eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrostkowo › Przebudowa drogi gminnej nr 170202C Chojno - Lubianki - Głęboczek o długości od km 0+000 do km 2+200

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-11

Chrostkowo: Przebudowa drogi gminnej nr 170202C Chojno - Lubianki - Głęboczek o długości od km 0+000 do km 2+200
Numer ogłoszenia: 142460 - 2009; data zamieszczenia: 11.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Chrostkowo , Chrostkowo 99, 87-602 Chrostkowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2870039 w. 46, faks 054 2870039.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: chrostkowo@bazagmin.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: chrostkowo@bazagmin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej nr 170202C Chojno - Lubianki - Głęboczek o długości od km 0+000 do km 2+200.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej nr 170202C Chojno - Lubianki - Głęboczek o długości od km 0+000 do km 2+200.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium. 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 5.000 zł (słownie pięć tysię-cy złotych i 00/100); 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu przelewem na rachunek bankowy nr 67 9537 0000 2004 0040 6613 0001 w banku: Kujawski Bank Spółdzielczy w Aleksandrowie Kujawskim o/Kikół; 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębior-czości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z pózn. zm.5).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych wa-runków. Warunki ogólne, które muszą spełniać Wykonawcy. 1.1. wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; 1.2. wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na pod-stawie art.. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp; 1.3. warunki ogólne mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia; Warunki szczegółowe, które muszą spełniać Wykonawcy. 2.1. Doświadczenie Wykonawcy - wykonawca musi udowodnić, iż wykonał (realizował i zakończył) z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadania związane z realizacją robót drogowych o wartości nie mniejszej niż 500 tys. PLN brutto (każde). Uwaga: wartości podane w walutach innych niż PLN należy przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP z dnia podpisania kontraktu, podając datę podpisania kontraktu i kurs. 2.2. Potencjał kadrowy wykonawcy - wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami legitymującymi się kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca poda informację dotyczącą osób odpowiedzialnych za wykonanie przedmiotu zamówienia tj. kierowni-ka budowy z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadającymi im ważnymi uprawnieniami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujący przepisów. 2.3. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawcy - posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działal-ności zgodnie z przedmiotem zamówienia na wartośc co najmniej 100 tys. PLN na jedno i wszyst-kie zdarzenia w 12 miesięcznym okresie ubezpieczenia. 2.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazac, iż łącznie spełniają w/w warunki. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w opar-ciu o zasadę spełnia / nie spełnia na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty do-kumentach lub oświadczeniach, zgodnie z określonymi przez Zamawiającego wymaganiami.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 1. Dokumenty podstawowe: 1.1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1; 1.2. Dowód wniesienia wadium; 1.3. Pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisującej/ podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy; 1.4. Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2; 1.5. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3; 1.6. Oświadczenie dotyczące podwykonawców z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4; 1.7. Umowa o współpracy wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 1.8. Kosztorys ofertowy. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej dzia-łalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące do-kumenty: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 mie-sięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecz-nego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawio-ne nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamiesz-kania osoby, której dokument dotyczy w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 3.1. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodza-jem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich war-tości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5; 3.2. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia nie-zbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czyn-ności z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 6 wraz z dokumentami stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za-pewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 4.1. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 5.1. w pkt. 2.2., 2.3. i 2.5. - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłoże-nie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właści-wego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 5.2. w pkt 2.4. - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy; 5.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5.1. i 5.2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodo-wego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 7. Dokumenty wymienione w pkt. 1.4., 1.5., 2.1., 2.2., 2.3., 2.4., 2.5., 4.1., 4.2. składają wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: chrostkowo@bazagmin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: chrostkowo@bazagmin.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Chrostkowo Chrostkowo 99 87-602 Chrostkowo sekretariat urzędu.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeks cywilny. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp umowa w sprawie zamówienia pu-blicznego może zostac zmieniona w stosunku do treści oferty w przypadkach określonych w umowie stanowiącej załącznik do SIWZ. Droga finansowana ze środków Regionalnego Programu operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego dz.1.1..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.