Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-27
Łomża: WYKONANIE REMONTU ELEWACJI Z OCIEPLENIEM METODĄ LEKKĄ - MOKRĄ Z WYPRAWĄ ELEWACYJNĄ
I WYMIANĄ DACHU NA II PIĘTRZE BUDYNKU URZĘDU SKARBOWEGO PRZY UL POLOWEJ 47 W ŁOMŻY
Numer ogłoszenia: 143068 - 2008; data zamieszczenia: 27.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Łomży, ul. Polowa 47, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 0-86 215 08 02, fax 0-86 215 08 32.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE REMONTU ELEWACJI Z OCIEPLENIEM METODĄ LEKKĄ - MOKRĄ Z WYPRAWĄ ELEWACYJNĄ I WYMIANĄ DACHU NA II PIĘTRZE BUDYNKU URZĘDU SKARBOWEGO PRZY UL POLOWEJ 47 W ŁOMŻY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji elewacji polegającej na ociepleniu ścian metodą lekką mokrą ( styropian FS 15 gr 5cm ) z wyprawą elewacyjną budynku Urzędu Skarbowego w Łomży ul. Polowa 47 w systemie Atlas, Ceresit , STO, Terranowa lub innym . Zakres prac: 1/ ocieplenie styropianem gr. 5cm z wyprawą elewacyjną ścian - 134,87m² 2/ ocieplenie styropianem gr. 2cm z wyprawą elewacyjną ościeży - 46,85m² 3/wykonanie wymiany blachy trapezowej na blachodachówkę 120m² wraz z nowymi obróbkami z blachy powlekanej 4/wymiana rynien i rur spustowych na z blachy powlekanej 5/ wykonanie remontu daszku wejścia głównego 6/demontaż istniejącej instalacji odgromowej i montaż nowej pod ociepleniem
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed rozpoczęciem niniejszego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ,co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom będącym przedmiotem niniejszego postępowania oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - kierownik robót musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi będącymi przedmiotem zamówienia , doświadczenie min.2 lata na podobnym stanowisku i należeć do właściwej izby samorządu zawodowego , 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń lub dokumentów, dostarczonych przez Wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez podmiot oferty wspólnej (konsorcjum) będzie dokonana na podstawie dokumentów dołączonych do oferty, które są wymagane od podmiotu wiodącego i każdego uczestnika konsorcjum (szczegółowo wymienione w pkt. 6). Ocena spełniania posiadania niezbędnego potencjału ekonomicznego oraz dysponowania potencjałem technicznym oraz osobami, zdolnymi do wykonania zamówienia będzie dokonana po zsumowaniu potencjałów ekonomicznego i technicznego uczestników konsorcjum oraz osób personelu kierowniczego przewidzianych do uczestnictwa w wykonaniu zamówienia, którymi dysponują łącznie uczestnicy konsorcjum. W przypadku oceny posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia konieczne jest, aby przynajmniej jeden z uczestników konsorcjum spełnił to wymaganie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. - wykaz wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia( wykonanie ocieplenia elewacji metodą lekką -mokrą z wyprawą elewacyjną w budynkach użyteczności publicznej, budynkach mieszkalnych ,remont dachów ) oraz dołączy dokumenty (np. referencje) - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę- potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 3 , -wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat kwalifikacji i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także proponowanego zakresu obowiązków w przedmiotowym zamówieniu zgodnie z załącznikiem nr 4, -dokument, poświadczony za zgodność z oryginałem przez wykonawcę stwierdzający posiadanie uprawnień budowlanych przez kierownika budowy i zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego , - polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej- oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://us-lomza.pbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Łomży ulica: Kaktusowa 6 p.12 18-400 Łomża Telefon: (0 86) 215 0812.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Łomży ulica: Kaktusowa 6 p.12 18-400 Łomża.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1932B w powiecie łomżyńskim
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Pniewie oraz przy Szkole Podstawowej w Podgórzu
- Usługa sprzątania w pomieszczeniach Podlaskiego OR ARiMR i podległych jednostek organizacyjnych oraz sprzątania i utrzymania terenów zewnętrznych wokół siedzib BP w Wysokiem Mazowieckiem i Zambrowie
- Zakup i dostawa 3 fabrycznie nowych samochodów osobowych typu SUV na potrzeby pracowników terenowych Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży
- Remont chodników w ciągu dróg powiatowych nr 1946B i 1953B w m. Szczepankowo
- Dostawa chemicznych środków dezynfekcyjnych, antyseptycznych i myjących do stosowania w obszarze medycznym dla Szpitala Wojewódzkiego w Łomży
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej w budynku przy ul. Kunickiego 14 w Gliwicach i ul. Kunickiego18 w Gliwicach
- wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej w budynku przy ul. Goździkowej 14-16 w Gliwicach
- wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej w budynku przy ul. Zwycięstwa 41 w Gliwicach
- wykonanie modernizacji instalacji centralnego ogrzewania zasilanej z miejskiej sieci ciepłowniczej od stacji wymienników ciepła w budynku przy ul. Rynek 4-5 w Gliwicach
- "Remont sali gimnastycznej w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących z Oddziałami Integracyjnymi im. St. Staszica w Białymstoku ul. Henryka Sienkiewicza 57, 15-002 Białystok"
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej poprzez remont i przebudowę biblioteki w Lubominie z uwzględnieniem odnawialnych źródeł energii
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.