eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Sukcesywna dostawa szkła oraz akcesoriów laboratoryjnych dla Instytutu Ekologii Terenów Uprzemysłowionych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-02

Katowice: Sukcesywna dostawa szkła oraz akcesoriów laboratoryjnych dla Instytutu Ekologii Terenów Uprzemysłowionych.
Numer ogłoszenia: 142683 - 2014; data zamieszczenia: 02.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 108481 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Ekologii Terenów Uprzemysłowionych, ul. Kossutha 6, 40-844 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2546031 w. 249, 2504164, faks 032 2541717.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa szkła oraz akcesoriów laboratoryjnych dla Instytutu Ekologii Terenów Uprzemysłowionych..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (sprzedaż i dostarczanie) w miarę bieżących potrzeb zamawiającego, szkła oraz akcesoriów laboratoryjnych. Zamawiający przewiduje podział zamówienia na części, zgodnie ze Specyfikacją techniczno-cenową zawierającą szczegółowy wykaz produktów które będą podlegały dostawie, stanowiącą załącznik Nr 1.1. do SIWZ. Wykonawca może złożyć oferty na dowolną ilość części. Oferta musi być kompletna w zakresie poszczególnych części tj. obejmować wszystkie pozycje w ramach poszczególnej części, które zamawiający umieścił w SIWZ, zgodnie z załącznikiem Nr 1.1. Część I - Szkło i inne akcesoria laboratoryjne; Część II -Pipety i końcówki do mikropipet. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Specyfikacji techniczno - cenowej, stanowiącej Załącznik Nr 1.1. do SIWZ. Zamawiający oświadcza, że Centralne Laboratorium Instytutu Ekologii Terenów Uprzemysłowionych posiada akredytację PCA na badane cechy i metody badawcze zgodnie z normą PN-EN ISO/IEC 17025:2005. Wymagania w odniesieniu do stosowanych metod badawczych w tym obszarze regulują odpowiednie przepisy prawne, które stawiają konkretne wymagania co do używanych materiałów pomocniczych, gdyż do uzyskania wiarygodnego wyniku wskazane jest stosowanie materiałów laboratoryjnych sprawdzonych, o powtarzalnych parametrach poświadczonych stosownymi świadectwami lub certyfikatami. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał wymagania wynikające z normy PN EN ISO/IEC 17025:2005 w zakresie zakupu usług i dostaw dla laboratoriów posiadających certyfikat akredytacji. Dodatkowe wymagania: - przedmiot zamówienia winien pochodzić z bieżącej produkcji i posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i świadectwa dopuszczające je do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. - do każdej dostawy wykonawca zobowiązany jest dołączyć: -- przy dostawie materiałów jednorazowego użytku (sterylnych) należy dołączyć dokument wystawiony przez producenta potwierdzający sterylność i termin ważności sterylności dla każdej partii, jeżeli brak takiej informacji na opakowaniu produktu; Zamawiający zastrzega sobie dostarczanie przedmiotu zamówienia w oryginalnych opakowaniach producenta. Jeżeli przedmiot zamówienia ma określony termin do użycia, zaoferowane przez wykonawcę produkty muszą posiadać w dacie dostawy termin ważności (przydatności) nie krótszy niż 3/4 okresu określonego przez producenta, z zastrzeżeniem pkt. 14.14. Produkty będące przedmiotem umowy muszą w dacie dostawy posiadać termin ważności nie krótszy niż 12 miesięcy do daty ważności określonej przez producenta na opakowaniu. W przypadku produktów dla których termin ważności określony przez producenta jest krótszy niż 12 miesięcy, zamawiający wymaga, aby wykonawca uzyskał zgodę zamawiającego na dostawę takiego produktu. Z uwagi na specyfikę prowadzonych badań naukowo-badawczych powodującą niejednokrotnie konieczność zmiany w trakcie ich realizacji - zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania zmian ilościowych przedmiotu zamówienia, a także ograniczenia przedmiotu zamówienia za względu na potrzeby, których nie jest w stanie ściśle przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania. Podane w załączniku Nr 1.1 ilości przedmiotu zamówienia są wielkościami orientacyjnymi, oszacowanymi na podstawie zużycia w roku poprzednim oraz przewidywanego zapotrzebowania i mają jedynie charakter informacyjny. Zamawiający w zależności od swoich potrzeb może w okresie obowiązywania umowy zamówić mniejsze ilości, co nie będzie stanowiło podstawy do zmiany cen jednostkowych. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę nie służy żadne roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w załączniku..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa szkła i innych akcesoriów laboratoryjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe Chemland Zbigniew Bartczak, ul. Usługowa 3, 73-110 Stargard Szczeciński, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 58262,43

  • Oferta z najniższą ceną: 58262,43 / Oferta z najwyższą ceną: 76582,37

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa pipet i końcówek do mikropipet

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MERANCO Aparatura Kontrolno-Pomiarowa i Laboratoryjna Sp. z o.o., ul. Myśliborska 89, 60-432 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6645,81

  • Oferta z najniższą ceną: 6645,81 / Oferta z najwyższą ceną: 6645,81

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.