eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Konserwacja zieleni na terenach Gminy Miasto Szczecin, w Rejonach 8, 10, 13, 14, 15, zarządzanych przez ZBiLK

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-28

Szczecin: Konserwacja zieleni na terenach Gminy Miasto Szczecin, w Rejonach 8, 10, 13, 14, 15, zarządzanych przez ZBiLK
Numer ogłoszenia: 142359 - 2009; data zamieszczenia: 28.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych Zakład Budżetowy , ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4886333, 4886301, faks (091) 48 93 831, 4893832.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja zieleni na terenach Gminy Miasto Szczecin, w Rejonach 8, 10, 13, 14, 15, zarządzanych przez ZBiLK.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1.Przedmiot zamówienia obejmuje konserwację zieleni tj. dwukrotne koszenie trawników na powierzchni łącznej 204 890,71 m2, jednokrotne koszenie interwencyjne traw i chwastów (powierzchnia orientacyjna 81 956,51 m2 ) oraz jednokrotne cięcie żywopłotów (6 975,00 mb), na terenach stanowiących własność Gminy Szczecin w obrębie zarządzanych rejonów 8, 10, 13, 14, 15, wymienionych w załączniku nr 1 do umowy. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 2.1.Koszenie trawników wraz ze zgrabieniem, załadunkiem, wywiezieniem i utylizacją skoszonej trawy, maksymalnie trzy razy w okresie trwania umowy), usuwanie przydeptów oraz dosiewanie trawy (dostarczonej przez zamawiającego). Usuwanie przydeptów i dosiewanie trawy (renowacja trawników) - czynność polegająca na przygotowaniu podłoża w miejscach zdegradowanych (odchwaszczenie, spulchnianie itp.), siew nasion, wałowanie i zabezpieczenie miejsca wysiewu np. siatką ogrodniczą, 2.2.Koszenie interwencyjne traw i chwastów wraz ze zgrabieniem, załadunkiem, wywiezieniem i utylizacją urobku. Usługa koszenia traw i chwastów zlecana będzie w miarę potrzeb i obejmowała będzie tereny nie wykazane w załączniku nr 1 do umowy. 2.3.Przycinanie żywopłotów oraz ich uzupełnianie poprzez nasadzenia (materiał dostarcza Zamawiający). Czynność przycinania żywopłotów, obejmuje zebranie, załadunek, transport i utylizację urobku bezpośrednio po zakończeniu prac. 3.Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z drugiego koszenia w przypadku: a) bezprzedmiotowości realizacji usługi np. braku odpowiedniego wzrostu traw, b) wystąpienia w okresie wegetacji traw niesprzyjających warunków pogodowych uniemożliwiających realizację usługi. 4.Ocena konieczności realizacji usługi należy do zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Wadium należy wnieść w wysokości 1.774 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset siedemdziesiąt cztery złote). 2.Wadium należy wnieść w terminie do dnia 7 września 2009 r. do godziny 10:00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 3.Wadium może być wnoszone: 3.1.w pieniądzu - przelewem na konto ZBiLK w ING Bank Śląski O/Szczecin nr 93 1050 1559 1000 0022 4355 2706, 3.2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach kasy oszczędnościowo-pożyczkowej (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w pkt 3.2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25 w pokoju nr 9.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 1.5.spełniają warunki dodatkowe: 1.5.1.wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie) minimum jedną pracę podobną do objętej przedmiotem zamówienia. Za jedną pracę podobną zamawiający uzna pracę polegającą na wykonywaniu usługi w zakresie konserwacji zieleni (koszenie trawników, przycinanie żywopłotów) na powierzchni min. 50 000 m2 z tytułu jednego kontraktu. 1.5.2.posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu następujących odpadów: a)odpady ulegające biodegradacji - kod 20 02 01, b)gleba i ziemia, w tym kamienie - kod 20 02 02, c)odpady z czyszczenia ulic i placów - kod 20 03 03, wydane na podstawie art. 28 ust. 1, ust.2, ust. 3 pkt 1 i 2 oraz ust. 5 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2007 r., Nr 39, poz. 251, ze zmianami). 1.5.3.dysponują lub będą dysponować niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami, tj.: a)co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do odbioru odpadów powstałych podczas realizacji przedmiotu zamówienia, zabezpieczony np. plandeką, siatką (aby nie powodować zaśmiecenie terenu podczas transportu), b)co najmniej 1 kosiarką samojezdną lub ciągnikową, c)co najmniej 5 szt. kosiarek spalinowych, d)co najmniej 5 szt. wykaszarek, 1.5.4.dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, tj.: a)co najmniej 1 osobą posiadającą wykształcenie min. średnie o kierunku ogrodniczym, lub b)co najmniej jedną osoba posiadającą wykształcenie min. średnie z minimalnie 3-letnim doświadczeniem w branży związanej z utrzymaniem zieleni. 2.Spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu oceni zamawiający na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych do potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wskazanych w ust. 1, metodą spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3.Aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów objętych zamówieniem (oznaczonych w katalogu odpadów stanowiącym załącznik do Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27.09.2001 r. w sprawie katalogu odpadów kodami: 20 02 01, 20 02 02, 20 03 03) - wydane na podstawie art. 28 ust. 1, ust.2, ust. 3 pkt 1 i 2 oraz ust. 5, ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2007 r., Nr 39, poz. 251, ze zmianami), W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 4.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do siwz oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny w/w wykaz. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 5.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, o których mowa w ust 1 pkt 1.5 ppkt 1.5.3, na załączniku nr 5 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 6.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie o którym mowa w ust. 5 wykonawca wykazał narzędzia i urządzenia którymi będzie dysponował. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 7.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób którymi dysponują lub będą dysponować 8.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ust. 7 wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. 9.Dokumenty stwierdzające, że osoby, o których mowa w ust. 1 pkt 1.5. ppkt 1.5.4, posiadają wymagane uprawnienia: 9.1.w przypadku osoby wymienionej w lit. a - dokumenty potwierdzające posiadanie wykształcenia min. średniego o kierunku ogrodniczym, W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument. lub 9.2.w przypadku osoby wymienionej w lit. b - dokumenty potwierdzające posiadanie wykształcenia min. średniego. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie ul.Mariacka 25 pokój nr 9 w godz. 9.00 - 13.00 po okazaniu dowodu wpłaty (180 zł) dokonanej na Konto ING Bank Śląski O/Szczecin 93 1050 1559 1000 00..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych w Szczecinie ul. Mariacka 25, pokój nr 9.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.