eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Budowa placów rekreacyjno-sportowych, placów zabaw i siłowni na terenie miasta Kalisza w podziale na 7 części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-19

Kalisz: Budowa placów rekreacyjno-sportowych, placów zabaw i siłowni na terenie miasta Kalisza w podziale na 7 części
Numer ogłoszenia: 142469 - 2016; data zamieszczenia: 19.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Kalisz , Główny Rynek 20, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. +4862 7654300.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kalisz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placów rekreacyjno-sportowych, placów zabaw i siłowni na terenie miasta Kalisza w podziale na 7 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa placów rekreacyjno-sportowych, placów zabaw i siłowni zewnętrznych na terenie miasta Kalisza w podziale na 7 części na podstawie dokumentów określonych w pkt. 4.4. SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia składa się z 7 niepodzielnych Części: Część 1: Wykonanie placu rekreacyjno-sportowego (placu zabaw i siłowni zewnętrznej) na os. Asnyka przy ul. Asnyka 56. Zakres rzeczowy obejmuje: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, wyrównanie i oczyszczenie terenu, wykonanie nawierzchni z piasku pod urządzeniami placu zabaw oraz nawierzchni żwirowej pod urządzeniami siłowni plenerowej, małą architekturę (ławki, kosze na śmieci, tablicę regulaminową), dostawę i montaż dziewięciu urządzeń zabawowych, dostawę i montaż pięciu urządzeń siłowni terenowej, wykonanie ogrodzenia, prace korekcyjne w koronie drzew, nasadzenia zieleni, roboty pielęgnacyjne w okresie gwarancyjnym. Część 2: Wykonanie siłowni do treningów street workout na os. Rogatka przy ul. Cmentarnej. Zakres rzeczowy objęty niniejszym postępowaniem stanowi tylko część przedsięwzięcia i obejmuje: oczyszczenie terenu, wykorytowanie pod warstwy nawierzchni, wykonanie nawierzchni bezpiecznej wraz z obrzeżami, dostawę i montaż: zestawu do street workoutu, twistera, ławek, koszy na śmieci i tablicy regulaminowej, wykonanie trawników (uzupełnienie po wykonywaniu robót). W zakres niniejszego postępowania nie wchodzi wykonanie nasadzeń zieleni: winobluszczu trójklapowego, bluszczu pospolitego, mahonii pospolitej, jałowca łuskowatego oraz klonów. Część 3: Budowa rodzinnego parku rekreacyjno-wypoczynkowego Szczypiorno. Zakres rzeczowy objęty niniejszym postępowaniem stanowi tylko część przedsięwzięcia i obejmuje: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, wykonanie nawierzchni z piasku pod urządzeniami placu zabaw z obramowaniami, małą architekturę (ławki, kosze na śmieci, gablota na komunikaty, tablice regulaminowe), dostawa i montaż pięciu urządzeń zabawowych, dostawa i montaż siedmiu urządzeń siłowni plenerowej, wykonanie boiska do koszykówki z kostki brukowej betonowej wraz z obrzeżami, wykonanie ogrodzenia z bramą i furtką, wykonanie nasadzeń drzew: śliwa wiśniowa Nigra - 4 szt., brzoza pożyteczna Doorenbos - 4 szt., glediczja trójcierniowa Sunburst - 3 szt., głóg pośredni Pauls Scarlet - 1 szt., klon zwyczajny Globosum - 2 szt., (nasadzenia należy wykonać w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na etapie realizacji inwestycji). W zakres niniejszego postępowania nie wchodzi montaż nakładek elastycznych na obrzeżach betonowych boiska do koszykówki, budowa boiska do siatkówki, wykonanie piłkochwytów dla obu boisk, wykonanie nasadzeń drzew i krzewów: głóg pośredni Pauls Scarlet- 2 szt., śliwa wiśniowa Nigra - 13 szt., świerk serbski - 3 szt., dereń biały Sibirica Variegata- 52 szt., lilak Meyera Palibin - 31 szt., pęcherznica kalinolistna Red Baron - 30 szt., tawuła japońska Goldflame - 41 szt., żywotnik zachodni Smaragd - 9 szt., klon zwyczajny Globosum- 4 szt., pęcherznica kalinolistna Diabolo - 20 szt., pęcherznica kalinolistna Nugget - 18 szt., berberys thunbergia Green Carpet - 48 szt. Część 4: Utworzenie kompleksu rekreacyjno-sportowego `Ogrody`. Zakres rzeczowy objęty niniejszym postępowaniem stanowi tylko część przedsięwzięcia i obejmuje: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, wykonanie nawierzchni pod urządzeniami placu zabaw oraz nawierzchni żwirowej pod urządzeniami siłowni plenerowej, wykonanie nabrzeży, małą architekturę (ławki - 6 szt., kosze na śmieci - 2 szt., tablica informacyjna, stół do tenisa), dostawę i montaż czterech urządzeń zabawowych, dostawę i montaż siedmiu urządzeń siłowni plenerowej, wykonanie ogrodzenia placu zabaw, wycinkę drzew, cięcia korekcyjne drzew - 26 szt., odmładzanie starych krzewów - 3 szt., rekultywację boiska (renowacja warstwy nośnej - odtworzenie darni, naprawa istniejących bramek, dostawa i montaż zestawu do piłki siatkowej oraz piłkochwytów), wykonanie nasadzeń przy placu zabaw (zgodnie z załącznikiem do SIWZ): śliwa wiśniowa Nigra - 20 szt., tawuła japońska Goldflame - 122 szt., wykonanie nasadzeń przy boisku (zgodnie z załącznikiem do SIWZ): brzoza pożyteczna Doorenbos - 1 szt., świerk serbski - 4 szt., dereń biały Siribica Variegata - 3 szt., tawuła japońska Little princess - 15 szt., sosna górska - 6 szt., roboty pielęgnacyjne w okresie gwarancyjnym. W zakres niniejszego postępowania nie wchodzi dostawa i montaż sześciu ławek, dwóch koszy na śmieci, tablicy z zakazem wyprowadzania psów, urządzeń placu zabaw: kiwaka, labiryntu, urządzenia siłowni plenerowej: biegacza, nasadzeń przy boisku: brzoza pożyteczna Doorenbos- 4 szt., grab pospolity Fastigiata - 10 szt., platan klonolistny - 2 szt., śliwa wiśniowa Nigra - 20 szt., świerk serbski - 4 szt., dereń biały Siribica Variegata - 12 szt., pęcherznica kalino listna Diabolo - 9 szt., tawuła japońska Goldflame - 122 szt., tawuła japońska Little princess - 15szt., tawuła wczesna - 13 szt., sosna górska - 6 szt., miskant chiński Ghana - 12 szt. Część 5: Wykonanie placu zabaw na osiedlu Rypinek. Zakres rzeczowy objęty niniejszym postępowaniem stanowi tylko część przedsięwzięcia i obejmuje: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, prace pielęgnacyjne i korekcyjne w koronach drzew poniżej 10 lat i niewymagających pozwolenia na wycinkę, wykonanie nawierzchni pod urządzeniami placu zabaw wraz z obrzeżami, dostawę i montaż dziewięciu urządzeń placu zabaw, małą architekturę (ławki - 4 szt., kosze na śmieci - 2 szt., tablica regulaminowa, gablota na wywieszanie komunikatów), ogrodzenie. W zakres niniejszego postępowania nie wchodzi przygotowanie terenu pod nasadzenia, kosze na śmieci - 2 szt., nasadzenia drzew i krzewów, roboty pielęgnacyjne w okresie gwarancyjnym. Część 6: Wykonanie placu zabaw i siłowni zewnętrznej przy ul. Żytniej/Braci Niemojowskich dz. Nr 7/33, obręb 055 Tyniec. Zakres rzeczowy objęty niniejszym postępowaniem obejmuje: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, wykonanie nawierzchni bezpiecznej przy urządzeniach placu zabaw, wykonanie nawierzchni z trawy, wykonanie ścieżek o nawierzchni żwirowej, wykonanie fundamentów pod urządzenia, dostawę i montaż sześciu urządzeń placu zabaw, dostawę i montaż siedmiu urządzeń siłowni plenerowej, wykonanie oświetlenia placu zabaw, wykonanie ogrodzenia, małą architekturę (ławki, kosze na śmieci, stojak na rowery - 6 stanowisk, tabliczki z zakazem wyprowadzania psów, tablica regulaminowa), uporządkowanie terenu. Część 7: Budowa placu zabaw i siłowni zewnętrznej przy ul. Łódzkiej/Ciepłej/ Winiarskiej. Zakres rzeczowy objęty niniejszym postępowaniem stanowi tylko część przedsięwzięcia i obejmuje: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, wykonanie fundamentów pod urządzenia, dostawę i montaż trzech urządzeń placu zabaw, dostawę i montaż dwóch siłowni zewnętrznej oraz stołu do ping ponga, wykonanie chodnika o nawierzchni z kostki betonowej, wykonanie nawierzchni bezpiecznej pod urządzenia placu zabaw, wykonanie oświetlenia placu zabaw, wykonanie ogrodzenia terenu przeznaczonego na plac zabaw, małą architekturę (ławki, kosze na śmieci, tabliczki z zakazem wyprowadzania psów, tablica regulaminowa), odtworzenie nawierzchni po montażu urządzeń siłowni, uporządkowanie terenu. W zakres niniejszego postępowania nie wchodzi wykonanie nawierzchni z trawy, wykonanie żywopłotu z forsycji (część projektu opisana jako zieleń). Wymaga się, aby wszystkie urządzenia posiadały stalowe konstrukcje nośne, a na tablicach regulaminowych znajdowało się logo `Budżet Obywatelski Miasto Kalisz`. Projekt logo znajduje się w załączniku do SIWZ (rozmiar i miejsce usytuowania do uzgodnienia z Zamawiającym, na etapie realizacji zamówienia). 3. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, utrzymania zaplecza budowy, sporządzenia planu BIOZ, organizacji placu budowy, organizacji ruchu drogowego, zapewnienia obsługi geodezyjnej, do wznowienia znaków geodezyjnych w przypadku ich zniszczenia, uszkodzenia lub przesunięcia w trakcie prowadzonych robót, w przypadku potrzeby zajęcia pasa drogowego na czas wykonania ww. inwestycji, należy wystąpić w imieniu Miejskiego Zarządu Dróg i Komunikacji składając stosowny wniosek, ewentualnego poniesienia kosztów za zajęcie pasa drogowego lub podpisania umowy użyczenia drogi, realizacji warunków określonych w opiniach organów, uzgodnieniach, decyzjach, wykonania wszelkich badań i prób, przywrócenia terenu i nawierzchni przyległych do obiektu do stanu poprzedniego oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia wykona dla każdej części oddzielnie: 1) dokumentację powykonawczą w 2 egzemplarzach, 2) dokumentację geodezyjną, zawierającą wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz informację o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lub terenu lub odstępstwach od tego projektu, sporządzoną przez osobę wykonującą samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii oraz posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe w 3 egzemplarzach. 5. Zamawiający wymaga udzielenia na wykonany przedmiot zamówienia gwarancji oraz rozszerzonej rękojmi za wady na okres nie krótszy niż 3 lata liczony od daty podpisania (bez uwag) końcowego protokołu odbioru robót dla każdej części oddzielnie. 6. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie, gdzie mają być prowadzone prace objęte przedmiotem zamówienia. 7. Szczegółowy zakres prac określony został w załącznikach do SIWZ..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o wartości nie przekraczającej 30% wartości zamówienia podstawowego będącego przedmiotem niniejszego postępowania w zakresie każdej Części. Zamówienia uzupełniające dotyczyć mogą robót składających się na zamówienie podstawowe, w szczególności wymienionych w kosztorysie złożonym przez Wykonawcę przed zawarciem umowy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 45.10.00.00-8, 45.11.27.10-5, 45.11.27.20-8, 45.34.20.00-6, 45.21.21.40-9, 45.31.00.00-3, 45.23.32.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w określonych poniżej wysokościach dla poszczególnych Części: Część 1: 5.000,00 PLN; Część 2: 1.000,00 PLN; Część 3: 4.000,00 PLN; Część 4: 4.500,00 PLN; Część 5: 3.000,00 PLN; Część 6: 2.000,00 PLN; Część 7: 2.500,00 PLN.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy. Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy: - w przypadku składania ofert na Część 1, 3,4 i/lub 5 zamówienia - wykażą wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na budowie placu zabaw lub siłowni zewnętrznej (lub budowie placu zabaw wraz z siłownią zewnętrzną) o wartości brutto nie mniejszej niż 50.000,00 PLN każda, które zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; - w przypadku składania ofert na Część 6 i/lub 7 zamówienia - wykażą wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie placu zabaw lub siłowni zewnętrznej (lub budowie placu zabaw wraz z siłownią zewnętrzną) o wartości brutto nie mniejszej niż 50.000,00 PLN, które zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; - w przypadku składania oferty na Część 2 zamówienia - wykażą wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie placu zabaw lub siłowni zewnętrznej (lub budowie placu zabaw wraz z siłownią zewnętrzną) o wartości brutto nie mniejszej niż 35.000,00 PLN, która została wykonana w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy. Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy: a) zapewnią dla celów realizacji zamówienia - w przypadku każdej Części - osobę, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i pełnić będzie funkcję kierownika robót - może to być ta sama osoba dla wszystkich Części, na które składana jest oferta; b) zapewnią dla celów realizacji zamówienia - w przypadku Części 6 i/lub 7 - osobę, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i pełnić będzie funkcję kierownika robót - może to być ta sama osoba dla wszystkich Części, na które składana jest oferta. Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane, odpowiadające im uprawnienia osób, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych (m.in. ustawa z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy. Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający uznaje za wystarczające wskazanie w wykazie, o którym mowa wyżej tylko takich robót budowlanych, które potwierdzą spełnianie warunków, o których mowa w pkt III.3.2) ogłoszenia wraz ze złożeniem dowodów (w tym poświadczeń) czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne wymagane oświadczenia i dokumenty, które należy złożyć Zamawiającemu: 1) podpisany, wypełniony `Formularz oferty` zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ lub na nim - w oryginale; 2) dowód wniesienia wadium; 3) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza - poświadczenie notariusza musi zostać załączone w oryginale); 4) w przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy (w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza - poświadczenie notariusza musi zostać załączone w oryginale); 5) w sytuacji gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne (tj. w oryginale lub poświadczone notarialnie) zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z treści powyższego dokumentu, podpisanego przez osobę uprawnioną do reprezentacji podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, musi jasno wynikać: a) jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, w tym czego dotyczy zobowiązanie np. rodzaj i ilość oddawanych do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia i na czym będzie polegało dysponowanie nim, c) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia (dotyczy w szczególności warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji i rozszerzonej rękojmi - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Katalog przewidywanych istotnych zmian postanowień umowy zawarty został w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kalisz.pl (zakładka Ogłoszenia - Zamówienia publiczne) lub www.kalisz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: pok. nr 417 (IV piętro budynku UM przy ul. Kościuszki 1a w Kaliszu) - za opłatą 194,20 PLN lub otrzymać za zaliczeniem pocztowym (przesyłka pobraniowa - koszty przesyłki ponosi Wykonawca)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2016 godzina 13:00, miejsce: wyłącznie pokój nr 309 (Sekretariat Wiceprezydenta Miasta Kalisza) mieszczący się na III piętrze budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Kościuszki 1a w Kaliszu..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający zgodnie z art. 27 ustawy Pzp dopuszcza przekazywanie informacji oraz korespondencji tj. oświadczeń, wniosków, zawiadomień pisemnie lub faksem - wyłącznie na nr faksu +48 62 7654 446, z zastrzeżeniem pkt 5. i 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości porozumiewania się drogą elektroniczną. 2. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 3. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę, Zamawiający domniema (przyjmuje), iż pismo (dokument) wysłany przez Zamawiającego na numer faksu podany przez Wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z treścią pisma. 4. W przypadku otrzymania przez Wykonawcę pisma od Zamawiającego nieczytelnego, o nie pełnej treści itp. Wykonawca jest zobowiązany powiadomić o tym niezwłocznie Zamawiającego. 5. Złożenie oferty, jej wycofanie i zmiana może nastąpić jedynie w formie pisemnej. Złożenie tych pism w innej formie nie wywołuje jakichkolwiek skutków prawnych. 6. W przypadku konieczności uzupełnienia złożonych przez Wykonawcę dokumentów - Zamawiający uzna je za skutecznie uzupełnione (pod rygorem nieważności), jeżeli zostaną złożone Zamawiającemu w terminie przez niego wyznaczonym w formie określonej w pkt. 9 i 10 SIWZ, a w przypadku pełnomocnictw w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (pod rygorem nieważności). 7. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Joanna Wojtczak, tel. +48 62 7654 482. 8. Ocena spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania nastąpi metodą: spełnia/nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę danych (informacji) zawartych w dokumentach i oświadczeniach, do których złożenia zobowiązany jest Wykonawca. Wykonawca jest zobowiązany wykazać nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy oraz art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców (w tym: członek konsorcjum, wspólnik spółki cywilnej) nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy. Warunki określone w pkt III.3. ogłoszenia mogą zostać spełnione łącznie przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 9. Jeżeli w załączonych do oferty dokumentach potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu podane będą wartości w innej walucie niż PLN, będą one przeliczane na PLN według kursu średniego Narodowego Banku Polskiego danej waluty z daty zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o zamówieniu dotyczącego postępowania. W przypadku gdy w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych Narodowy Bank Polski nie ogłasza średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs danej waluty ogłoszony przez NBP ostatniego dnia przed dniem zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. 10. Opłatę za SIWZ należy wnieść na rachunek Urzędu Miejskiego w Kaliszu prowadzony przez mBank SA (d. BRE Bank SA) o nr 83 1140 1993 0000 5502 3500 1002 z dopiskiem `Opłata za SIWZ, WRI.271.01.14.2016`..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie placu rekreacyjno-sportowego na os. Asnyka przy ul. Asnyka 56. Szczegółowy zakres prac określony został w pkt. II.1.4) ogłoszenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 45.10.00.00-8, 45.11.27.10-5, 45.11.27.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie siłowni do treningów street workout na os. Rogatka. Szczegółowy zakres prac określony został w pkt. II.1.4) ogłoszenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.20-8, 45.10.00.00-8, 45.23.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. OKRES GWARANCJI I ROZSZERZONEJ RĘKOJMI - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa rodzinnego parku rekreacyjno-wypoczynkowego Szczypiorno. Szczegółowy zakres prac określony został w pkt. II.1.4) ogłoszenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.20-8, 45.11.27.23-9, 45.23.32.00-1, 45.11.27.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. OKRES GWARANCJI I ROZSZERZONEJ RĘKOJMI - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Utworzenie kompleksu rekreacyjno-sportowego `Ogrody`. Szczegółowy zakres prac określony został w pkt. II.1.4) ogłoszenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.20-8, 45.11.27.23-9, 45.23.32.00-1, 45.11.27.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. OKRES GWARANCJI I ROZSZERZONEJ RĘKOJMI - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa placu zabaw na os. Rypinek. Szczegółowy zakres prac określony został w pkt. II.1.4) ogłoszenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 45.10.00.00-8, 45.11.27.10-5, 45.11.27.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. OKRES GWARANCJI I ROZSZERZONEJ RĘKOJMI - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie placu zabaw i siłowni zewnętrznej przy ul. Żytniej/Braci Niemojowskich, dz. 7/33, obręb 055 Tyniec. Szczegółowy zakres prac określony został w pkt. II.1.4) ogłoszenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 45.11.27.20-8, 45.23.32.00-1, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. OKRES GWARANCJI I ROZSZERZONEJ RĘKOJMI - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa placu zabaw i siłowni zewnętrznej przy ul. Łódzkiej/Ciepłej/Winiarskiej. Szczegółowy zakres prac określony został w pkt. II.1.4) ogłoszenia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.20-8, 45.11.27.23-9, 45.23.32.00-1, 45.11.27.10-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. OKRES GWARANCJI I ROZSZERZONEJ RĘKOJMI - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.