eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Błonie › oszczędzanie energii - kompleksowa przebudowa systemu grzewczego IHAR w Radzikowie wraz z przygotowaniem zakładu produkcji brykietów z biomasy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-03-17

POZYCJA 14286

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Błonie: oszczędzanie energii - kompleksowa przebudowa systemu grzewczego IHAR w Radzikowie wraz z przygotowaniem zakładu produkcji brykietów z biomasy

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin, do kontaktów: Wnuk, Radzików, 05-870 Błonie, tel. +48 022 7254023, fax +48 022 7254714, e-mail: w.wnuk@ihar.edu.pl, www.ihar.edu.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: oszczędzanie energii - kompleksowa przebudowa systemu grzewczego IHAR w Radzikowie wraz z przygotowaniem zakładu produkcji brykietów z biomasy. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: I Etap - przygotowanie inwestycji 1. Przedłożenie programu finansowania inwestycji oraz opracowanie wniosków wstępnych i ostatecznych (wraz z niezbędnymi załącznikami, w tym analizy technicznej i ekonomicznej przedsięwzięcia inwestycyjnego) w celu pozyskania środków finansowych niezbędnych do realizacji inwestycji w formie preferencyjnych pożyczek, kredytów i dotacji ze źródeł finansowania: Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie, EkoFunduszu oraz innych instytucji niż wymienione wyżej, a także innych dostępnych źródeł finansowania. 2. Pozyskanie środków finansowych pochodzących spoza budżetu Zamawiającego (w formie dotacji oraz niskooprocentowanych pożyczek i kredytów preferencyjnych) na realizację przedsięwzięcia w wysokości min. 70% przewidywanego kosztu przedsięwzięcia. 3. Wykonanie projektów budowlanych i uzyskanie uzgodnień w zakresie wymaganym przepisami Prawa budowlanego na: - Termomodernizację budynku Laboratorium nr I o kubaturze 4.900,00 m sześc. w zakresie zgodnym z audytem energetycznym - Termomodernizację budynku Laboratorium nrII o kubaturze 12.100,00 m sześc. w zakresie zgodnym z audytem energetycznym - Termomodernizację budynku Laboratorium nr III wraz z łącznikiem o kubaturze 8.900,00 m sześc. w zakresie zgodnym z audytem energetycznym - Termomodernizację budynku ZDHAR o kubaturze 5.000,00 m sześc. w zakresie zgodnym z audytem energetycznym - Termomodernizację budynku Ośrodka Szkoleniowego z budynkiem stołówki o kubaturze 18.000,00 m sześc. w zakresie zgodnym z audytem energetycznym - Modernizacja kotłowni ciepłej wody użytkowej dla budynku Ośrodka Szkoleniowego, zgodnie z audytem energetycznym - Modernizacji kotłowni węglowej na kotłownię opalaną biomasą w zakresie zgodnym z audytem energetycznym - Modernizacji sieci cieplnej w zakresie zgodnym z audytem energetycznym - Wykonanie linii produkcyjnej wytwarzania brykietów ze słomy 4. Wykonanie projektów powykonawczych, opracowanie instrukcji obsługi i bhp. 5. Przygotowanie programu stworzenia systemu zaopatrzenia w paliwo i upraw roślin energetycznych. 6. Wykonanie termomodernizacji budynku Laboratorium nr I zgodnie z wykonaną dokumentacją techniczną 7. Wykonanie termomodernizacji budynku Laboratorium nr II zgodnie z wykonaną dokumentacją techniczną 8. Wykonanie termomodernizacji budynku Laboratorium nr III wraz z łącznikiem zgodnie z wykonaną dokumentacją techniczną 9. Wykonanie kotłowni ciepłej wody użytkowej dla Ośrodka Szkoleniowego Etap II - realizacja inwestycji 1. Wykonanie termomodernizacji budynku ZDHAR zgodnie z wykonaną dokumentacją techniczną 2. Wykonanie termomodernizacji budynku Ośrodka Szkoleniowego wraz ze stołówką zgodnie z wykonaną dokumentacją techniczną 3. Wykonanie modernizacji kotłowni węglowej na kotłownię opalaną biomasą zgodnie z wykonaną dokumentacją techniczną. 4. Wykonanie modernizacji sieci cieplnej zgodnie z wykonaną dokumentacją techniczną 5. Zagospodarowanie terenu. 6. Wykonanie zakładu produkcji brykietów. Załącznikiem do opisu zakresu przedmiotu zamówienia są audyty energetyczne. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: 1. Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin w Radzikowie, 05-870 Błonie k/Warszawy 2. Oddział Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin, Młochów, ul. Platanowa 19, 05-831 Młochów - tylko w zakresie wykonania zakładu produkcji brykietów. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie o wartości powyżej 60.000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.11.2007;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: Wadium w wysokości 74 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: A. O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCY (INDYWIDUALNIE LUB W RAMACH KONSORCJUM), KTÓRZY: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. 2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. udokumentują wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych (liczonym do dnia złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: - termomodernizacji budynków o łącznej powierzchni docieplenia ścian min. 7.000 m kw. oraz powierzchni docieplenia stropodachów min. 3.000 m kw., w tym co najmniej jednej termomodernizacji w zakresie docieplenia ścian min. 3.000 m kw., docieplenia stropodachu min. 800 m kw, wykonania robót sanitarnych o wartości prac min. 2.000.000 zł; - wykonania dwóch sieci cieplnych w technologii rur preizolowanych o długości min. 300 mb każda; - Wykonania jednej kotłowni na biomasę o mocy min. 3,5 MW. Wykazane roboty budowlane muszą być potwierdzone referencjami stwierdzającymi należyte ich wykonanie. 4. udokumentują wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej aplikacji czterech wniosków pomocowych, w tym min. jednego na kwotę co najmniej 7.000.000 zł, które zostały pomyślnie wdrożone do realizacji. Wykazane usługi muszą być potwierdzone referencjami stwierdzającymi należyte ich wykonanie. 5. dysponują pracownikami zdolnymi do wykonywania danego zamówienia, tj. co najmniej osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach: konstukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych. 6. posiadają łączny obrót za trzy ostatnie lata obrachunkowe w kwocie nie niższej niż 30.000.000 zł. 7. udokumentują zabezpieczenie środków finansowych w wysokości min. 4.000.000 zł na realizację przedmiotu zamówienia 8. przedłożą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (odpowiedzialność deliktowa i kontraktowa) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, przy sumie gwarancyjnej nie mniejszej niż 2.000.000 zł. 9. Przed podpisaniem umowy wykonawca dostarczy polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej dotyczący przedmiotu zamówienia na kwotę 75% wartości oferty. 10. przedłożą dokument potwierdzający wprowadzenie systemu kontroli jakości świadczonych usług w zakresie przedmiotu zamówienia. 11. udzielą na wykonane roboty co najmniej 36 miesięcznej gwarancji (z wyjątkiem gwarancji na materiały i urządzenia, których okres powinien być zgodny z gwarancją producenta) 12. po otrzymaniu zaproszenia do złożenia oferty wniosą wadium w wysokości 74.000 zł, którego potwierdzenie winno być załączone do oferty. 13. Rozpoczęcie realizacji II etapu nastąpi dopiero po uzyskaniu środków finansowych, o których mowa w punkcie II.1.3. Opis przedmiotu zamówienia - podpunkt 2. W przypadku, gdy o zamówienie ubiega się Wykonawca występujący jako konsorcjum, zobowiązany jest on do przedłożenia Zamawiającemu umowę konsorcjum określającą co najmniej: - wskazanie podmiotów tworzących konsorcjum, - określenie celu wspólnych działań jako: złożenie wspólnej oferty oraz zrealizowanie przedmiotu niniejszego zamówienia, - wskazanie zakresu obowiązków i działań każdego z uczestników konsorcjum, - oznaczenie czasu trwania konsorcjum na okres nie krótszy niż okres realizacji przedmiotu zamówienia, - stwierdzenie, iż każdy z członków konsorcjum odpowiada wobec Zamawiającego solidarnie, - określenie sposobu prowadzenia spraw konsorcjum poprzez wskazanie podmiotu uprawnionego do czynności faktycznych wobec Zamawiającego (tzw. "lidera konsorcjum"), - zakaz rozwiązania umowy konsorcjum poprzez jakiekolwiek działanie uczestników konsorcjum, - zakaz zmiany uczestników konsorcjum. B. WYKAZ DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY WRAZ Z WNIOSKIEM O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W PRZETARGU, W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WYMAGANYCH WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1. pisemne oświadczenie wykonawcy, że spełniają warunki udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej 3. w przypadku, gdy wykonawcę w przetargu reprezentuje pełnomocnik, oryginał pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy lub notarialnie potwierdzony odpis takiego pełnomocnictwa, 4. w przypadku podmiotów występujących wspólnie, oryginał pełnomocnictwa dla wykonawcy reprezentującego te podmioty oraz umowę utworzenia konsorcjum, 5. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania wniosków, 6. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania wniosków, 7. aktualne zaświadczenia z właściwego organu podatkowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków, 8. sprawozdania finansowe za wskazane lata obrachunkowe (2003r., 2004r.) oraz bilans i rachunek zysków i start za rok 2005. W przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego do wniosku należy załączyć dokumenty potwierdzające: - obrót za rok 2003, 2004, 2005 - zysk za rok 2003, 2004, 2005 9. informacja z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy potwierdzająca wysokość posiadanych środków lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 10. wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz kserokopie posiadanych uprawnień budowlanych i zaświadczeń o przynależności do izby zawodowej (dot. kierownika budowy i kierowników branżowych), 11. wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoją złożonością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, 12. wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat usług w zakresie wykonania aplikacji wniosków pomocowych, z podaniem ich wartości, przedmiotu i odbiorców (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 13. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 14. zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego że Wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia lub równoważnych dokumentów potwierdzających jakość świadczonych usług, jeżeli Wykonawca nie może w terminie uzyskać wymaganego zaświadczenia 15. wymagane dokumenty w punktach: 1,2,5,6,7,8 winien złożyć każdy z wykonawców, pozostałe wymagane w niniejszej części ogłoszenia mogą być złożone wspólnie przez wykonawców składających wspólny wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym, 16. Dokumenty winne być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność przez osoby uprawnione - zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentów potwierdzających spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, 17. wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy złożyć w zaklejonym opakowaniu z opisanym na wierzchu przedmiotem zamówienia oraz nazwą i adresem wykonawcy. OCENA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Niezależnie od liczby wykonawców złożone przez nich wraz z WNIOSKIEM O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU dokumenty będą oceniane przez Zamawiającego na zasadzie: SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, zamawiający będzie się kierował następującą punktacją: -1 punkt za każde kolejne 200.000 PLN ponad wymagane posiadanie zabezpieczenia środków finansowych w wysokości 4.000.000 PLN lecz nie więcej niż 5 punktów (dotyczy warunku nr 2.1.1.6) - 1 punkt za każde kolejne 500.000 PLN łącznego obrotu za lata 2003-2005 ponad wymagany obrót w wysokości 30.000.000 PLN lecz nie więcej niż 5 punktów (dotyczy warunku nr 2.1.1.5).

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5; minimum: 5; maximum: 20. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 24.03.2006, cena - 200 PLN brutto. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 24.03.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 08.03.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.