eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pasłęk › remont nawierzchni bitumicznych dróg na terenie miasta i gminy Pasłęk

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-28

Pasłęk: remont nawierzchni bitumicznych dróg na terenie miasta i gminy Pasłęk
Numer ogłoszenia: 142387 - 2009; data zamieszczenia: 28.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Pasłęku , Pl. Św. Wojciecha 5, 14-400 Pasłęk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2482001, faks 055 2483180.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.paslek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont nawierzchni bitumicznych dróg na terenie miasta i gminy Pasłęk.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na: 1.remoncie nawierzchni drogi gminnej do miejscowości Majki gm. Pasłęk na powierzchni 1650m2 wraz z wykonaniem pobocza z kruszywa łamanego - 400 m2, 2.remoncie nawierzchni bitumicznej parkingu przy ul. Wojska Polskiego w Pasłęku o powierzchni 323,2 m2, 3.remoncie nawierzchni ulicy Malinowej w Pasłęku na powierzchni 380 m2..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający następujące warunki : a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności, zgodnie z wymogami ustawowymi, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, umożliwiające wykonanie przedmiotu zamówienia, c) dysponuje, lub będzie dysponować niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, tj. odpowiednimi narzędziami i urządzeniami umożliwiający realizację przedmiotu zamówienia, d) dysponują, lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. mają dostęp lub dysponują środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zamówienia, f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o posiadaniu uprawnień do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi, potwierdzone aktualnym odpisem z właściwego rejestru, albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzającym dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. oświadczenie o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia umożliwiającego sprawną realizację zamówienia, 3. oświadczenie o posiadaniu niezbędnego sprzętu i wyposażenia umożliwiającego sprawną realizacje zamówienia, lub zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, 4. oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, 5. oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu, na podstawie w art. 24 ust. 1 ustawy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://paslek-um.bip-wm.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Pasłęku Pl. Św. Wojciecha 5, 14-400 Pasłęk, pok. Nr 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Pasłęku Pl. Św. Wojciecha 5, 14-400 Pasłęk, pok. Nr 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.