eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łańcut › Sprawowanie nadzoru inwestorskiego na budowie sali gimnastycznej w Albigowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-27

Łańcut: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego na budowie sali gimnastycznej w Albigowej
Numer ogłoszenia: 143047 - 2008; data zamieszczenia: 27.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łańcut, ul. Mickiewicza 2a, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 017 2252264, fax 017 2256536.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalancut.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego na budowie sali gimnastycznej w Albigowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi stanu surowego zamkniętego oraz robotami towarzyszącymi z tym związanymi na zadaniu: Budowa sali gimnastycznej w Albigowej przy Zespole Szkół w skład, którego wchodzi Szkoła Podstawowa i Publiczne Gimnazjum w Albigowej, na terenie obejmującym działki gruntowe oznaczone numerami ewidencyjnymi 2056, 2058, 2004/3 stanowiącym własność Gminy Łańcut. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach w zakresie określonym w Ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane / t.j. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 /, Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 19 listopada 2001 r. w sprawie rodzajów obiektów budowlanych, przy których realizacji jest wymagane ustanowienie inspektora nadzoru inwestorskiego / Dz. U. z 2001 r. Nr 138, poz. 1554 /, oraz Rozporządzeniu Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 30 grudnia 1994 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. /Dz. U. z 1995 r., Nr 8, poz. 38 z późn. zm./ Zakres robót budowlanych przewidzianych do nadzoru obejmuje roboty związane z: 1. budową budynku sali gimnastycznej z zapleczem magazynowo-socjalnym i łącznikiem o następujących parametrach technicznych: - kubatura - 10 955,70 m3, - pow. zabudowy - 1 086,80 m2, - pow. użytkowa - 1 654,20 m2, - wysokość - 11,55 m, - długość - 44,40 m - szerokość - 29,53 m 2. budową łącznika (przewiązki) pomiędzy istniejącym budynkiem szkolnym, a istniejącą tzw. małą salą gimnastyczną 3. wykonaniem niezbędnych odcinków sieci i przyłączy zewnętrznych, takich jak : a/ przebudowa linii napowietrznej NN i złącza kablowego oraz wykonanie przyłącza energetycznego tj. WLZ - wewnętrznej linii zasilającej od złącza kablowego do szafki pomiarowej do istniejącego budynku małej sali gimnastycznej, b/ sieci gazowej średniego ciśnienia, c/ kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej oraz drenażu - w celu przejęcia ścieków i wód opadowych z istniejącego budynku 4. wykonaniem instalacji wewnętrznych w obiekcie: a/ instalacja kanalizacji sanitarnej i deszczowej - wykonanie poziomów pod warstwami posadzki Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności : a) kontrolę zgodności wykonywanych robót z projektem budowlanym, pozwoleniem na budowę oraz zgodności z umową zawartą z generalnym wykonawcą, a także kosztorysem ofertowym i przyjętym harmonogramem rzeczowo- finansowym; b) kontrolę zgodności robót budowlanych z warunkami technicznymi zawartymi Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. / Dz. U. z 2002 r., Nr 75 poz.690 / c) kontrolę zgodności wykonywanych robót ze szczegółowymi specyfikacjami technicznymi robót budowlano-instalacyjnych; d) kontrolę wbudowywanych materiałów w zakresie zgodności z projektem technicznym, specyfikacją istotnych warunków zamówienia oraz wymogami określonymi w art. 10 ustawy Prawo Budowlane; e) obowiązkową obecność przy przekazaniu placu budowy; f) obecność na budowie przynajmniej raz w tygodniu [potwierdzonej wpisem w dzienniku budowy] lub na wezwanie Zamwaiającego w przypadkach wystąpienia istotnych okoliczności; g) dokonywanie stosownych wpisów w dzienniku budowy odnośnie : - zakresu wykonanych robót; - odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu; - zakończenia robót i gotowości do odbioru h) uczestniczenie w radach budowy, które odbywać się będą przynajmniej raz w miesiącu lub częściej w uzasadnionych przypadkach; i) dokonywanie czynności odbiorów częściowych i odbioru końcowego z udziałem przedstawicieli Inwestora oraz sprawdzanie dokumentów przekazywanych na rzecz użytkownika; j) prowadzenie rozliczeń finansowych z wykonawcą robót i inwestorem; k) wskazanie inspektora jako koordynatora do zatwierdzenia przez Zamawiajacego. l) inne czynności uzgodnione z Inwestorem, określone w projekcie umowy i związane z nadzorem nad realizacją robót budowlanych, o których mowa w pkt. 3.3. niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wynikające z przepisów obowiązującego prawa.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wpłacenie wadium w wysokości 1 000 zł. (słownie: jeden tysiąc złotych) do dnia 10-07-2008 r. do godz. 10°° Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości [Dz.U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275] Wadium wnoszone w pieniądzu należy przekazać przelewem na konto: Bank Polska Kasa Opieki S.A. Grupa PEKAO S.A. I Oddział Łańcut nr konta 58 12402643 1111 0000 3782 2411. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach dokument - wadium należy złożyć za potwierdzeniem w kasie Urzędu Gminy pok. nr 4 (parter) w oryginale..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia; Złożą w terminie kompletną ofertę w rozumieniu niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia; Wykażą się realizacją przynajmniej trzech usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością w okresie ostatnich pięciu lat, t.j. w roku 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie; Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie przedmiotowego zamówienia na podstawie art. 24 ust.l i ust.2 Ustawy Prawo zamówień publicznych; Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na podstawie załączonych do oferty Wykonawcy dokumentów i oświadczeń wymaganych niniejszą specyfikacją istotnych warunków zamówienia według zasady spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy [wzór w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia]; 2. Dowód wniesienia wadium [ zamieścić bezpośrednio za formularzem ofertowym ]; 3. Oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.l i ust.2 Ustawy Prawo zamówień publicznych; [w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, oświadczenie musi być złożone przez każdy podmiot] 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, [w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot] 5. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, a także ustanowić i wskazać pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego; [w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie] 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; [w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot] 7 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8. Wykaz realizacji przynajmniej trzech usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia lub tożsamych w okresie ostatnich pięciu lat, t.j. w roku 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem wartości, daty i miejsca ich wykonania oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - dołączyć referencje od zamawiających - minimum 3 szt. [wzór w załączniku nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia]; 9. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia [wzór w załączniku nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia]; 10. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego inżynierów; 11. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 12. Oświadczenie o skalkulowaniu wszystkich kosztów, które wystąpią przy realizacji zamówienia, w tym koszty urządzenia placu budowy, koszty niezbędnych badań, sprawdzeń i pomiarów, koszty ubezpieczenia budowy oraz inne koszty niewymienione powyżej, określone m.in. w projekcie umowy i ściśle związane z realizacją całości zadania. 13. Oświadczenie o zapoznaniu się ze wszystkimi warunkami zamówienia, specyfikacją istotnych warunków zamówienia i ich akceptacji; 14. Oświadczenie, że Wykonawcy zdobyli wszelkie informacje, które były konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy; 15.Oświadczenie o zapoznaniu się z zakresem robót budowlanych przewidzianych do nadzorowania, [w tym projektem budowlanym] oraz terenem realizacji robót; 16. Oświadczenie, że przedmiot zamówienia wykona siłami własnymi lub wskazać w ofercie część zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom; 17. Oświadczenie, że bierze on pełną odpowiedzialność za działania podwykonawców, [jeżeli dotyczy]; 18. Zaakceptowany projekt umowy [projekt umowy stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia]; 19. Pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. [w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik]

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.zetorzeszow.pl/uglancut

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łańcut ul. Mickiewicza 2a 37-100 Łańcut pokój nr 28.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Łańcut ul. Mickiewicza 2a 37-100 Łańcut pokój nr 5 /dziennik podawczy/.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.