eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Przedmiotem umowy jest kompleksowe wyposażenie pomieszczeń administracyjno-biurowych Stadionu Miejskiego w Białymstoku w sprzęt multimedialny, komputerowy wraz z oprogramowaniem.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-12

Białystok: Przedmiotem umowy jest kompleksowe wyposażenie pomieszczeń administracyjno-biurowych Stadionu Miejskiego w Białymstoku w sprzęt multimedialny, komputerowy wraz z oprogramowaniem.
Numer ogłoszenia: 142276 - 2015; data zamieszczenia: 12.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stadion Miejski Sp. z o.o. , ul. Słoneczna 1, 15-323 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 654 86 80, faks 85 654 87 15.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stadion.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem umowy jest kompleksowe wyposażenie pomieszczeń administracyjno-biurowych Stadionu Miejskiego w Białymstoku w sprzęt multimedialny, komputerowy wraz z oprogramowaniem..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem umowy jest kompleksowe wyposażenie pomieszczeń administracyjno-biurowych Stadionu Miejskiego w Białymstoku w sprzęt multimedialny, komputerowy wraz z oprogramowaniem, zwana dalej dostawą z podziałem na części: Część I - sprzęt multimedialny - dostawa obejmująca montaż, konfigurację oraz uruchomienie urządzeń, Część II - sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2, który stanowi integralną cześć specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ. Specyfikacja określa wymagania minimalne. Zamawiający akceptuje oferowanie sprzętu o parametrach wyższych niż opisane oraz rozwiązania równoważne o parametrach równoważnych lub lepszych. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów, oprogramowania lub urządzeń konkretnych producentów to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty lub urządzenia o co najmniej takich samych parametrach. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów są co najmniej takie same jak produktów opisanych w SIWZ. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać równoważność zastosowanych rozwiązań, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Wymagany minimalny okres gwarancji na dostawy stanowiące przedmiot zamówienia wynosi w Części I - 24 miesiące, w Części II - 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego i podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-6, 30.21.31.00-6, 30.21.30.00-5, 33.19.51.00-4, 48.00.00.00-7, 30.23.21.10-8, 30.23.60.00-2, 38.65.21.00-1, 30.23.72.70-2, 30.23.74.10-6, 30.23.74.60-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - część I - zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum dwie dostawy, której przedmiotem był sprzęt multimedialny, obejmujące montaż, konfigurację oraz uruchomienie urządzeń, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda; - część II - zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum dwie dostawy, której przedmiotem był sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto każda;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku dysponowania zasobami podmiotu trzeciego - zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, wykonawca w takiej sytuacji, jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażając w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie, odpowiedniego zasobu, czyli wskazać jego zakres, rodzaj, czas udzielenia, a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z treści dokumentu musi jasno wynikać: a) jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem, d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. Dowodami o których mowa w rozdz. VIII ust. 1 pkt 2 SIWZ są: a) poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) w przypadku zamówień na dostawy lub usługi - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w lit. a), c) w przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 SIWZ , zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w lit. a i b). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie publiczne (dotyczy wspólników spółki cywilnej oraz konsorcjum); w takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres gwarancji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy, w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w następującym zakresie i okolicznościach: 1) wynagrodzenia - w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, 2) w przypadku zmian organizacyjnych dotyczących Zamawiającego, w tym z uwzględnieniem zmian z zakresu działalności i przekształceń, Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie przedmiotu umowy dotyczącą zaoferowania sprzętu oraz oprogramowania o parametrach takich samych lub wyższych od wskazanych w ofercie, jedynie w przypadku gdy sprzęt oraz oprogramowanie zostało wycofane ze sprzedaży lub producent zapowiedział zakończenie jego produkcji. Wykonawca musi udowodnić powyższy fakt.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stadion.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stadion Miejski Sp. z o.o. ul. Słoneczna 1 15-323 Białystok.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Stadion Miejski Sp. z o.o. ul. Słoneczna 1 15-323 Białystok Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wyposażenie pomieszczeń administracyjno-biurowych Stadionu Miejskiego w Białymstoku w sprzęt multimedialny, komputerowy wraz z oprogramowaniem, zwana dalej dostawą z podziałem na części: Część I - sprzęt multimedialny - dostawa obejmująca montaż, konfigurację oraz uruchomienie urządzeń,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wyposażenie pomieszczeń administracyjno-biurowych Stadionu Miejskiego w Białymstoku w sprzęt multimedialny, komputerowy wraz z oprogramowaniem, zwana dalej dostawą z podziałem na części: Część I - sprzęt multimedialny - dostawa obejmująca montaż, konfigurację oraz uruchomienie urządzeń. część I obejmuje dostawę: projektorów multimedialnych, monitorów, napędu zewnętrznego blue-ray wraz z wyposażeniem dodatkowym szczegółowo opisanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Specyfikacja określa wymagania minimalne. Zamawiający akceptuje oferowanie sprzętu o parametrach wyższych niż opisane oraz rozwiązania równoważne o parametrach równoważnych lub lepszych. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów, oprogramowania lub urządzeń konkretnych producentów to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty lub urządzenia o co najmniej takich samych parametrach. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów są co najmniej takie same jak produktów opisanych w SIWZ. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać równoważność zastosowanych rozwiązań, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Wymagany minimalny okres gwarancji na dostawy stanowiące przedmiot zamówienia wynosi w Części I - 24 miesiące..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.00.00-6, 33.19.51.00-4, 30.23.60.00-2, 38.65.21.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem umowy jest kompleksowe wyposażenie pomieszczeń administracyjno-biurowych Stadionu Miejskiego w Białymstoku w sprzęt multimedialny, komputerowy wraz z oprogramowaniem, zwana dalej dostawą z podziałem na części: Część II - sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PPrzedmiotem zamówienia jest kompleksowe wyposażenie pomieszczeń administracyjno-biurowych Stadionu Miejskiego w Białymstoku w sprzęt multimedialny, komputerowy wraz z oprogramowaniem, zwana dalej dostawą z podziałem na części: Część II - sprzęt komputerowy - dostawa część II obejmuje zakup: komputerów stacjonarnych osobistych, komputerów przenośnych, urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek laserowych oraz oprogramowania komputerowego szczegółowo opisanego w załączniku nr 2 do SIWZ. Specyfikacja określa wymagania minimalne. Zamawiający akceptuje oferowanie sprzętu o parametrach wyższych niż opisane oraz rozwiązania równoważne o parametrach równoważnych lub lepszych. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia podano nazwy materiałów, produktów, oprogramowania lub urządzeń konkretnych producentów to należy traktować to jedynie jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach Wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty lub urządzenia o co najmniej takich samych parametrach. Przez równoważność produktu rozumie się zaoferowanie produktu, którego parametry techniczne zastosowanych materiałów są co najmniej takie same jak produktów opisanych w SIWZ. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać równoważność zastosowanych rozwiązań, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Wymagany minimalny okres gwarancji na dostawy stanowiące przedmiot zamówienia wynosi w Części II - 36 miesięcy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.30.00-5, 30.23.60.00-2, 48.00.00.00-7, 30.23.72.70-2, 30.23.74.10-6, 30.23.74.60-1, 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.