eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemianowice Śląskie › Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich dostaw obłożeń operacyjnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-03

Siemianowice Śląskie: Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich dostaw obłożeń operacyjnych.
Numer ogłoszenia: 142334 - 2011; data zamieszczenia: 03.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Miejski w Siemianowicach Śląskich , ul. 1-go Maja 9, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 2281930, faks 032 2281498.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsiemianowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich dostaw obłożeń operacyjnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa obłożeń operacyjnych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia będzie uważany za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał co najmniej 1 dostawę obłożeń operacyjnych o łącznej wartości co najmniej 50 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Prawidłowo wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 2 do siwz Zaakceptowane i podpisane warunki projektu umowy - załącznik nr 4 do siwz Oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami postępowania - załącznik nr 5 do siwz. Wypełniony Formularz cenowy stanowiący załącznik Nr 7 do siwz

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Dostawcy, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a także dotyczą: -zmiany ilości zamawianego asortymentu przy zachowaniu cen jednostkowych zgodnych z ofertą Dostawcy, -obniżenia cen w stosunku do cen ofertowych przez Dostawcę, -zmiany numeru katalogowego produktu lub jego nazwy przy zachowaniu tożsamości dostarczanego produktu i jego cech jakościowych nie gorszych niż produkt zaoferowany w ofercie, -zmiany danych Stron ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), -działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności, -zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe, -zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia -omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych, -mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między Stronami, -jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsiemianowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpitalu Miejski w Siemianowicach Śląskich ul. 1-go Maja 9; 41-100 Siemianowice Śląskie Dział Zamówień Publicznych (budynek główny Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2011 godzina 09:30, miejsce: Szpitalu Miejski w Siemianowicach Śląskich ul. 1-go Maja 9; 41-100 Siemianowice Śląskie Dział Zamówień Publicznych (budynek główny Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: obłożenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 ZESTAW DO ZABIEGU ARTROSKOPII 1 Serweta stołu Mayo, wzmocniona 78 x 145 cm (?5 cm) 4 ręczniki do rąk 2 taśmy op. 9 x 50 cm 1 serweta na stół do instrumentarium składana 150 x 190 cm (? 5 cm) 1 elastyczna pończocha 22 x 75 cm (?2 cm) 1 serweta do artroskopii z torebką na płyny 230 x 320 cm (? 5 cm) 1 serweta na stół do instrumentarium 150 x 190 cm (?5 cm) Laminat trzywarstwowy, PE + PP + PP (polietylen, polipropylen) foliowany, nieprzemakalny grubość folii 33 ?, w części chłonnej polipropylen. Gramatura w części podstawowej minimum 75g na m2 (?5g na m2) Odporność na rozerwanie na mokro, obszar krytyczny >185 kPa Odporność na rozerwanie na sucho, obszar krytyczny >185 kPa Odporność na penetrację płynów (chłonność) >165cm H2O Wykonany zgodnie z normą EN 13795-3 oraz Dyrektywą 93-42 EEC dla produktów medycznych. Wyprodukowany zgodnie z ISO 9001, ISO 13485 Na opakowaniu odklejana etykieta z numerem serii, data ważności produktu. 2 ZESTW DO ZABIEGÓW PODSTAWOWYCH 1 Serweta stołu Mayo, wzmocniona 78 x 145 cm (?5 cm) 4 ręczniki do rąk 1 taśma op. 9 x 50 cm 2 przyklejane serwety z łatą chłonną i uchwytem na przewody 75 x 90 cm (?5 cm), łata chłonna 25 x 60 cm (?5) 1 przyklejana serweta średnia z łatą chłonną i przykryciem na przewody 180 x 180 cm (?5), łata chłonna 25 x 60 cm (?5) 1 przyklejana serweta duża 150 x 240 cm (?5 cm) z łatą chłonną i przykryciem, łata chłonna 25 x 60 cm (?5) 1 serweta na stół do instrumentarium składana 150 x 190 cm (? 5 cm) Laminat trzywarstwowy, PE + PP + PP (polietylen, polipropylen) foliowany, nieprzemakalny grubość folii 33 ?, w części chłonnej polipropylen. Gramatura w części podstawowej minimum 75g na m2 (?5g na m2) Łata chłonna gramatura w części chłonnej minimum 80 g na m2 Odporność na rozerwanie na mokro, obszar krytyczny >290 kPa Odporność na rozerwanie na sucho, obszar krytyczny >314 kPa Odporność na penetrację płynów (chłonność) >167cm H2O Wykonany zgodnie z normą EN 13795-3 oraz Dyrektywą 93-42 EEC dla produktów medycznych. Wyprodukowany zgodnie z ISO 9001, ISO 13485 Na opakowaniu odklejana etykieta z numerem serii, data ważności produktu. 3 Maska chirurgiczna Trzywarstwowa maska chirurgiczna, wiązana na troki, wykonana z miękkiego materiału o gramaturze w części zewnętrznej minimum 16 g na m2, filtr minimum 20g na m2 i części wewnętrznej 15g/m2, kolor niebieski/zielony 4 Serweta sterylna O wymiarach 75 x 90 cm(?5cm), wykonana z laminatu dwuwarstwowego PE+PP (polietylen, polipropylen), gramatura w części podstawowej minimum 60g na m2. Odporność na penetrację płynów (chłonność) > 165 cm H2O, odporność na rozerwanie na sucho, obszar krytyczny > 168 kPa 5 Serweta sterylna O wymiarach 50 x 60 cm(?5cm), wykonana z laminatu dwuwarstwowego PE+PP (polietylen, polipropylen) foliowany, nieprzemakalny, gramatura w części podstawowej minimum 60g/m2. Odporność na penetrację płynów (chłonność) > 165 cm H2O, odporność na rozerwanie na sucho, obszar krytyczny > 168 kPa 6 Serweta sterylna przyklejana O wymiarach 50 x 60 cm(?5cm), wykonana z laminatu dwuwarstwowego PE+PP (polietylen, polipropylen), gramatura w części podstawowej minimum 60g na m2. Odporność na penetrację płynów (chłonność) > 165 cm H2O, odporność na rozerwanie na sucho, obszar krytyczny > 168 kPa 7 Serweta sterylna przyklejana O wymiarach 75 x 90 cm(?5cm), wykonana z laminatu trzywarstwowego PE+PP+PP (polietylen, polipropylen), gramatura w części podstawowej minimum 75g na m2. Odporność na penetrację płynów (chłonność) > 165 cm H2O, odporność na rozerwanie na sucho, obszar krytyczny > 188 kPa 8 Serweta sterylna przyklejana O wymiarach 150 x 240 cm(?5cm), wykonana z laminatu trzywarstwowego PE+PP+PP (polietylen, polipropylen), gramatura w części podstawowej minimum 75g na m2. Odporność na penetrację płynów (chłonność) > 165 cm H2O, odporność na rozerwanie na sucho, obszar krytyczny > 188 kPa 9 Serweta sterylna z wycięciem U O wymiarach 230 x 260 cm (?5 cm)z łatą chłonną, wcięcie 20 x 100 cm (?2cm), laminat trzywarstwowy, PE+PP+PP( polietylen, polipropylen) foliowany, w części chłonnej polipropylen. Gramatura w części podstawowej minimum 75g na m2 Gramatura w części chłonnej minimum 80g/m2 . Odporność na penetrację płynów (chłonność) 167 cm H2O 10 Serweta sterylna przyklejana z otworem O wymiarach 150 x 180 cm (?5 cm) z otworem 6 x 15 cm (?3 cm) otoczony taśmą lepną, laminat dwuwarstwowy, PE+PP (polietylen, polipropylen) foliowany, nieprzemakalny. Gramatura w części podstawowej 60g/m2 Odporność na rozerwanie na sucho, obszar krytyczny >168 kPa. Odporność na penetrację płynów (chłonność) 165 cm H2O. 11 Sterylna osłona na kończynę O wymiarach 22 x 75 cm (?5 cm) 12 Sterylna osłona na kończynę O wymiarach 32 x 120 cm (?5 cm) 13 Sterylna jednorazowa osłona na przewody O wymiarach 15 x 230 cm (?5), złożona teleskopowo, z taśmą do mocowania na końcach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: czepek, ochraniacze, zarękawek, kieszeń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Czepek chirurgiczny o kroju furażerki wykonanej w części bocznej z włókniny pochłaniającej pot, zaś w części górnej z włókniny perforowanej, z tyłu ściągnięty gumką. Sposób pakowania w kartoniki, gwarantujący higieniczne przechowywanie i wyjmowanie, kolor niebieski - zielony, rozmiar XL (podwyższony). Wykonany na bazie włókniny wiskozowej gładkiej oraz perforowanej o gramaturze minimum 26 g na m2 2 Ochraniacze na buty z flizeliny, jednorazowego użytku, antypoślizgowe, wysokie. 3 Sterylny zarękawek chirurgiczny wykonana z mocnego laminatu nieprzemakalnego o gramaturze min. 60g na m2, min. nieprzemakalności 100 cm H2O i wytrzymałości na rozrywanie min. 100Kpa zakończony mankietem z włókna syntetycznego. 4 Sterylna kieszeń na gaziki 25 - 30x30 - 50 wykonana z folii PE o grubości min. 0,12 mm..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Serweta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Sterylna serweta do zabiegu cesarskiego cięcia o wymiarach 180 x 300 cm (? 5 cm), wykonana z wykonana z chłonnego i mocnego laminatu nieprzemakalnego o gramaturze min. 60g na m2, min. nieprzemakalności 100 cm H2O i wytrzymałości na rozrywanie min. 100Kpa. W części centralnej serwety znajduje się otwór o wymiarach 20 x 30 x 20cm, wypełniony folią chirurgiczną, poliuretanowej o grubości minimum 0,025mm. Otwór ten okala worek z usztywnionym brzegiem do przechwytywania płynów. Worek posiada zawór do podłączenia drenu. Całość owinięta w serwetę 100x 150cm, która może służyć jako przykrycie stolika.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sterylna osłona na ramię C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylna osłona na ramię C Trzy częściowa sterylna osłona na ramię C, składająca się z: Przeźroczysta osłona wykonana z folii PE o grubości min. 0,05 mm., ściągnięta gumką o średnicy 80 cm. w ilości dwóch sztuk oraz osłona na ramię ruchome o wymiarach 50 x 250 (?5) wyposażona na całej długości w taśmy lepne pozwalające na prawidłowe mocowanie pracującego ramienia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: serwety.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Serweta sterylna o wymiarach 100 x 150 cm (?5 cm), wykonana z włókniny trójwarstwowej typu SMS o gramaturze min. 45 g/m2, stanowiącej barierę dla mikroorganizmów. 2 Serweta sterylna o wymiarach 150 x 200 cm (?5 cm) wykonana z włókniny trójwarstwowej typu SMS o gramaturze min. 45 g/m2, stanowiącej barierę dla mikroorganizmów. 3 Serweta sterylna o wymiarach 150 x 250 cm(?5 cm), wykonana z włókniny trójwarstwowej typu SMS o gramaturze min. 45 g/m2, stanowiącej barierę dla mikroorganizmów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.