eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustroń › Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku szkoły w ramach zadania p.n. Termomodernizacja i wykorzystanie energii odnawialnej w obiektach edukacyjnych na terenie Miasta Ustroń - Termomodernizacja SP-5

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-15

Ustroń: Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku szkoły w ramach zadania p.n. Termomodernizacja i wykorzystanie energii odnawialnej w obiektach edukacyjnych na terenie Miasta Ustroń - Termomodernizacja SP-5
Numer ogłoszenia: 143106 - 2015; data zamieszczenia: 15.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 98696 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ustroń, Rynek 1, 43-450 Ustroń, woj. śląskie, tel. 033 8579300, faks 0-33 857 93 30.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku szkoły w ramach zadania p.n. Termomodernizacja i wykorzystanie energii odnawialnej w obiektach edukacyjnych na terenie Miasta Ustroń - Termomodernizacja SP-5.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z termomodernizacją budynku głównego szkoły, przewiązki i ściany północnej budynku sportowo-dydaktycznego w Szkole Podstawowej nr 5 w Ustroniu Lipowcu w ramach zadania p.n. Termomodernizacja i wykorzystanie energii odnawialnej w obiektach edukacyjnych na terenie Miasta Ustroń - Termomodernizacja SP-5. W zakres robót nie wchodzą pozostałe trzy ściany budynku sportowo-dydaktycznego (sali gimnastycznej). Zakres robót obejmuje m.in.: a) Ocieplenie ścian nadziemnych styropianem gr. 16cm, ocieplenie ścian cokołowych i podziemnych styrodurem XPS gr. 12cm. b) Ocieplenie stropodachu łącznika styropapą gr. 20cm (EPS 100). c) Wymianę okładzin schodów wejściowych głównych do budynku szkoły z zabudową daszku w konstrukcji drewnianej, wykonanie podbitki drewnianej dachu głównego szkoły. d) Budowę podjazdu dla osób niepełnosprawnych. e) Wymianę kilku sztuk okien i drzwi zewnętrznych z zabudową okien oddymiających na klatce schodowej. f) Wykonanie drenażu opaskowego, wykonanie odprowadzenia wód deszczowych do kanalizacji deszczowej. Ilość: Prace podstawowe: ocieplenie ścian styropianem gr. 16cm (896m2), ocieplenie ścian styrodurem gr. 12cm (277m2), podbitka okapu dachu głównego (70m2), pokrycie dachu łącznika styropapą (46m2). Szczegółowy zakres zadań wykonawcy zamówienia opisany został w przedmiarze robót, (który ma charakter pomocniczy przy wycenie oferty), w projekcie budowlanym, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Do postępowania przetargowego poglądowo dołączono cały projekt budowlany oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych dla prac termomodernizacyjnych na obiekcie. Zamówienie obejmuje tylko zakres prac objęty przedmiarami i powyższym opisem w lit. a) do f)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • THE SIMPLE s.c. Tomasz i Katarzyna Kuźma, Rajcza 72 B, 34-370 Rajcza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 430563,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 454072,56

  • Oferta z najniższą ceną: 447262,27 / Oferta z najwyższą ceną: 587412,03

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.