eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Wykonanie usług doradczo-szkoleniowych w ramach projektu pn. Przetestowanie i wdrożenie usługi pilotażowej w zakresie marketingu i sprzedaży produktów dla mikro- i małych przedsiębiorstw z branży przetwórstwa rolno-spożywczego, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 2.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-12

Bielsko-Biała: Wykonanie usług doradczo-szkoleniowych w ramach projektu pn. Przetestowanie i wdrożenie usługi pilotażowej w zakresie marketingu i sprzedaży produktów dla mikro- i małych przedsiębiorstw z branży przetwórstwa rolno-spożywczego, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 2.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 142289 - 2013; data zamieszczenia: 12.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. , ul. Cieszyńska 365, 43-382 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8122675, faks 033 8169162.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arrsa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja Rozwoju Regionalnego SA.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług doradczo-szkoleniowych w ramach projektu pn. Przetestowanie i wdrożenie usługi pilotażowej w zakresie marketingu i sprzedaży produktów dla mikro- i małych przedsiębiorstw z branży przetwórstwa rolno-spożywczego, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 2.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa doradcza - pilotażowa będąca przedmiotem niniejszego postępowania jest skierowana do mikro i małych przedsiębiorstw działających w branży przetwórstwa rolno-spożywczego, prowadzących pozarolniczą działalność gospodarczą w oparciu o wpis do CEIDG lub KRS i będzie świadczona w ramach Krajowego Systemu Usług, zgodnie ze standardem opracowanym przez PARP. Usługa obejmuje pozyskanie 33 firmy (mikro i małe przedsiębiorstwa) działające w branży przetwórstwa rolno- spożywczego i realizację dwóch Komponentów: Komponent I - komponent doradczy podzielony na trzy etapy: 1) Etap I: analiza sytuacji rynkowej firmy (audyt marketingowy), 2) Etap II: Doradztwo strategiczne - przygotowanie planu marketingowego, 3) Etap III: Asysta we wdrażaniu planu marketingowego W ramach Etapu I - Wykonawca ma wykonać 33 audyty marketingowe w 33 firmach, działających w branży przetwórstwa rolno-spożywczego, W Etapu II - Wykonawca ma wykonać 25 planów marketingowych zgodnie ze standardem usługi. W Etapu III - Wykonawca ma wykonać 25 usług doradczych, zgodnie ze standardem usługi pilotażowej. Komponent II - szkoleniowy Wykonanie Komponentu II - będzie polegało na wykonaniu usługi szkoleniowej tj. przeprowadzeniu przez doradców 3 szkoleń łącznie dla 35 firm z branży przetwórstwa rolno-spożywczego w zakresie marketingu i sprzedaży produktów dla mikro- i małych przedsiębiorstw, które zostały objęte usługą doradczą w zakresie komponentu I..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.20.00.00 - Usługi doradcze w zakresie badań i rozwoju 79.41.11.00 - Usługi doradcze w zakresie rozwoju działalności gospodarczej 89.50.00.00 - 89.50.00.00 .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 8.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 19.07.2013r.do godz. 9.00 Wadium może być wnoszone w formie zgodnej z Ustawą PZP

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia i potwierdzenia spełnienia warunku, Wykonawca ma obowiązek złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, którego wzór stanowi wzór formularza, załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie polegającym na spełnienie niżej opisanych warunków wynikających ze standardu usługi pilotażowej: - wykonaniu w okresie 5 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 20 usług doradczych z zakresu marketingu lub sprzedaży dla mikro- i małych przedsiębiorstw, w tym co najmniej 5 usług doradczych dla przedsiębiorstw działających w branży przetwórstwa rolno-spożywczego; - wykonaniu w ostatnich 5 latach swojej działalności zrealizował co najmniej 10 usług szkoleniowych z zakresu marketingu lub sprzedaży dla mikro- i małych przedsiębiorstw, w tym co najmniej 3 usług szkoleniowych dla przedsiębiorstw działających w branży przetwórstwa rolno-spożywczego; W celu oceny spełnienia powyższego warunku oraz w celu jego potwierdzenia, Wykonawca ma załączyć do oferty wykaz wykonanych usług doradczych i szkoleniowych - w zakresach podanych powyżej. Wykaz należy sporządzić wg wzoru, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Dla potwierdzenia wykonania wymienionych w załączniku nr 4 usług, Zamawiający wymaga załączenia dokumentów potwierdzających ich wykonanie np. referencje, umowy, protokóły zdawczo-odbiorcze lub oświadczenie Wykonawcy. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia i potwierdzenia spełnienia warunku, Wykonawca ma obowiązek złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, którego wzór stanowi wzór formularza, załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje Zespołem 4 Doradców - Konsultantów tj. dysponuje 4 osobami, które spełniają poniżej opisane warunki, wynikające ze standardu świadczenia usługi pilotażowej opracowanej przez PARP oraz z wniosku aplikacyjnego, na podstawie, którego Zamawiający podpisał umowę z PARP o dofinansowanie działań będących przedmiotem niniejszego zamówienia. Opis sposobu dokonania oceny spełnienia warunku: Wykonawca, musi wykazać, że osoby, które będą realizować zamówienie wykażą się spełnieniem następujących warunków: - wszystkie 4 osoby posiadają co najmniej wyższe wykształcenie kierunkowe, w tym co najmniej 2 osoby posiadają stopień naukowy (minimum doktorat) z zakresu nauk ekonomicznych. - wszystkie 4 osoby muszą spełniać warunki wymagane dla konsultantów świadczących usługi doradcze - ogólne w ramach Krajowego Systemu Usług (KSU), określone na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 24 maja 2011r. w sprawie Krajowego Systemu Usług dla MSP. - co najmniej 3 osoby posiadają co najmniej trzyletnie, doświadczenie w świadczeniu usług doradczych w zakresie audytu marketingowego lub planu marketingowego lub w zakresie równoważnym na rzecz mikro- lub małych przedsiębiorców tj. wykonały 10 takich usług, w tym wykonały co najmniej 5 usług doradczych dla podmiotów z branży przetwórstwa rolno-spożywczego w ciągu 5 ostatnich lat. - co najmniej 2 osoby posiadają co najmniej 2 letnie doświadczenie w realizacji usług doradczych w obszarze marketingu lub sprzedaży na rzeza mikro lub małych przedsiębiorców zdobyte w ciągu ostatnich 5 lat i wyświadczyły osobiście co najmniej 10 takich usług. - co najmniej 1 osoba posiada co najmniej trzyletnie doświadczenie jako doradca w zakresie analizy finansowej przedsiębiorstwa i wykonała minimum 10 takich analiz na rzecz mikro- lub małych przedsiębiorców lub osób fizycznych w ostatnich 5 latach. - co najmniej 3 osoby posiadają co najmniej trzyletnie, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, wykładów, warsztatów, seminariów, które przeprowadziły co najmniej po 10 szkoleń - każda osoba, dla przedsiębiorców z obszaru marketingu lub sprzedaży, w tym co najmniej 1 osoba musi wykazać się przeprowadzeniem 3 szkoleń dla branży rolno-spożywczej w ostatnich 5 latach. W celu potwierdzenia spełnienia w/w warunku, Wykonawca ma obowiązek załączyć do oferty: - wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia -załącznika nr 5 do SIWZ - CV każdego doradcy -konsultanta sporządzone wg. wzoru - załącznik nr 5 A do SIWZ; - oświadczenie każdego- doradcy- konsultanta o spełnieniu warunków w zakresie świadczenia usług doradczych lub potwierdzenie wpisania na listę konsultantów KSU; - wykaz wykonanych usług przez osoby (doradców- konsultantów) - wykazane w załączniku nr 5. Wykaz usług należy sporządzić wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ oraz należy do oferty dołączyć dokumenty potwierdzające wykonanie wymienionych usług, którymi mogą być: referencje lub umowy lub protokoły zdawczo - odbiorcze lub inne dokumenty lub oświadczenie konsultanta. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia i potwierdzenia spełnienia warunku, Wykonawca ma obowiązek złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, którego wzór stanowi wzór formularza, załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana metodą 0 - 1, tj. spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Harmonogram - plan - wykonania zamówienia Dokument potwirdzajacy wpisanie wykazanych w ofercie konsutlantów do KSU lub oświadczenie konsultantów o spełnieniu wymagań dla konsultantów KSU Wykaz wykonanych usług doradczych i szkoleniowych wykonanych przez wszystkich konsultantów w okresie ostatnich 5 lat (bez usług wymnienionych dla potwierdzenia warunków udziału w postępowania tj wykazanych w załączniku nr 4 i 6 do SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 40
  • 2 - Doświdczenie w relizacji usług doradczych - 40
  • 3 - Doświadczenie w realizacji usług szkoleniowych - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany umowy: tj. w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć przed lub po podpisaniu umowy w wybranym Wykonawcą, wynikających z ewentualnych zmian wprowadzonych do umowy o pomiędzy Zamawiającym a PARP tj. przez Jednostkę Wdrażającą Projekt

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arrsa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ul. Cieszyńska 365 43 - 382 Bielsko-Biała.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ul. Cieszyńska 365 43 - 382 Bielsko-Biała II piętro, sekretariat Biura Zarządu ARR S.A..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonanie usług w zakresie przedmiotowego zamówienia realizowane w ramach projektu pn.Przetestowanie i wdrożenie usługi pilotażowej w zakresie marketingu i sprzedaży produktów dla mikro- i małych przedsiębiorstw z branży przetwórstwa rolno-spożywczego, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 2.2.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.