eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary Śląskie › Budowa sygnalizacji świetlnej wzbudzanej w rejonie Domu Kultury przy ulicy Tarnogórskiej w Piekarach Śląskich.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-27

Piekary Śląskie: Budowa sygnalizacji świetlnej wzbudzanej w rejonie Domu Kultury przy ulicy Tarnogórskiej w Piekarach Śląskich.
Numer ogłoszenia: 142732 - 2008; data zamieszczenia: 27.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Piekary Śląskie, ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 3939337, fax (032) 287 22 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.piekary.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sygnalizacji świetlnej wzbudzanej w rejonie Domu Kultury przy ulicy Tarnogórskiej w Piekarach Śląskich..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa sygnalizacji świetlnej wzbudzanej w rejonie Domu Kultury przy ulicy Tarnogórskiej w Piekarach Śląskich. W zakres prac wchodzi m.in.: kopanie rowów dla kabli; nasypanie warstwy piasku na dnie rowu; zasypywanie rowów dla kabli; wywóz ziemi samochodami; składowanie gruzu na wysypiska odpadów; układanie kabli, podłączenie przewodów kabelkowych; montaż uziomu powierzchniowego; uziomy rurowe; montaż złączy kontrolnych; urządzenia sygnalizacji: montaż masztów sygnalizacji ulicznej, konsol sygnalizatorów, głowic wierzchołkowych; ekranu kontrastowego; wykonanie wykopu i fundamentu pod wysięgnik łukowy; montaż wysięgnika typ ZIR; malowanie wysięgnika; montaż latarń sygnalizacyjnych, reflektorów, przycisków na masztach, sygnalizatorów dżwiękowych; uruchomienie sygnalizacji z programem sygnalizacyjnym; oprogramowanie sterownika; sprawdzenie i próby działania programu; kanalizacje kablowe; organizacja ruchu i zagospodarowanie placu budowy na czas prowadzenia robót; wykonanie dokumentacji odbiorowej w tym dokumentacji powykonawczej dla zakresu robót objętych przedmiotem umowy i dostarczeniem ich inwestorowi w trzech egzemplarzach; po zakończeniu robót uporządkowanie terenu i doprowadzenie do stanu poprzedniego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.62.00 - Instalowanie sprzętu sygnalizacyjnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.62.00 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunkiem ubiegania się o udzielenie zamówienia jest złożenie oferty w ustalonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia terminie. Oferent winien przedłożyć dokumenty w formie i zakresie wyszczególnionym w pkt.10 niniejszej Specyfikacji. 2.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zgodnie z formułą - spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 10 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów winno wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz oferty (zał. nr 1 do SIWZ); b) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków pozwalających na udział w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego (zał. nr 2 do SIWZ); c)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku podmiotów występujących wspólnie dodatkowo dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, (zał. nr 3 do sporządzenia przez oferenta); d)wykaz osób kierujących ww robotami wraz z kserokopią uprawnień elektrycznych i drogowych oraz kserokopią aktualnego członkowstwa Izby Inżynierów Budownictwa w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego (zał. nr 4 do przygotowania przez oferenta); e)wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót dotyczących budowy sygnalizacji świetlnej odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, wraz załączeniem dokumentów - referencji (min. trzech) , potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością - (zał. nr 5 do sporządzenia przez oferenta); f)kosztorys szczegółowy wykonany ściśle na podstawie załączonego przedmiaru robót (zał. nr 6 do sporządzenia przez oferenta) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 10.c, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 10 c - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oferta składana przez konsorcjum: 1.Wykonawcy tworzący konsorcjum, ubiegający się wspólnie o udzielanie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. 2.W przypadku wyboru przez zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum, wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą, najpóźniej przed podpisaniem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum. 3.Zamawiający wymaga, aby umowa konsorcjum: 1)określała sposób reprezentacji wszystkich podmiotów oraz upoważniała jednego z członków konsorcjum - głównego partnera (Lidera) do koordynowania czynności związanych z realizacją umowy, 2)stwierdzała o odpowiedzialności solidarnej partnerów konsorcjum, za całość podjętych zobowiązań w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, 3)oznaczała czas trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji jakości, 4)określała cel gospodarczy obejmujący swoim zakresem przedmiot zamówienia, 5)wykluczała możliwość wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji, 6)określała sposób współdziałania podmiotów z określeniem podziału zadań w trakcie realizacji zamówienia, 7)stwierdzała zakaz zmian w umowie bez zgody zamawiającego. 4.Wszyscy członkowie konsorcjum ponoszą solidarnie odpowiedzialność prawną za realizację zamówienia. Problematykę zobowiązań solidarnych w zakresie nie uregulowanym przez umowę konsorcjum regulują przepisy Kodeksy cywilnego. 5.Oferta składana przez konsorcjum zostanie utworzona z dokumentów wymienionych w pkt. 10 specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem, iż dokumenty wymienione w pkt.10 c składane są przez każdego z uczestników konsorcjum osobno. 6.Ocena spełnienia przez konsorcjum warunków i wymogów określonych w specyfikacji w pkt.10 będzie polegała na łącznej ocenie złożonych dokumentów. 7.Oferta konsorcjum musi być podpisana i oznaczona w taki sposób, by prawie zobowiązywała wszystkie podmioty wchodzące w skład konsorcjum. Podwykonawcy: W przypadku, kiedy podmiot zamierza zatrudnić podwykonawców, musi w ofercie wykazać część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.piekary.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 41-940 Piekary Śląskie ulica Bytomska 84 p.218.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2008 godzina 09:00, miejsce: 41-940 Piekary Śląskie ulica Bytomska 84.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.