieszczenia techniczne. 1.3.3 Naprawa i uzupełnienie powłok malarskich instalacji sanitarnych, grzewczych, łącznie z grzejnikami w pomieszczeniach wspólnego użytku, głównie w przypadku odcinków instalacji, czy grzejników. 1.4 Roboty instalacyjne dotyczące instalacji sanitarnych, a w szczególności. Naprawa i utrzymanie sprawności technicznej instalacji wody zimnej, wody ciepłej i cyrkulacji na gałązkach, pionach i poziomach do wodomierzy lub urządzeń odbiorczych, polegająca na usuwaniu przecieków, wymianie niesprawnych odcinków instalacji i jej elementów, wymianie uszkodzonych zaworów czerpalnych lub przelotowych, zabezpieczenie instalacji przed zamarzaniem. Naprawa i utrzymanie sprawności technicznej instalacji centralnego ogrzewania na gałązkach, pionach i poziomach łącznie z grzejnikami, polegająca na usuwaniu przecieków, wymianie uszkodzonych zaworów, wymianie uszkodzonych termometrów i manometrów zainstalowanych na rozdzielaczach wewnętrznej instalacji, wymianie pojedynczych grzejników, zabezpieczeniu instalacji przed zamarzaniem, uzupełnianiu instalacji cieplnej przewodów pionowych i poziomych w pomieszczeniach nie ogrzewanych, płukaniu grzejników i instalacji z utrzymaniem jej drożności oraz napełnianiu zładów. Naprawa i utrzymanie sprawności instalacji kanalizacji sanitarnych i deszczowych na odcinkach wewnętrznych do syfonów nadstropowych i łączenie z syfonami zagłębionymi w konstrukcji stropów, oraz na odcinkach zewnętrznych do granicy kanalizacji miejskiej, łącznie z utrzymaniem sprawności przepływowych zbiorników, odstojników, polegająca a uszczelnianiu złącz, oczyszczaniu studzienek rewizyjnych, udrażnianiu podejść odpływowych w pomieszczeniach ogólnego użytku, wymianie odcinków instalacji i jej elementów. Naprawa i utrzymanie sprawności instalacji gazowych w okresach między przeglądami instalacji bez usuwania usterek pokontrolnych na odcinkach od głównych kurków gazowych do urządzeń odbiorczych, polegająca na pomiarach szczelności zgłoszonych przez lokatorów lub gazownię do sprawdzenia, oraz uszczelnienie instalacji w pojedynczych mieszkaniach nie wymagające uszczelnień na całym pionie, zabezpieczenie pomieszczeń kurków gazowych i szafek na głównych kurkach gazowych. Naprawa i utrzymanie w sprawności technicznej węzłów cieplnych polegającej na usuwaniu przecieków miejscowych na rurociągach i osprzęcie z wymianą uszczelek, śrubunków, zamocowań termometrów i manometrów, usuwanie niedogrzewań na skutek niedrożności przez doraźne płukanie wodą wymienników i rurociągów oraz regulację hydrauliczną i regulację urządzeń automatyczną węzła cieplnego. Wykonywanie czynności konserwacyjnych w węzłach cieplnych polegających na dokonywaniu korekt nastaw regulatora różnicy ciśnień, czyszczeniu siatek i filtrów odmulaczy, okresowej kontroli pomp obiegowych c.o. i c.w.u., kontroli działań zaworów bezpieczeństwa i sprawdzanie ich nastaw, korekcie nastaw automatycznej regulacji (pogodowej i c.w.u.) do rzeczywistych potrzeb budynku. Konserwacja i przeglądy węzła zgodnie z DTR. Organizacja i nadzór nad okresowymi badaniami i przeglądami dotyczącymi urządzeń dozorowych, pomiarów elektrycznych, itp. węzłów cieplnych, zgodnie z wymaganych przepisami. Koszty przeglądów i badań ponosi Zleceniodawca. Okresowa (w sezonie grzewczym 2 razy na miesiąc, poza sezonem 1 raz na miesiąc) kontrola prawidłowości działań węzła cieplnego, kontrola prawidłowości działania elektrycznych urządzeń zabezpieczających (nastawy termików, wyłączników p.porażeniowych), konserwacja rozdzielni elektrycznych węzła, płukanie wodą filtrów i odmulaczy, płukanie wodą instalacji węzła, uzupełnienie wodą instalacji węzła (odpowietrzanie) i uruchamianie oraz zatrzymywanie pracy węzła w przypadkach koniecznych. W przypadkach konieczności wykonania naprawy urządzeń w węźle Zleceniobiorca wykona naprawę na odrębne zlecenie - po wcześniejszym uzgodnieniu kosztów z zleceniodawcą. Przeglądy i obsługa kotłów gazowych dwufunkcyjnych na częściach wspólnych budynku polegające na: uzupełnieniu wody w kotle, okresowej (w sezonie grzewczym 2 razy na miesiąc, poza sezonem 1 raz na miesiąc,) kontroli prawidłowości działań urządzeń kotła. W przypadkach konieczności wykonania naprawy urządzeń w kotle dwufunkcyjnym Zleceniobiorca zleci naprawę na odrębne zlecenie - po wcześniejszym pisemnym uzgodnieniu kosztów ze Zleceniodawcą. 1.5 Roboty instalacyjne dotyczące instalacji elektrycznych, a w szczególności Konserwacja tablic rozdzielczych zewnętrznych linii zasilających oraz instalacji i osprzętu w pomieszczeniach ogólnego użytku polegająca na czyszczeniu wtyków, sprawdzaniu prawidłowości podłączeń, wymianie lub uzupełnieniu osprzętu elektrycznego. Usuwanie uszkodzeń instalacji elektrycznych zgłaszanych przez przedstawicieli Administracji lub mieszkańców, łącznie ze sprawdzeniem prawidłowości działania instalacji po wykonanych pracach, Usuwanie uszkodzeń instalacji odgromowej i wykonanie połączeń instalacji z uchwytami na dachu lub z uziomem. Konserwacja złączy kontrolnych. Konserwacja instalacji AZART bez konieczności wymiany przewodów, osprzętu i urządzeń. Konserwacja oświetlenia osiedlowego (ulicznego, chodnikowego) wraz z wymianą drobnych elementów opraw oświetleniowych, żarówek, uzupełnianiem powłok malarskich itd. Konserwacja i drobne naprawy domofonów. 1.6. Naprawa i utrzymanie w sprawności pieców kaflowych polegająca w szczególności na uzupełnieniu wymurówki paleniska, wylepieniu drzwiczek piecowych, uzupełnieniu spoin przy kaflach, wymiana przepalonego rusztu i drzwiczek piecowych, rozebranie gzymsu wieńczącego z naprawą przegród. Zakres prac nie obejmuje przestawienia pieca.. 1.7 Roboty pozostałe, a w szczególności Uzupełnianie wybitych szyb lub okitowanie w drzwiach i oknach wspólnego użytku oraz naprawa tej stolarki poprzez pasowanie lub flekowanie, naprawa i wymiana okuć stolarskich. Naprawa ślusarki okiennej i drzwiowej z uzupełnieniem wybitych szyb w pomieszczeniach wspólnego użytku. Naprawa i wymiana uszkodzonych samozamykaczy drzwiowych, regulacja samozamykaczy, poziomowanie skrzydeł drzwiowych łącznie z pasowaniem do ościeżnic. Naprawa ogrodzeń i bram przez remont lub uzupełnienie pojedynczych elementów na łącznej długości 1m2 w jednym miejscu wraz z uzupełnieniem powłok malarskich. Naprawa poprzez wyrównanie lub uzupełnienie powierzchni dróg, placów i chodników na powierzchni łącznej do 4 m2 przy jednym obiekcie. Konserwacja elementów małej architektury poprzez malowanie, drobne uzupełnienie elementów w sprzęcie, uzupełnianie piasku w piaskownicy, usuwanie elementów zniszczonych. Naprawa i utrzymanie w należytym stanie technicznym opasek wokół budynków poprzez wykonanie przełożeń, uzupełnieniu elementów lub uzupełnieniu poprzez betonowanie. Naprawa i utrzymanie w należytym stanie technicznym podestów wejściowych i schodów zewnętrznych do budynków poprzez wykonanie napraw i uzupełnień, na łącznej powierzchni do 1m2 w jednym miejscu. Naprawa, uzupełnienie prętów w wycieraczkach stalowych przy wejściach do budynków. Naprawa i utrzymanie w należytym stanie zewnętrznych śmietników i koszy na śmieci, łącznie z wykonaniem okresowych prac malarskich. Naprawa balustrad drewnianych i stalowych na klatkach schodowych, przy wejściach do budynków, łącznie z uzupełnieniem powłok malarskich. W razie potrzeby dokonywać w budynkach deratyzacji, dezynfekcji i dezynsekcji. Szczegółowy zakres konserwacji, wykaz obiektów, robót z ich opisem zawarto w załączniku nr 2, 3 i 5 do umowy. Wykonawca w ramach wykonania zamówienia jest zobowiązany do utylizacji gruzu i innych odpadów nie nadających się do wykorzystania, w miejscach zorganizowanego składowania odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 21) oraz Rozporządzeniem Ministra Ochrony Środowiska z dnia 27 września 2001r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. z 2001 r. nr 112, poz. 1206). Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Zamówienie opisane jest nw. kodami CPV: 50700000-2 - usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych, 50711000-2 - usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych 50712000-9 - usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych 50720000-8 - usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania, 45453000-7 - roboty remontowe i renowacyjne..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2, 50.71.10.00-2, 50.71.20.00-9, 50.72.00.00-8, 45.45.30.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zabezpieczenie konserwacji w budynkach Skarbu Państwa stanowiących zasób OReg WAM Zielona Góra

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Wielobranżowy OLIMP, ul. Zielonogórska 57, 66-010 Kotowice, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 123840,00

  • Oferta z najniższą ceną: 123840,00 / Oferta z najwyższą ceną: 123840,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Zabezpieczenie konserwacji w budynkach Skarbu Państwa stanowiących zasób OReg WAM Zielona Góra

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SOLIDER Instalatorstwo Grzewcze Zdzisław Kazienko, Krężoły ul. Krakowska 1, 66-100 Sulechów, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5614,87 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8640,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8640,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8640,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Zabezpieczenie konserwacji w budynkach Skarbu Państwa stanowiących zasób OReg WAM Zielona Góra

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SOLIDER Instalatorstwo Grzewcze Zdzisław Kazienko, ul. Krakowska 1, Krężoły, 66-100 Sulechów, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15866,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17136,00

  • Oferta z najniższą ceną: 17136,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17136,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: Zabezpieczenie konserwacji w budynkach Skarbu Państwa stanowiących zasób OReg WAM Zielona Góra

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Wielobranżowy OLIMP, ul. Zielonogórska 57, 66-010 Kotowice, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 22400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23040,00

  • Oferta z najniższą ceną: 23040,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25920,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 6   

Nazwa: Zabezpieczenie konserwacji w budynkach Skarbu Państwa stanowiących zasób OReg WAM Zielona Góra

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • INSTAL-BUD Violetta Sawczyn, ul. Jodłowa 9, Bobowicko, 66-300 Międzyrzecz, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26786,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27552,00

  • Oferta z najniższą ceną: 40,00 / Oferta z najwyższą ceną: 27552,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 7   

Nazwa: Zabezpieczenie konserwacji w budynkach Skarbu Państwa stanowiących zasób OReg WAM Zielona Góra

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usługowy DOM Henryk Pyrski, Os. Kasztelańskie 10a/6, 66-300 Międzyrzecz, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70560,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 75154,44

  • Oferta z najniższą ceną: 75154,44 / Oferta z najwyższą ceną: 75154,44

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.