eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbki › Roboty budowlane związane z budową sieci wodociągów w ul. Olszewskiego, Zimnej, Ceglanej, Brukowej, Jeziornej, Kamiennej, Zielonej, Błękitnej i Warszawskiej w Ząbkach wraz z odrzutami wodociągowymi w kierunku posesji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-11

Ząbki: Roboty budowlane związane z budową sieci wodociągów w ul. Olszewskiego, Zimnej, Ceglanej, Brukowej, Jeziornej, Kamiennej, Zielonej, Błękitnej i Warszawskiej w Ząbkach wraz z odrzutami wodociągowymi w kierunku posesji
Numer ogłoszenia: 142522 - 2009; data zamieszczenia: 11.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Ząbkach sp. z o.o. , ul. Wojska Polskiego 10, 05-091 Ząbki, woj. mazowieckie, tel. 0-22 781 68 18 wew. 137, faks 0-22 781 68 18 wew. 137.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane związane z budową sieci wodociągów w ul. Olszewskiego, Zimnej, Ceglanej, Brukowej, Jeziornej, Kamiennej, Zielonej, Błękitnej i Warszawskiej w Ząbkach wraz z odrzutami wodociągowymi w kierunku posesji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową wodociągów w ulicach: Olszewskiego, Zimnej, Ceglanej, Brukowej, Jeziornej, Kamiennej, Zielonej, Błękitnej i Warszawskiej. 1.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: 1.1 Budowa wodociągu w ul. Zimnej i Olszewskiego w Ząbkach Rury wodociągowe PE 100 DN 110 PN10 479,0mb. Rury wodociągowe PE 100 DN 40 PN 10 57,5mb. Zasuwa kołnierzowa DN 100 2 szt. Trójnik siodłowy elektrooporowy DN 110/40 16 szt. Hydranty DN80+kolana stopowe + zasuwa klinowa 3 kpl. 1.2 Budowa wodociągu w ul. Ceglanej i Brukowej w Ząbkach Rury wodociągowe PE 100 DN 110 PN10 359,0mb. Rury wodociągowe PE 100 DN 40 PN 10 73,0mb. Zasuwa kołnierzowa DN 100 3 szt. Trójnik siodłowy elektrooporowy DN 110/40 22 szt. Hydranty DN80 + kolana stopowe + zasuwa klinowa 3 kpl. 1.3 Budowa wodociągu w ul. Jeziornej i Kamiennej w Ząbkach Rury wodociągowe PE 100 DN 110 PN10 406,0mb. Rury wodociągowe PE 100 DN 40 PN 10 70,0mb. Zasuwa kołnierzowa DN 100 3 szt. Trójnik siodłowy elektrooporowy DN 110/40 27 szt. Hydranty DN80 + kolana stopowe + zasuwa klinowa 3 kpl. 1.4 Budowa wodociągu w ul. Zielonej i Błękitnej w Ząbkach Rury wodociągowe PE 100 DN 110 PN10 365,0mb. Rury wodociągowe PE 100 DN 40 PN 10 115,5mb. Zasuwa kołnierzowa DN 100 3 szt. Trójnik siodłowy elektrooporowy DN 110/40 26 szt. Hydranty DN80 + kolana stopowe + zasuwa klinowa 2 kpl. 1.5 Budowa wodociągu w ul. Warszawskiej (pas drogi wojewódzkiej nr 634) w Ząbkach Rury wodociągowe PE TS 100 DN 160 139,0mb. Rury wodociągowe PE TS 100 DN 110 16,0mb. Hydranty DN80 + kolana stopowe + zasuwa klinowa 2 kpl..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 150.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U z 2007 r. Nr 223, poz.1655 z póź. zm), a także spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 w/w. ustawy. 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia a) Wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością (co najmniej 150 000 zł brutto każda) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (tj. referencje, protokół odbioru końcowego itp.); b) Wykażą osobowy personel, który będzie sprawować funkcję kierownictwa przedmiotowych robót. Osoby te (kierownik robót drogowych, kierownik robót sanitarnych) muszą posiadać doświadczenie zawodowe oraz posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi będącymi przedmiotem postępowania oraz posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego (na potwierdzenie należy dołączyć uprawnienia, zaświadczenia o wpisie do Izby). 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia a) Posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł. (słownie: sto tysięcy złotych). 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; - opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu - Złożenie przez wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń żądanych przez zamawiającego będzie stanowić podstawę oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający przy ocenie ofert będzie kierował się formuła - spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych II) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności należy załączyć: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) Oferta składana przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zastosowanie znajduje § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 z póź.zm.) III) W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, należy załączyć: a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością (co najmniej 150 000 zł brutto każda) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokół odbioru końcowego itp.); b) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Osoby te (kierownik robót drogowych, kierownik robót sanitarnych) muszą posiadać doświadczenie zawodowe oraz posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi będącymi przedmiotem postępowania oraz posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego (na potwierdzenie należy dołączyć uprawnienia, zaświadczenia o wpisie do Izby). IV) W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy załączyć: a) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł. (słownie: sto tysięcy złotych). V) Pozostałe dokumenty: a) Wypełniony formularz oferty; b) Wypełnione przedmiary robót; c) istotne postanowienia umowy wraz z akceptacją zawartych w nich postanowień d) Pełnomocnictwo do podpisania oferty musi być załączone do oferty, o ile nie wynika ono z przepisów lub innych dokumentów załączonych do oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pgk.zabki.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Ząbkach Sp. z o.o., 05-091 Ząbki, ul. Wojska Polskiego 10 - Przetargi (wejście od ul. Moniuszki 9).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2009 godzina 10:45, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Ząbkach Sp. z o.o., 05-091 Ząbki, ul. Wojska Polskiego 10 - Kancelaria (wejście od ul. Moniuszki 9).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.