eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Dostawai montaż wyposażenia budynków na Drogowym Przejściu Granicznym w Hrebennem w województwie lubelskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-16

Chełm: Dostawai montaż wyposażenia budynków na Drogowym Przejściu Granicznym w Hrebennem w województwie lubelskim
Numer ogłoszenia: 142958 - 2007; data zamieszczenia: 16.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lubelski Zarząd Przejść Granicznych w Chełmie, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5651812, 5652042, fax 082 5632262.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lzpg.bip.mbnet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawai montaż wyposażenia budynków na Drogowym Przejściu Granicznym w Hrebennem w województwie lubelskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż wyposażenia budynków na Drogowym Przejściu Granicznym w Hrebennem w województwie lubelskim. 2. Wykonawca dostarczy sprzęt fabrycznie nowy, spełniający wszystkie wymagane parametry, normy i standardy jakościowe, określone w SIWZ lub wyższe. 3. Dostarczony sprzęt nie może być wyprodukowany później niż 12 m-cy od daty dostawy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: - zadania Nr 1A zawarty jest w załączniku nr 1A do oferty (meble), CPV: 36100000-2 meble, - zadania Nr 1B zawarty jest w załączniku nr 1B do oferty (urządzenia specjalistyczne), CPV: 33260000-0 aparatura kontrolna i badawcza, - zadania Nr 1C zawarty jest w załączniku nr 1C do oferty (sprzęt komputerowy i biurowy), CPV: 30213000-5 komputery osobiste, - zadania Nr 1D zawarty jest w załączniku nr 1D do oferty (narzędzia), CPV: 29450000-8 pneumatyczne lub silnikowe narzędzia ręczne, - zadania Nr 1E zawarty jest w załączniku nr 1E do oferty (sprzęt AGD i pozostałe wyposażenie), CPV: 29531400-4 piece kuchenne, suszarki do produktów rolnych oraz urządzenia do gotowania lub podgrzewania, - zadania Nr 1F zawarty jest w załączniku nr 1F do oferty (jednostki jezdne), CPV: 34110000-1 samochody osobowe. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych według ww. zadań. 6. Dostawy wyposażenia należy realizować w godzinach pracy LZPG - DPG Hrebenne tj. poniedziałek - piątek od 700 do 1500. 7. Dostawy wyposażenia będą się odbywały na pracującym przejściu, dlatego należy uwzględnić przy dostawach ewentualne opóźnienia związane z wjazdem na przejście, spowodowane kolejkami przed przejściem. 8. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć kierownikowi przejścia w Hrebennem, nie później niż na trzy dni przed terminem dostawy wyposażenia, wykaz dostarczanego sprzętu (podając nr zadania, nr pozycji w zestawieniu danego zadania, nazwę urządzenia, służbę dla której przeznaczone jest urządzenie) wraz z podaniem przewidywanej godziny przyjazdu transportu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 36.10.00.00-2, 33.26.00.00-0, 29.45.00.00-8, 29.53.14.00-4, 34.11.00.00-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie: - 10 000,00 zł dla zadania Nr 1A, - 5 000,00 zł dla zadania Nr 1B, - 25 000,00 zł dla zadania Nr 1C, - 7 000,00 zł dla zadnia Nr 1D, - 10 000,00 zł dla zadnia Nr 1E, - 5 000,00 zł dla zadnia Nr 1F, 2. Wadium wnoszone w pieniądzu uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku zamawiającego najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień otwarcia ofert..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonali dwie dostawy wyposażenia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i wartości nie mniejszej niż: - 200 000,00 zł (łącznie z podatkiem VAT) dla zadania Nr 1A, - 100 000,00 zł (łącznie z podatkiem VAT) dla zadania Nr 1B, - 500 000,00 zł (łącznie z podatkiem VAT) dla zadania Nr 1C, - 150 000,00 zł (łącznie z podatkiem VAT) dla zadania Nr 1D, - 200 000,00 zł (łącznie z podatkiem VAT) dla zadania Nr 1E, - 100 000,00 zł (łącznie z podatkiem VAT) dla zadania Nr 1F, każda, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż: - 130 000,00 zł (łącznie z podatkiem VAT) dla zadania Nr 1A, - 70 000,00 zł (łącznie z podatkiem VAT) dla zadania Nr 1B, - 300 000,00 zł (łącznie z podatkiem VAT) dla zadania Nr 1C, - 90 000,00 zł (łącznie z podatkiem VAT) dla zadnia Nr 1D, - 130 000,00 zł (łącznie z podatkiem VAT) dla zadnia Nr 1E, - 70 000,00 zł (łącznie z podatkiem VAT) dla zadnia Nr 1F, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Dopuszcza się możliwość składania oferty wspólnej przez dwóch lub więcej wykonawców (w rozumieniu art. 23 ustawy): 1) w przypadku złożenia oferty wspólnej, każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować spełnienie wymagań określonych w ust. 1, pkt. 1 i 4 SIWZ, 2) wymagania określone w ust. 1 pkt. 2 i 3 SIWZ, wykonawcy mogą spełnić wspólnie, 3) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o zamówienie albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Ocena spełnienia przez wykonawców ww. warunków będzie dokonana na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w Rozdziale VII SIWZ, według formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru - Załącznik nr 2/2A. Oświadczenie winien złożyć każdy wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w Rozdziale VI, ust. 1, pkt. 1 i 4 wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w Rozdziale VI, ust. 1, pkt. 2 wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą niżej wymienione dokumenty: 1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch dostaw wyposażenia odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż : - 200 000,00 zł (łącznie z podatkiem VAT) dla zadania Nr 1A, - 100 000,00 zł (łącznie z podatkiem VAT) dla zadania Nr 1B, - 500 000,00 zł (łącznie z podatkiem VAT) dla zadania Nr 1C, - 150 000,00 zł (łącznie z podatkiem VAT) dla zadnia Nr 1D, - 200 000,00 zł (łącznie z podatkiem VAT) dla zadnia Nr 1E, - 100 000,00 zł (łącznie z podatkiem VAT) dla zadnia Nr 1F, każda. Wykaz powinien zawierać zestawienie dostaw z podaniem nazw i adresów zamawiających, terminów realizacji i wartości dostaw. Należy złożyć oddzielny wykaz dla każdego zadania na które wykonawca składa ofertę wg załącznika nr 3A, 3B, 3C, 3D, 3E, 3F do SWIZ. W wypadku innych walut niż PLN należy przyjąć przelicznik równy średniemu miesięcznemu kursowi Europejskiego Banku Centralnego w miesiącu zakończenia danego zamówienia, 2) dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie. 4. W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w Rozdziale VI, ust. 1, pkt. 3 wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek potwierdzającą, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż: - 130 000,00 zł (łącznie z podatkiem VAT) dla zadania Nr 1A, - 70 000,00 zł (łącznie z podatkiem VAT) dla zadania Nr 1B, - 300 000,00 zł (łącznie z podatkiem VAT) dla zadania Nr 1C, - 90 000,00 zł (łącznie z podatkiem VAT) dla zadnia Nr 1D, - 130 000,00 zł (łącznie z podatkiem VAT) dla zadnia Nr 1E, - 70 000,00 zł (łącznie z podatkiem VAT) dla zadnia Nr 1F, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wymagane dokumenty należy złożyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lzpg.bip.mbnet.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubelski Zarząd Przejść Granicznych w Chełmie Plac Noepodległości 1 22-100 Chełm.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2007 godzina 10:00, miejsce: Lubelski Zarząd Przejść Granicznych w Chełmie Plac Noepodległości 1 22-100 Chełm pok. 238.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1A - meble.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli. Szczegółowy opis przedmiotu zamówieania dla zadania Nr 1A zawarty jest w załączniku nr 1A do oferty - meble..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.10.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 1B - urządzenia specjalistyczne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzeń specjalistycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania Nr 1 B zawarty jest w załączniku nr 1B do oferty - urządzenia specjalistyczne..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 1C - sprzęt komputerowy i biurowy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzetu komputerowego i biurowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania Nr 1C zawarty jest w załączniku nr 1B do oferty - sprzęt komputerowy i biurowy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie Nr 1D - narzędzia..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa narzędzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1D zawarty jest w załączniku nt 1D do oferty - narzędzia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.45.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie Nr 1E - sprzęt AGD i pozostałe wyposażenie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu AGD i pozostłego wyposażenia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1E zawarty jest w załączniku nr 1E do oferty - sprzęt AGD i pozostałe wyposażenie..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.53.14.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie Nr 1F - jednostki jezdne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa jednostek jezdnych. Szczegółowy opid przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1F zawarty jest w załączniku nr 1F do oferty - jednostki jezdne..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2007.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.