Ogłoszenie z dnia 2007-08-16
Pszczew: Wymiana pokrycia dachowego na budynku sali widowiskowej przy ul. Zamkowej 14 w Pszczewie
Numer ogłoszenia: 142826 - 2007; data zamieszczenia: 16.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pszczew, Rynek 13, 66-330 Pszczew, woj. lubuskie, tel. 095 7492310, fax 095 7492312.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczew.pl, www.bip.pszczew.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana pokrycia dachowego na budynku sali widowiskowej przy ul. Zamkowej 14 w Pszczewie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje rozbiórkę istniejącego pokrycia, wyrównanie konstrukcji dachu, montaż folii dachowej, ułożenie nowych łat, ułożenie dachówki ceramicznej zakładkowej, przemurowanie kominów oraz wymiana opierzeń, rynien i rur spustowych na budynku sali widowiskowej przy ul. Zamkowej 14 w Pszczewie. Powierzchnia remontowanego dachu 466 m2.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium przetargowe wynosi: 1 500,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych) Wadium wnoszone jest w jednym lub kilku następujących formach: 1/ pieniądzu, sposób przekazania: - przelewem na konto zamawiającego w Gospodarczym Banku Spółdzielczym w Międzyrzeczu, nr konta 37 8367 0000 0023 1925 6000 0003 2/ w poręczeniach lub gwarancjach bankowych 3/ w gwarancjach ubezpieczeniowych Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. Wadium musi być wniesione nie później niż w dniu składania ofert. Wadium niepieniężne musi być ważne 30 dni od dnia ostatecznego otwarcia ofert. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Prawa zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokonana oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu systemem zero jedynkowym (spełnia / nie spełnia), na podstawie załączonych do oferty dokumentów (podanych poniżej)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od Wykonawców w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - § 1 ust. 1 -3 /Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605/. W celu potwierdzenia spełnienia warunku, iż wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia: - wykonawca wykaże się wykonaniem robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym co najmniej: udokumentuje doświadczenie w realizacji robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, minimum: 1 zamówienia na wykonanie robót dekarskich - obejmujących wymianę pokrycia dachowego na dachówkę, o wielkości połaci dachowej min 180 m2- dokumentując odpowiednimi referencjami prawidłowość wykonania W celu potwierdzenia spełnienia warunku, iż zamawiający znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca dołączy do oferty: - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej W celu potwierdzenia spełnienia warunku, iż wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca dołączy do oferty: - oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pszczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pszczew ul. Rynek 13 66-330 Pszczew.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Pszczew Ul. Rynek 13 66-330 Pszczew pokój nr 1 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont toalet oraz węzła cieplnego c.o. w budynku Zespołu Szkół Samochodowych i Licealnych nr 2 w Warszawie.
- Budowa świetlicy sołeckiej w miejscowości Turobów
- Budowa SKATEPARKU w Janowie Lubelskim
- Remont budynków przy ul. Policjantów 7 i Krakusa 2-3 na terenie Szkoły Policji w Słupsku.
- Przebudowa drogi gminnej nr 155901G na dz. nr 103 obr. Brodnica - Droga Transportu Rolnego 2024.
- BUDOWA HALI SPORTOWEJ Z BOISKIEM WIELOFUNKCYJNYM I ŁĄCZNIKIEM PRZY PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI BIAŁA DRUGA WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.