eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › dostawa fabrycznie nowego autobusu turystycznego średniej pojemności dla potrzeb Powiatu Poznańskiego



Ogłoszenie z dnia 2006-03-17

POZYCJA 14245

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Poznań: dostawa fabrycznie nowego autobusu turystycznego średniej pojemności dla potrzeb Powiatu Poznańskiego

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Poznaniu, do kontaktów: Aleksandra Waszak, ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań, woj. wielopolskie, tel. 061 8410500, 7410574, fax 061 8480556, e-mail: aleksandra.waszak@powiat.poznan.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa fabrycznie nowego autobusu turystycznego średniej pojemności dla potrzeb Powiatu Poznańskiego. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Dostawa fabrycznie nowego autobusu turystycznego średniej pojemności dla potrzeb Powiatu Poznańskiego. Autobus musi spełniać wymagania stawiane pojazdom określone w art. 66 ust. 1 Ustawy z dnia 12.06.1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.Nr 98 z dnia 19.08.1997 r. z póź. zm) i odpowiadać warunkom technicznym pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia określonego w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2002 r ( Dz.U. Nr 03.32.262). 1)Liczba miejsc pasażerskich min 40 2)Silnik: a)Moc 240 KM b)Wysokoprężny spełniający normę EURO 3 c)Pojemność do 6,0 dm3. d)Umieszczenie: za tylnym mostem 3)Skrzynia biegów : mechaniczna 6 biegowa 4)Ogumienie bezdętkowe plus koło zapasowe na każdy pojazd. 5)Układ kierowniczy ze wspomaganiem i regulacją pozycji koła kierownicy, 6)Zawieszenie na poduszkach pneumatycznych (przód i tył autobusu). Układ zwieszenia niezależny na przedniej osi. 7.Układ hamulcowy - wyposażony w ABS i ASR , hamulce tarczowe na obydwu osiach. 8.Nadwozie; a)konstrukcja nadwozia - konstrukcja samonośna, szkielet nadwozia wykonany min. ze stali konstrukcyjnej, kompleksowo zabezpieczony antykorozyjne (również wnętrza profili zamkniętych) - preferowane wykonanie dolnych segmentów struktury nadwozia ze stali nierdzewnej, b)poszycie zewnętrzne wykonane z materiałów odpornych na korozję klejone do szkieletu - aluminium, tworzywo sztuczne, blacha nierdzewna, c)podłoga wykonana ze sklejki wodoodpornej, wyklejona wykładziną antypoślizgową, d) ogrzewanie wnętrza poprzez grzejniki konwektorowe, nagrzewnice + niezależny agregat grzewczy, sterowany zegarem elektronicznym ,(przewody wykonane z miedzi lub mosiądzu, złączki silikonowe. e)drzwi: -dwoje drzwi pasażerskich , sterowane elektropneumatycznie ze stanowiska kierowcy, wyposażone w mechanizm antyzakleszczeniowy, w układzie 1-1-0, lub 1-0-1. f)siedzenie kierowcy na poduszce pneumatycznej - regulowane, z pasem bezpieczeństwa, g)siedzenia pasażerskie wysokie, miękkie wyposażone w podłokietnik,uchwyt boczny, podnóżek, regulowane w pozycji pionowej i poziomej. k)lusterka zewnętrzne podgrzewane i sterowane elektrycznie. l)instalacja elektryczna - 24 V. ł)przestrzeń bagażowa powyżej 4,5 m3, m)układ centralnego smarowania, n)indywidualne nawiewy dla pasażerów,oświetlenie, głośniki, o)szyby boczne podwójne (zespolone) 10.Pozostałe, konieczne wyposażenie: a)Ściany boczne i sufit pokryte wykładziną , b)Radio-odtwarzacz, wzmacniacz, mikrofon i głośniki, c)Dodatkowe wyposażenie nowego autobusu zgodne z obowiązującymi przepisami, d)Kolorystyka w/g wzoru Zamawiającego. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Powiat Poznański. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.12.10.00 - Autobusy Kod CPV wg słownika 2008: 34.12.10.00 - Autobusy i autokary 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60.000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.08.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 20000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy [na formularzu ofertowym]; 3)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4)aktualna informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5)aktualne zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7)sprawozdanie finansowe; 8)wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 28.04.2006, cena - 20. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 04.05.2006 godzina 11:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.05.2006, godzina 11:05, Starostwo Powiatowe w Poznaniu ul. Jackowskiego 18, sala 315.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 13.03.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.