eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ćmielów › Budowa kanalizacji sanitarnej w gminie Ćmielów, odcinekul. Zaciszna w Ćmielowie i kanał sanitarny KS 1.2 (do S2) w m. Grójec

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-04-11

Ćmielów: Budowa kanalizacji sanitarnej w gminie Ćmielów, odcinek: ul. Zaciszna w Ćmielowie i kanał sanitarny KS 1.2 (do S2) w m. Grójec
Numer ogłoszenia: 142402 - 2013; data zamieszczenia: 11.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 92534 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie, ul. Ostrowiecka 40, 27-520 Ćmielów, woj. świętokrzyskie, tel. 015 8612018, 8612283, faks 015 8612018.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w gminie Ćmielów, odcinek: ul. Zaciszna w Ćmielowie i kanał sanitarny KS 1.2 (do S2) w m. Grójec.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa kanalizacji w gminie Ćmielów, odcinek: ul. Zaciszna w Ćmielowie i kanał sanitarny KS 1.2 (do S2) w m. Grójec. Na zakres przedmiotu zamówienia składa się: a) Zadanie Nr 1 Budowa kanalizacji sanitarnej odprowadzającej ścieki sanitarne z rejonu ulicy Zacisznej, na działce nr ewidencyjny 1601/1 w mieście Ćmielów. Zakres przedmiotowy zadania nr 1 obejmuje wykonanie kanału sanitarnego z rur PP 200mm o łącznej długości 73,30m oraz studnie rewizyjne z kręgów żelbetowych fi 1200mm w ilości 3 szt. b) Zadanie nr 2 Budowa kanału sanitarnego KS 1.2 (do S2) w m. Grójec. Zakres przedmiotowy zadania nr 2 obejmuje wykonanie kanału sanitarnego z rur PP 200mm o łącznej długości 40,00m oraz studnie rewizyjne prefabrykowane betonowe fi 1000mm łączonych na uszczelkę w ilości 2 szt. Odcinek kanału sanitarnego KS 1.2 (do S2) należy wykonać w technologii wykopu. Oraz inne roboty zgodne z przedmiarami robót, projektami budowlanymi i Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz niniejszą specyfikacja istotnych warunków zamówienia. Uwaga: w obydwu zadaniach należy uwzględnić pełną wymianę gruntu. 2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa: a) dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1 i 2 do SIWZ b) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 3A i 3B do SIWZ c) Przedmiary robót - stanowiące załącznik nr 5A i 5B do SIWZ 3. Dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji. Dokumentacja projektowa obejmuje: a) projekty budowlane b) przedmiary robót c) decyzje administracyjne d) dokumentację geotechniczną Zamawiający informuje, że dołączone przedmiary robót z uwagi na przyjętą ryczałtową formę wynagrodzenia dla wykonawcy należy traktować, jako materiał pomocniczy i informacyjny do sporządzenia wyceny. W przypadku wystąpienia rozbieżności w ilościach robót pomiędzy dokumentacją techniczną, a przedmiarami robót, wiążące są ilości wynikające z faktycznego rozmiaru prac do wykonania zgodnie z dokumentacją techniczną. Wykonawcy przed złożeniem oferty winni dokonać weryfikacji zgodności przedmiarów z dokumentacją techniczną i stanem faktycznym poprzez analizę ww. dokumentów i wizję w terenie. Wykonawca składając ofertę w niniejszym postępowaniu zobowiązuje się wykonać zamierzenie inwestycyjne opisane w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, decyzjach administracyjnych oraz niniejszej SIWZ. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (projekty budowlane, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, decyzje administracyjne oraz niniejsza SIWZ) należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonywaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. W przypadku, gdy dokumentacja projektowa wskazuje dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie - nadmienia się, że wszystkie użyte w projektach technicznych, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych nazwy produktów jak i firm mają tylko i wyłącznie zastosowanie do określenia parametrów technicznych i jakościowych urządzeń i materiałów wymaganych przez Zamawiającego do realizacji zadania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń, niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji ( materiały i urządzenia równoważne). Wykonawca, który zastosował materiały lub urządzenia równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca uzyska na dokonanie zmiany zgodę Jednostki Projektowania, a koszty związane z przeprojektowaniem poniesie Wykonawca i zrealizuje roboty w nieprzekraczalnym terminie określonym przez Zamawiającego. Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektów wykonawczych oraz wymaganiami zawartymi w SIWZ. Dokumenty potwierdzające spełnienie powyższych warunków Wykonawca przekaże Zamawiającemu. 5. Warunki gwarancji jakości i rękojmi za wady. Wykonawca udzieli Zamawiającemu: a) rękojmi za wady na wykonane roboty i użyte materiały na okres 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego b) gwarancji jakości za wykonane roboty budowlane i użyte materiały na okres 60 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego, Zawarta umowa będzie stanowiła dokument gwarancyjny w rozumieniu art. 577 Kodeksu cywilnego. Gwarancja jakości udzielona przez wykonawcę będzie niezależna od gwarancji udzielonych przez innych gwarantów (producentów, dostawców, autoryzowanych przedstawicieli itp.) Realizacja czynności związanych z gwarantowaną jakością wykonanych robót będzie realizowana niezwłocznie na żądanie zamawiającego niezależnie od odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo do usunięcia stwierdzonej wady fizycznej w wykonanych robotach, jeżeli wady te ujawnią się w ciągu terminu określonego w gwarancji. Wykonawca w ramach gwarancji będzie w okresie pierwszych trzech lat do realizacji corocznych przeglądów gwarancyjnych. Czas reakcji w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym (czas reakcji serwisowej) wyniesie maksymalnie 48 godzin od pisemnego lub nadanego faxem zgłoszenia. Koszty związane z naprawami, przeglądami serwisowymi, wymiana części, w tym również wysyłką w okresie gwarancji ponosić będzie Wykonawca. 6. Wykonawca winien dokładnie zapoznać się ze SIWZ, placem przeszłej budowy, dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami robót tak aby złożona oferta dotyczyła wszystkich możliwych robót w sposób gwarantujący prawidłowe i kompletne wykonanie zamówienia. 7. Sposób wykonania zamówienia: a) roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną (projektową) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, decyzjami i wytycznymi określonymi w niniejszej SIWZ, zgodnie z wiedzą techniczną i sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż oraz poleceniami nadzoru inwestorskiego i autorskiego. b) przed rozpoczęciem robót budowlanych Wykonawca przedstawi projekt tymczasowej organizacji ruchu. Roboty będą wykonywane w pasie dróg gminnych. c) Po zakończeniu prac wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia stanu terenu i nieruchomości do stanu pierwotnego. d) Wykonawca wykona geodezyjne wytycznie robót oraz będzie je na bieżąco kontrolował w czasie ich trwania. e) przed przystąpieniem do robót ziemnych wykonawca upewni się czy na ternie inwestycji nie występują urządzenia podziemne mogące ulec uszkodzeniu w czasie prowadzenia robót. f) Wykonawca ustali miejsca do odkładania ziemi, odwożenia urobku, odprowadzenia wody z wykopu itp. g) Wykonawca opracuje szczegółowy plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. Dz. U. z 2003r. Nr 120, poz. 112) h) wykonane i zgłaszane do odbioru kanały będą podlegały przeprowadzeniu prób szczelności. i) Wykonawca zobowiązany jest używać do wykonania zamówienia materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających właściwościom materiałów przyjętych w projektach i specyfikacjach technicznych. Wykonawca ma obowiązek przekazać Zamawiającemu w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowane (wbudowane) atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości. j) zabrania się stosowania materiałów nieodpowiadających wymaganiom obowiązujących Norm oraz o innych parametrach niż określono w dokumentacji technicznej. k) Wykonawca po wykonaniu robót przygotowuje wszelkie wymagane dokumenty do obioru robót, w tym również dokumentację powykonawczą oraz rysunki z naniesionymi zmianami, jeżeli w toku wykonywania robót konieczne były zmiany dokumentacji projektowej. Roboty będące przedmiotem zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami, zasadami sztuki budowlanej, projektami budowlanymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe JUSGAZ Radosław Szlichta, ul. Rynek 36, 27-660 Koprzywnica, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 93255,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 80210,28

  • Oferta z najniższą ceną: 59997,75 / Oferta z najwyższą ceną: 95860,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.