eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleńCześć I - Seminarium aktywnej integracji i szkolenie z aktywnych form poszukiwania pracy. Część II - Warsztaty aktywizacji zawodowej i Warsztaty z poradnictwa specjalistycznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-12

Ostrów Wielkopolski: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń: Cześć I - Seminarium aktywnej integracji i szkolenie z aktywnych form poszukiwania pracy. Część II - Warsztaty aktywizacji zawodowej i Warsztaty z poradnictwa specjalistycznego
Numer ogłoszenia: 142271 - 2013; data zamieszczenia: 12.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 237898 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, al. Juliusza Słowackiego 1C, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 0 62 735 51 52, faks 0 62 735 02 05.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń: Cześć I - Seminarium aktywnej integracji i szkolenie z aktywnych form poszukiwania pracy. Część II - Warsztaty aktywizacji zawodowej i Warsztaty z poradnictwa specjalistycznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonawca w ramach projektu pt. TWOJA SZANSA zorganizuje i przeprowadzi: Część I: A. W ramach projektu pt. TWOJA SZANSA zostanie przeprowadzone Seminarium Aktywnej Integracji dla 60 osób niepełnosprawnych, w tym 24 M (50 osób, w tym 19M w wieku 30+ z wieloraką niepełnosprawnością oraz 10 osób, w tym 5M w wieku od 18 lat do 30 roku życia), w sześciu grupach, każda z grup po 2 dni przez 5 godzin dziennie. Wymagania dotyczące przeprowadzenia Seminarium Aktywnej Integracji: 1) Wykonawca zobowiązuje się wykonać zadanie w terminie: - I i II grupa (po 10 osób) - w dniach 11 i 12 lipca 2013 roku, po 5 godzin w każdy dzień - od godziny 13.00 - 18.00 /I dzień/ i od godziny 8.00 - 13.00 /II dzień/ - III i IV grupa - (po 10 osób) - w dniach 11 i 12 lipca 2013 roku, po 5 godzin w każdy dzień - od godziny 8.00 - 13.00 /I dzień/ i od godziny 13.00 - 18.00 /II dzień/ - V i VI grupa - (po 10 osób) - w dniach 15 i 16 lipca 2013 roku, po 5 godzin w każdy dzień - od godziny 13.00 - 18.00 /I dzień/ i od godziny 8.00 - 13.00 /II dzień/. 2) Dokumentację przeprowadzenia Seminarium Aktywnej Integracji Wykonawca oznakuje stosownymi logotypami, 3) Wykonawca przygotuje program ww. Seminarium nt. Aktywna Integracja najlepszą pomocą osobom niepełnosprawnym nieaktywnym zawodowo. 4) Miejscem przeprowadzenia Seminarium Aktywnej Integracji jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowie Wielkopolskim, Al. Słowackiego 1c, 5) Zamawiający zabezpieczy dostęp do miejsca przeprowadzenia Seminarium Aktywnej Integracji wraz z zapleczem sanitarnym dla osób niepełnosprawnych, w przypadku gdyby wystąpiły bariery architektoniczne, 6) Miejsce realizacji Seminarium Aktywnej Integracji Zamawiający oznaczy informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską z zastosowaniem stosownych logotypów, 7) Wykonawca zobowiązuje się prowadzić listę obecności uczestników Seminarium Aktywnej Integracji (w przypadku nieobecności uczestnika Seminarium należy niezwłocznie powiadomić koordynatora projektu), 8) Wykonawca zobowiązuje się wydać uczestnikom Seminarium Aktywnej Integracji dokument, potwierdzający udział w Seminarium wraz z zakresem programowym i godzinowym, 9) Wykonawca przygotuje materiały seminaryjne dla każdego uczestnika do przeprowadzenia Seminarium, 10) Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić anonimową ankietę oceny Seminarium przez uczestników, 11) Wykonawca zapewni kadrę posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia, 12) Zamawiający podczas Seminarium zapewni jego uczestnikom poczęstunek (kawa, herbata, ciastka, napoje), 13) Zamawiający w losowych przypadkach uniemożliwiających realizację Seminarium w zakładanym terminie dopuszcza przesunięcie terminu jego realizacji, 14) Wykonawca w terminie 7 dni od dnia zakończenia Seminarium Aktywnej Integracji, przekaże do siedziby PCPR następujący komplet dokumentów, dot. przeprowadzenia Seminarium: - oryginały list obecności uczestników ww. Seminarium, - sprawozdanie z realizacji zadania, zawierające wnioski - podsumowanie - oznakowane stosownymi logotypami, - anonimową ankietę oceny Seminarium dokonaną przez uczestników. B. W ramach projektu pt. TWOJA SZANSA zostanie przeprowadzone szkolenie z aktywnych form poszukiwania pracy dla 60 osób niepełnosprawnych, w tym 24 M (50 osób, w tym 19M w wieku 30+ z wieloraką niepełnosprawnością oraz 10 osób, w tym 5M w wieku od 18 lat do 30 roku życia), w sześciu grupach, każda z grup po 4 dni przez 5 godzin dziennie. Wymagania dotyczące przeprowadzenia szkolenia z aktywnych form poszukiwania pracy: 1) Wykonawca zobowiązuje się wykonać zadanie w terminie: - I i II grupa (po 10 osób) - w dniach 16, 17, 18, 19 września 2013 roku, po 5 godzin w każdy dzień - od godziny 8.00 - 13.00 /16 i 18.09.13/, od godziny 13.00 - 18.00 /19.09.13r./, od godziny 14.00-19.00 /17.09.13r./ - III i IV grupa - (po 10 osób) - w dniach 16 i 18, 19, 20 września 2013 roku, po 5 godzin w każdy dzień - od godziny 13.00 - 18.00 /16 i 18.09.13r./ i od godziny 8.00 - 13.00 /19 i 20.09.13r./ - V i VI grupa - (po 10 osób) - w dniach 20, 23, 25, 26 września 2013 roku, po 5 godzin w każdy dzień - od godziny 8.00 - 13.00 /23, 25, 26 września 2013r./ i od godziny 13.00 - 18.00 /20.09.13r./. 2) Dokumentację przeprowadzenia ww. szkolenia Wykonawca oznakuje stosownymi logotypami, 3) Wykonawca przygotuje program ww. szkolenia, 4) Miejscem przeprowadzenia ww. szkolenia jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowie Wielkopolskim, Al. Słowackiego 1c, 5) Zamawiający zabezpieczy dostęp do miejsca przeprowadzenia ww. szkolenia wraz z zapleczem sanitarnym dla osób niepełnosprawnych, w przypadku gdyby wystąpiły bariery architektoniczne, 6) Miejsce realizacji szkolenia z aktywnych form poszukiwania pracy Zamawiający oznaczy informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską z zastosowaniem stosownych logotypów, 7) Wykonawca zobowiązuje się prowadzić listę obecności uczestników ww. szkolenia (w przypadku nieobecności uczestnika Seminarium należy niezwłocznie powiadomić koordynatora projektu), 8) Wykonawca zobowiązuje się wydać uczestnikom ww. szkolenia dokument, potwierdzający udział w szkoleniu wraz z zakresem programowym i godzinowym, 9) Wykonawca przygotuje materiały seminaryjne dla każdego uczestnika do przeprowadzenia szkolenia, 10) Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić anonimową ankietę oceny szkolenia przez uczestników, 11) Wykonawca zapewni kadrę posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia, 12) Zamawiający podczas szkolenia zapewni jego uczestnikom poczęstunek (kawa, herbata, ciastka, napoje), 13) Zamawiający w losowych przypadkach uniemożliwiających realizację szkolenia w zakładanym terminie dopuszcza przesunięcie terminu jego realizacji, 14) Wykonawca w terminie 7 dni od dnia zakończenia szkolenia, przekaże do siedziby PCPR następujący komplet dokumentów, dot. przeprowadzenia ww. szkolenia: - oryginały list obecności uczestników ww. szkolenia, - sprawozdanie z realizacji zadania, zawierające wnioski - podsumowanie - oznakowane stosownymi logotypami, - anonimową ankietę oceny szkolenia dokonaną przez uczestników. Część II: W ramach projektu pt. TWOJA SZANSA zostaną przeprowadzone Warsztaty aktywizacji zawodowej oraz Warsztaty z poradnictwa specjalistycznego dla 60 osób niepełnosprawnych, w tym 24 M (50 osób, w tym 19M w wieku 30+ z wieloraką niepełnosprawnością oraz 10 osób, w tym 5M w wieku od 18 lat do 30 roku życia), w sześciu grupach, każda z grup po 6 dni przez 5 godzin dziennie. Wymagania dotyczące przeprowadzenia Warsztatów Aktywizacji Zawodowej i Warsztatów z poradnictwa specjalistycznego: 1) Wykonawca zobowiązuje się wykonać Warsztaty Aktywizacji Zawodowej w terminie: - I i II grupa ( po 10 osób) - w dniach 15, 16, 17 lipca 2013 roku, po 5 godzin w każdy dzień - od godziny 8.00 - 13.00 /15.07.13r.,17.07.13r./ i od godziny 14.00 - 19.00 /16.07.13r./ oraz w dniach 19, 20, 21 sierpnia 2013 roku, po 5 godzin w każdy dzień - od godziny 8.00 - 13.00 /19, 21.08.13r./ i od godziny 14.00 - 19.00 /20.08.13r./ - III i IV grupa - (po 10 osób) - w dniu 17 lipca 2013 roku, po 5 godzin w każdy dzień - od godziny 13.00 - 18.00 oraz w dniach 19, 21, 22, 23, 26 sierpnia 2013 roku, po 5 godzin w każdy dzień - od godziny 8.00 - 13.00 /22, 23, 26.08.13r./ i od godziny 13.00 - 18.00 /19, 21 sierpnia 13r./ - V i VI grupa - (po 10 osób) - w dniach 22, 23, 26, 27, 28, 29 sierpnia 2013 roku, po 5 godzin w każdy dzień - od godziny 8.00 - 13.00 /28,29.08.13r./ i od godziny 13.00 - 18.00 /22,23,26 sierpnia 2013r./ i od godziny 14.00-19.00 /27.08.2013r./. 2) Wykonawca zobowiązuje się wykonać Warsztaty z poradnictwa specjalistycznego w terminie: - I i II grupa ( po 10 osób) - w dniach 29, 30 sierpnia 2013r. i w dniu 2, 3, 4, 5 września 2013 roku, po 5 godzin w każdy dzień - od godziny 8.00 - 13.00 /30.08.13r.,02 i 04.09.13r./; od godziny 14.00 - 19.00 /03.09.13r./ oraz od godziny 13.00 - 18.00 /29.08.13r., 05.09.2013r./ - III i IV grupa - (po 10 osób) - w dniu 30 sierpnia 2013 roku oraz w dniu 02, 04, 05, 06, 09 września 2013 roku, po 5 godzin w każdy dzień - od godziny 13.00 - 18.00 /30.08.13r., 02, 04.09.13r./ oraz od godziny 8.00 - 13.00 /05, 06, 09.09.13r./, - V i VI grupa - (po 10 osób) - w dniach 06, 09, 10, 11, 12, 13 września 2013 roku, po 5 godzin w każdy dzień - od godziny 8.00 - 13.00 /11, 12, 13.09.13r./ i od godziny 13.00 - 18.00 /06, 09.09.2013r./ i od godziny 14.00-19.00 /10.09.2013r./. 3) Dokumentację przeprowadzenia WAZ i WPS Wykonawca oznakuje stosownymi logotypami, 4) Wykonawca przygotuje program ww. Warsztatów Aktywizacji Zawodowej i Warsztatów z poradnictwa specjalistycznego, uwzględniając m.in. zagadnienia: I. Warsztaty Aktywizacji Zawodowej: 1. Rola dokumentów aplikacyjnych w procesie poszukiwania pracy. 2. Ukryty i jawny rynek pracy - określenie nowych źródeł miejsc pracy, 3. Przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej - autoprezentacja. 4. Analiza niepowodzeń w poszukiwaniu pracy. 5. Ekonomia społeczna a prawo. 6. Ustawy i rozporządzenia szczególnie ważne dla sektora ekonomii społecznej. 7. Formy prawne przedsiębiorstw społecznych. a) Fundacja b) Stowarzyszenie c) Spółka non profit d) Spółdzielnia socjalna e) Spółdzielnia pracy f) Spółdzielnia osób prawnych g) CIS h) ZAZ i) NZOZ II. Warsztaty z poradnictwa specjalistycznego: 1. Ulgi i uprawnienia osób niepełnosprawnych służące przywróceniu samodzielności życiowej. 2. Kształcenie umiejętności pracy w grupie. 3. Podstawy komunikacji interpersonalnej. 4. Radzenie sobie z problemami psychospołecznymi. 5. Pierwsze kroki w zakładaniu działalności gospodarczej. 6. Miejsca pracy dla osób niepełnosprawnych. 7. Problemy wychowawcze i rodzinne - jak sobie z nimi radzić? 8. Rozwiązywanie trudności życiowych. 5) Miejscem przeprowadzenia WAZ i WPS jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowie Wielkopolskim, Al. Słowackiego 1c, 6) Zamawiający zabezpieczy dostęp do miejsca przeprowadzenia Warsztatów Aktywizacji Zawodowej i Warsztatów z poradnictwa specjalistycznego wraz z zapleczem sanitarnym dla osób niepełnosprawnych, w przypadku gdyby wystąpiły bariery architektoniczne, 7) Miejsce realizacji Warsztatów Aktywizacji Zawodowej i Warsztatów z poradnictwa specjalistycznego Zamawiający oznaczy informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską z zastosowaniem stosownych logotypów, 8) Wykonawca zobowiązuje się prowadzić listę obecności uczestników Warsztatów Aktywizacji Zawodowej i Warsztatów z poradnictwa specjalistycznego (w przypadku nieobecności uczestnika należy niezwłocznie powiadomić koordynatora projektu), 9) Wykonawca zobowiązuje się wydać uczestnikom Warsztatów Aktywizacji Zawodowej i Warsztatów z poradnictwa specjalistycznego dokument, potwierdzający udział w Warsztatach wraz z zakresem programowym i godzinowym, 10) Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić anonimową ankietę oceny Warsztatów przez uczestników, 11) Wykonawca zapewni kadrę posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia, 12) Zamawiający podczas Warsztatów Aktywizacji Zawodowej i Warsztatów z poradnictwa specjalistycznego zapewni jego uczestnikom poczęstunek (kawa, herbata, ciastka, napoje), 13) Zamawiający w losowych przypadkach uniemożliwiających realizację WAZ i WPS w zakładanym terminie dopuszcza przesunięcie terminu jego realizacji, 14) Wykonawca w terminie 7 dni od dnia zakończenia Warsztatów Aktywizacji Zawodowej i Warsztatów z poradnictwa specjalistycznego, przekaże do siedziby PCPR następujący komplet dokumentów, dot. przeprowadzenia Warsztatów: - oryginały list obecności uczestników ww. Warsztatów, - sprawozdanie z realizacji zadania, zawierające wnioski - podsumowanie - oznakowane stosownymi logotypami, - anonimową ankietę oceny Warsztatów dokonaną przez uczestników..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Postępowanie jest realizowane w ramach projektu: TWOJA SZANSA w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 2   

Nazwa: Warsztaty aktywizacji zawodowej i Warsztaty z poradnictwa specjalistycznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stowarzyszenie Ostrowskie Centrum Wspierania Przedsiębiorczości, ul. Szkolna 24, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15588,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10530,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21240,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.