eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › utrzymanie porządku i czystościw zasobach nieruchmosci stanowiących własność Komunalnego TBS Sp. z o.o. w Białymstoku



Ogłoszenie z dnia 2006-03-17

POZYCJA 14254

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Białystok: utrzymanie porządku i czystościw zasobach nieruchmosci stanowiących własność Komunalnego TBS Sp. z o.o. w Białymstoku Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komunalne Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., do kontaktów: Mariola Masłowska-Kuźmińska, ul. Komisji Edukacji Narodowej 58, 15-687 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 6640222, fax 085 6640333, e-mail: komunalne@tbs.bialystok.pl, www.tbs.bialystok.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 14. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utrzymanie porządku i czystościw zasobach nieruchmosci stanowiących własność Komunalnego TBS Sp. z o.o. w Białymstoku. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: sprzątanie i utrzymanie porządku i czystości w budynkach wielorodzinnych, sprzątanie i odśnieżanie otoczenia, utrzymanie i konserwację zieleni. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Osiedla: przy ul. Popiełuszki, Bacieczki I, I, II, IV w Białymstoku. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.73.10.00 - Usługi sprzątania budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 87104. 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres zamówienia: 270000,00 - 320000,00EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.07.2006; data zakończenia: 30.06.2009;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium wnosi się na części, na które składana jest oferta: Zadanie 1 - 400,00PLN Zadanie 2 - 1600,00PLN Zadanie 3 - 1300,00PLN Zadanie 4 - 3200,00PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatność za wykonane usługi miesięczna, po złożeniu faktury na koniec miesiąca. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Spełniają warunki z art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 Ustawy z dnia 19 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19 poz. 177). 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 19 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004r. Nr 19 poz. 177). 3. Posiadają potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zakresu zamówienia zgodnego z pkt. I SIWZ, - dysponują osobą, która posiada wykształcenie i doświadczenie w zakresie prac związanych z utrzymaniem i konserwacją zieleni. 4. Posiadają doświadczenie do wykonania zamówienia: - w okresie od 1 marca 2003r. do 28 lutego 2006r. świadczyli (świadczą dalej w sposób ciągły) usługi sprzątanie, utrzymania porządku i czystości w obiektach mieszkalnych wielorodzinnych o łącznej powierzchni użytkowej mieszkań (oczynszowanej) nie mniejszej niż 50 000,00m2 lub realizowali zamówienia ( w powyższym okresie) o wartości netto nie mniej niż 15 000,00 tys. zł (słownie piętnaście tysięcy zł) miesięcznie. 5. Znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej pozwalającej na wykonanie zamówienia: - wykażą dodatni wynik finansowy netto za rok obrachunkowy 2005, - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wymagane minimalne OC kontraktowe 50 000,00zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł). 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalnościgospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencjidziałalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składaniaofert. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień publicznych i o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływemterminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwegoorganu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przedupływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za rok obrachunkowy 2005, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. Wykaz wykonanych usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia w ciągu ostatnich trzech lat tj. od 1 marca 2003r. do 28 lutego 2006r. a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykaz usług wykonanych w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi (opinie, referencje), że usługi te zostały przez wykonawcę składającego ofertę należycie wykonane (wg załączonego formularza - zał. nr 5) w obiektach mieszkalnych wielorodzinnych o łącznej powierzchni użytkowej mieszkań (oczynszowanej) nie mniejszej niż 50 000,00m2 lub realizowali zamówienia ( w powyższym okresie) o wartości netto nie mniej niż 15 000,00 tys. zł (słownie: piętnaście tysięcy zł) miesięcznie. 2. Wykaz sprzętu jakim dysponuje wykonawca - (wg załączonego formularza - zał. nr 4). 3. Wykaz osób posiadających wykształcenie i doświadczenie w zakresie prac związanych utrzymaniem i konserwacją zieleni wraz z dokumentami potwierdzającymi powyższy wymóg - (wg załączonego formularza - zał. nr 7). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: PN-UP/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 04.05.2006, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.05.2006 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 05.05.2006, godzina 09:10, Komunalne TBS Sp. z o.o. w Białymstoku, ul. Komisji Edukacji Narodowej 58, sekretariat.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 13.03.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.73.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 87104. 2) Krótki opis: osiedle przy ul. Popiełuszki - 3 budynki. 3) Zakres lub wartość: Utrzymanie czystosci obiektów i otoczenia, odśnieżanie i utrzymanie zieleni 18000,00 - 20000,00EUR 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.73.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 87104. 2) Krótki opis: Utrzymanie czystości na osiedlu Bacieczki I - 10 budynków. 3) Zakres lub wartość: Sprzątanie obiektów i otoczenia, odsnieżanie, utrzymanie zieleni 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.73.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 87104. 2) Krótki opis: Utrzymanie czystości na osiedlu bacieczki II - 8 budynków. 3) Zakres lub wartość: Sprzatanie obiektów i otoczenia, odsniezanie, utrzymanie zieleni 87000,00 - 89000,00EUR 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.73.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 87104. 2) Krótki opis: Utrzymanie czystości na osiedlach Bacieczki III i IV - 20 budynków. Od 1.07.06 usługa będzie wykonywana w 10 bud. na osiedlu Bacieczki III i 3 bud. na osiedlu Bacieczki IV. Budynki osiedla Bacieczki IV - 2 i 3 etap bedą oddaw 1.07.07 i 1.12.07. 3) Zakres lub wartość: Sprzątanie obiektów i otoczenia, odśnieżanie, utrzymanie zieleni 88000,00 - 132500,00EUR 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.