eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bogdaniec › Wykonanie nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych w m. Łupowo i Jenin o łącznej długości 2.117 mb.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-11

Bogdaniec: Wykonanie nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych w m. Łupowo i Jenin o łącznej długości 2.117 mb.
Numer ogłoszenia: 142428 - 2009; data zamieszczenia: 11.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Bogdańcu , ul. Mickiewicza 45, 66-450 Bogdaniec, woj. lubuskie, tel. 095 7510210, faks 095 7510209.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: infrastruktura@poczta.onet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych w m. Łupowo i Jenin o łącznej długości 2.117 mb..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie nawierzchni asfaltowych na drogacg gminnych w m. Łupowo i Jenin o łącznej długości 2.117 mb, w tym: 1. wyrównanie i oczyszczenie warstw niebitumicznych (istniejącej podbudowy tłuczniowej),o powierzchni 8.526,50 m2, 2. Skropienie lepiszczem - 8.526,50 m2, 3. Uzupełnienie nawierzchni podbudowy na części zadania tłuczniem - 132,56 t. 4. Ułożenie warstwy ścieralnej betonu asfaltowego warstwą 5 cm o uziarnieniu 0/12,8 mm na powierzchni 8.526,50 m2..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 10. Wadium 10.1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 9.000,00 PLN (słownie: dziewięć tysiący PLN). 10.3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 10.4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.). 10.5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Gospodarczy Bank Spółdzielczy w Barlinku, Oddział w Bogdańcu numer rachunku bankowego: 30 8355 0009 0030 0621 2000 0004. Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień otwarcia ofert. 10.6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 10.7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 10.7.1. upłynął termin związania ofertą; 10.7.2. zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 10.7.3. Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 10.8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 10.8.1. który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 10.8.2. który został wykluczony z postępowania; 10.8.3. którego oferta została odrzucona. 10.9. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 10.10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w pkt 7.3.1 nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w pkt 12.2 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 10.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 10.12.1 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 10.12.2 nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 10.12.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6. Warunki udziału w postępowaniu 6.1. Warunki Formalne 6.1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z art.22 ust. 1 Ustawy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 6.1.2. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 Ustawy. 6.2. Warunki ekonomiczne i techniczne W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6.2.1 Potencjał ekonomiczny i finansowy Aby udokumentować, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca musi wykazać, że: a) zyskał w okresie ostatnich trzech lat średni roczny przychód w wysokości nie mniejszej niż 1,5 mln. PLN, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W wypadku innych walut należy przyjąć przelicznik równy średniemu rocznemu kursowi PLN Europejskiego Banku Centralnego w dniu 31 grudnia danego roku. b) posiada dostęp do linii kredytowej lub wolne środki w wysokości nie mniejszej niż 30% wartości robót określonej w ofercie. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki ekonomiczno-finansowe powinny być spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę. 6.2.2 Potencjał kadrowy a) Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel: i. przeznaczony i odpowiedzialny za realizację zamówienia, ii. posiadający stosowne kwalifikacje oraz uprawnienia jeżeli są one wymagane obowiązującymi przepisami iii. dostępny podczas realizacji kontraktu b) Wykonawca musi zagwarantować możliwość porozumiewania się w języku polskim swojego personelu z przedstawicielami Zamawiającego oraz innymi osobami i instytucjami uczestniczącymi w procesie realizacji zamówienia. c) Kluczowy personel Wykonawcy musi posiadać doświadczenie i kwalifikacje zgodnie z wymaganiami przedstawionymi w poniższej tabeli. Stanowisko Kierownik Budowy branża drogowa* *Wymagane uprawnienia budowlane oraz przynależność do izby. i. Wykonawca przedstawi informacje i dokumenty potwierdzające doświadczenia zawodowe osób należących do kluczowego personelu ii. Wykonawcy składający wspólnie ofertę muszą łącznie spełniać w/w wymagania. 6.2.3 Doświadczenie Wykonawcy a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością realizację co najmniej 2 zamówień, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem rzeczowym niniejszemu zamówieniu, tj. budowę, modernizację nawierzchni dróg o powierzchni asfaltowej nie mniejszej niż 3.500 m2 każda. b) Warunek wymieniony, w p.1 musi zostać spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 12.2 Zawartość Oferty 12.2.1. Wypełniony formularz ofertowy /pismem maszynowym, bez skreśleń, (formularz nr 1) wraz z wykazem załączników. 12.2.2. Oświadczenie, że przedstawiona w ofercie cena jest kompletna i zapewnia realizację zamówienia zgodnie z przepisami prawa budowlanego, dokumentacją techniczną oraz warunkami określonymi w niniejszej specyfikacji (formularz nr 2). 12.2.3. Oświadczenie, że Oferent zapoznał się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i przyjmuje ją bez zastrzeżeń ( formularz nr 3 ). 12.2.4. Oświadczenie, że w razie wygrania przetargu oferent zobowiązuje się do podpisania umowy w terminie 8 dni od dnia ogłoszenia rozstrzygnięcia przetargu ( formularz nr 4 ). 12.2.5. Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podst. art.24 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( formularz nr 5). 12.2.6. Oświadczenie wymagane zgodnie z art.22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ( formularz nr 6 ). 12.2.7. Oświadczenie o zabezpieczeniu wykonania przedmiotu umowy w wysokości 10 % wartości oferty (formularz nr 7). 12.2.8. Informacja o sytuacji finansowej oferenta na podstawie bilansu oraz rachunków zysków i strat, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu, informacji określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres z ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres (formularz nr 8). Średnie roczne obroty z ostatnich trzech lat co najmniej 1,5 mln złotych oraz średni roczny zysk netto z ostatnich 3 lat nie może być wartością ujemną. 12.2.9. Dokumenty potwierdzające dysponowanie środkami finansowymi ( na koncie bankowym ) na realizację zamówienia o wartości 30% wartości robót określonej w ofercie, wystawione przez bank obsługujący oferenta lub informacja banku potwierdzająca zdolność kredytową Oferenta. Dokumenty winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 12.2.10.Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem składek lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 12.2.11. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 12.2.12. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku wspólników spółki cywilnej dodatkowo do oferty należy załączyć umowę spółki cywilnej. Profil działalności winien odpowiadać przedmiotowi zamówienia. 12.2.13. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich 3 lat (formularz nr 9). 12.2.14. Wykaz kierownictwa firmy i wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji, (dołączyć kserokopie uprawnień), stażu pracy, zakresu wykonywanych przez nich czynności ( formularz nr 10 ). 12.2.15. Wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu oferenta ( formularz nr 11). 12.2.16. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego, wydana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed wyznaczonym terminem składania ofert, że oferent /jeżeli jest osobą fizyczną/ nie był skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa albo inne przestępstwa popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych lub gdy oferentem jest osoba prawna urzędujący członkowie władz nie zostali skazani prawomocnym wyrokiem za w/w przestępstwa (zgodnie z art. 24 ust.1pkt.1-8 oraz art.24 ust.1 pkt 9 ustawy PZP). 12.2.17. Wykaz zrealizowanych zamówień w ciągu ostatnich 5 lat o charakterze takim samym i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem referencji potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością ( formularz nr 12). Wykaz winien zawierać minimum 2 przedsięwzięcia z ostatnich 5 lat o tym samym charakterze i stopniu trudności porównywalnym do robót przetargowych przy czym powierzchnia asfaltowa budowanej lub modernizowanej drogi nie mniejsza niż 3.500 m2 każda. 12.2.18. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 12.2.19. Oświadczenie o udzieleniu minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia ( formularz nr 13 ). 12.2.20. Oświadczenie o akceptacji załączonego projektu umowy (formularz nr14). 12.2.21. Wykaz robót które będą zlecone podwykonawcom ( formularz nr 15 ). 12.2.22. Wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia (formularz nr 16). 12.2.23. Zaświadczenie o nadaniu numeru REGON. 12.2.24. Zaświadczenie o nadaniu numeru NIP. 12.2.25. Dowód wniesienia wadium. W przypadku gwarancji ubezpieczeniowych lub bankowych należy dołączyć oryginał. 12.2.26. Wycenione załączone przedmiary robót (tom V). 12.2.27. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w p. 12.2.10, 12.2.11, 12.2.12, 12.2.16 niniejszego rozdziału składa odpowiednie dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania oraz ich tłumaczenia na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego, potwierdzające że: i. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości ii. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie iii. nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 12.2.28. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy potwierdzającym spełnienie powyższych wymagań, złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bogdaniec.biuletyn.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bogdaniec, 66-450 Bogdaniec ul. Mickiewicza 45, pok. nr 7..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Bogdaniec ul. Mickiewicza 45, 66-450 Bogdaniec Sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.