eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › Zakup i dostawa wyposażenia infrastruktury socjalno-bytowej oraz pomocy dydaktycznych i sprzętu rehabilitacyjnego dla Specjalnych Ośrodków Szkolno-Wychowawczych wOstródzie , Szymanowie i Miłakowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-16

Ostróda: Zakup i dostawa wyposażenia infrastruktury socjalno-bytowej oraz pomocy dydaktycznych i sprzętu rehabilitacyjnego dla Specjalnych Ośrodków Szkolno-Wychowawczych w: Ostródzie , Szymanowie i Miłakowie.
Numer ogłoszenia: 143097 - 2007; data zamieszczenia: 16.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie, ul. Grunwaldzka 19A, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6429800, fax 089 6429817.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.ostroda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa wyposażenia infrastruktury socjalno-bytowej oraz pomocy dydaktycznych i sprzętu rehabilitacyjnego dla Specjalnych Ośrodków Szkolno-Wychowawczych w: Ostródzie , Szymanowie i Miłakowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje zakup i dostawę wyposażenia infrastruktury socjalno-bytowej oraz pomocy dydaktycznych i sprzętu rechabilitacyjnego dla Specjalnych Ośrodków Szkolno-Wychowawczych w: Ostródzie , Szymanowie i Miłakowie wyszczególnionych w załącznikach do SIWZ z podziałem na części: 1) część I - dostawa urządzeń i wyposażenia sportowego, 2) część II - dostawa sprzętu i wyposażenia dydaktycznego, 3) część III - dostawa mebli, 4) część IV - dostawa sprzętu RTV, 5) część V - dostawa sprzętu gospodarstwa domowego, 6) część VI -dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem 7) część VII - dostawa wyposażenia dodatkowego pomieszczeń mieszkalnych (pościel, firany, zasłony, itp.) 8) część VIII - dostawa sprzętu ogrodniczego, 9) część IX - dostawa wyposażenia technicznego pracowni.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.15.31.10 - Sprzęt dydaktyczny Kod CPV wg słownika 2008: 39.16.21.10 - Sprzęt dydaktyczny Oryginalny kod CPV: 36.15.31.00 - Pomoce dydaktyczne Kod CPV wg słownika 2008: 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 12.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 7 400 zł, w tym na części zamówienia: część I - 400 zł, część II - 2300 zł, część III - 800 zł, część IV -400 zł, część V- 700 zł, część VI - 1600 zł, część VII - 500 zł, część VIII - 400 zł, część IX - 300 zł..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami oraz spełniają wymagania określone ustawą oraz niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Zamawiający żąda złożenia: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku: a) spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - wymagany będzie odpis z rejestru sądowego (KRS), b) spółek cywilnych - wymagane będzie zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami), c) osób fizycznych - wymagane będzie zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - zał. nr 11, II. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: 1) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie - załącznik 12 Warunek: Wykonawca winien przedłożyć wykaz wykonanych minimum dwóch dostaw oraz referencji na te dostawy odpowiadające wartościom przedmiotu zamówienia. 2) wycenę wykonaną na składane części zamówienia zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do umowy (załącznik nr 14 do SIWZ) . III. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: 1) zaświadczenia z banku o posiadanych środkach finansowych lub posiadanie zdolności kredytowej w banku lub w spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej, Warunek: Wykonawca powinien posiadać środki obrotowe lub zdolność kredytową z uwzględnieniem potrącenia na inne zobowiązania umowne na kwotę nie mniejszą niż zaoferowaną na to zadanie. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ostroda-sp.bip-wm.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Ostródzie, 14-100 Ostróda ul. Grunwaldzka 19A, Wydział Rozwoju Lokalnego pok. nr 17..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.08.2007 godzina 10:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Ostródzie, 14-100 Ostróda ul. Grunwaldzka 19A, sekretariat pok.19..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa urządzeń i wyposażenia sportowego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup urządzeń i wyposażenia sportowego zgodnie z wykazem dostaw - załącznik Nr 1 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.42.00.00-5, 35.42.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu i wyposażenia dydaktycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup sprzętu i wyposażenia dydaktycznego zgodnie z wykazem dostaw - załącznik nr 2 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.15.31.10-2, 36.15.31.00-9, 36.15.32.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa mebli..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup mebli zgodnie z wykazem dostaw - załącznik Nr 3 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.15.00.00-7, 36.14.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa sprzętu RTV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup sprzętu RTV zgodnie z wykazem dostaw - załącznik Nr 4 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.20.00.00-2, 32.30.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa sprzętu gospodarstwa domowego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup sprzętu gospodarstwa domowego zgodnie z wykazem dostaw - załącznik Nr 5 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.71.00.00-6, 28.51.21.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup sprzętu komputerowego z oprogramowaniem zgodnie z wykazem dostaw - załącznik Nr 6 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.00.00-7, 30.24.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa wyposażnenia dodatkowego pomieszczeń mieszkalnych (pościel, firany,zasłony, itp.)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wyposażenia dodatkowego pomieszczeń mieszkalnych zgodnie z wykazem dostaw - załącznik Nr 7 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 12.12.00.00-1, 17.21.10.00-4, 17.23.00.00-3, 17.14.40.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa sprzętu ogrodniczego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup sprzętu ogrodniczego zgodnie z wykazem dostaw - załącznik Nr 8 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.33.11.10-2, 28.62.12.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa wyposażenia technicznego pracowni..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wyposażenia technicznego pracowni zgodnie z wykazem dostaw - załącznik Nr 9 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.62.20.00-8, 29.45.20.00-2, 31.52.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.11.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.