eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ślemień › świadczenie usługi monitoringu w projekcie Twoja Firma Twoja niezależność realizowanym w ramach działania 6.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2009-05-11

Ślemień: świadczenie usługi monitoringu w projekcie Twoja Firma Twoja niezależność realizowanym w ramach działania 6.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 142236 - 2009; data zamieszczenia: 11.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Ślemień , Ślemień 430, 34-323 Ślemień, woj. śląskie, tel. 033 8654098.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.slemien.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usługi monitoringu w projekcie Twoja Firma Twoja niezależność realizowanym w ramach działania 6.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi monitoringu w projekcie Twoja Firma Twoja Niezależność realizowanych w ramach działania 6.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki POKL. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuję następujące działania : 1. ankietyzacja zadowolenia uczestników projektu, z jakości prowadzonego wsparcia poprzez przeprowadzenie działań monitoringowych dla działań szkoleniowych i doradczych projektu. Proces oceny udzielanego wsparcia będzie obejmował: techniczną ocenę bazy szkoleniowej; ocenę merytorycznej zawartość szkoleń; ocenę materiałów dydaktycznych; ocenę pracy trenerów i doradców dostępność, komunikatywność, umiejętność przekazywania wiedzy ocenę metodologii zajęć. Ankietyzacja będzie prowadzona w sposób bezpośredni przez członków zespołu monitorującego podczas form wsparcia. Całość danych i informacji będzie dostępna i przetwarzana wyłącznie przez podmiot monitorujący. Każdy z uczestników wypełni ankietę, minimum dwa razy podczas trwania formy wsparcia w postaci szkoleń i doradztwa. Każdorazowo przedstawiciel podmiotu monitorującego sporządzi raport z badania danej grupy szkoleniowej, będący podsumowaniem przeprowadzonej ankietyzacji. Raporty będą także zawierały analizę porównawczą z wcześniejszymi ankietami. Ankiety będą przygotowane w oparciu o 5 stopniową skalę Likerta, wraz z pytaniami otwartymi, mającymi na celu wyrażenie dodatkowych opinii odnośnie prowadzonego wsparcia. Zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami, pytania ankietowe nie będą miały charakteru sugerującego konkretną odpowiedź. 2. badania rezultatów miękkich projektu; Badanie rezultatów miękkich będzie przeprowadzone dwukrotnie w trakcie trwania projektu - na początku i na końcu ścieżki wsparcia dla każdego z uczestników projektu indywidualnie. Respondenci będą określać poziom danej cechy (na 5 stopniowej skali Likerta w zakresie: mentalnego nastawienia do działalności gospodarczej; oceny umiejętności biznesowych; znaczenia przedsiębiorczości w turystyce; oceny samodzielności. Zebrane informację z dwóch ankiet umożliwią porównanie wzrostu spadku danej cechy i zobrazują wpływ projektu na danego uczestnika. Ankietyzacja będzie prowadzona poprzez badanie uczestników. Całość danych i informacji będzie dostępna i przetwarzana wyłącznie przez podmiot monitorujący. Na koniec projektu zostanie sporządzony raport zbiorczy, mający charakter krótkookresowej ewaluacji ex-post. 3. monitoring szkoleń poprzez wywiady z trenerami nadzorującymi grupy szkoleniowe; Monitoring pracy doradców trenerów będzie prowadzony poprzez wywiady bezpośrednie oraz ankiety wypełniane minimum raz w miesiącu przez poszczególnych doradców trenerów. Zakres informacji zwrotnej będzie obejmował: ocenę programu szkoleniowego do możliwości uczestników grup szkoleniowych; ocenę bazy dydaktycznej; propozycje ewentualnych zmian do metodologii nauczania; ocenę zaangażowania poszczególnych uczestników projektu. Informacje z przeprowadzonych wywiadów będą na bieżąco przekazywane osobie odpowiedzialnej za realizację projektu. 4. przetwarzanie danych osobowych uczestników projektu; Przetwarzanie danych osobowych uczestników będzie związane z dostępem do bazy danych uczestników projektu oraz wprowadzaniem odpowiednich informacji do aplikacji PEFS. Odpowiednie dane będą wprowadzane do aplikacji na bieżąco oraz po zakończeniu udziału danej osoby w projekcie. Prawidłowość informacji zawartych w bazie danych projektu zbieranych na etapie rekrutacji będzie dodatkowo weryfikowana w oparciu o dokumenty rekrutacyjne w tym np. kserokopie dowodów osobisty w celu zapewnienie pełnej staranności w przekazie danych do IP 2. Pliki z danymi będą załączane do cyklicznych informacji przekazywanych we wnioskach o płatność. Działania związane z przetwarzaniem danych osobowych będą realizowane w oparciu o odpowiednie upoważnienie wystawiane imiennie na pracownika Podmiotu Monitoringowego przez osobę odpowiedzialną za realizację projektu. Podmiot zobowiązuje się do zachowania poufności danych i stosowania wszystkich zapisów Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych Dz.U. 1997 nr 133 poz. 883. 5. przygotowywanie części merytorycznej do wniosku o płatność; Przygotowanie części merytorycznej wniosku o płatność będzie dotyczyć punktów: postęp rzeczowy realizacji projektu, planowany przebieg realizacji projektu do czasu złożenia kolejnego wniosku, informacja na temat problemów / trudności związanych z realizacją projektu oraz załącznika nr 2. Zakres informacji będzie obejmował: liczbę uczestników korzystających ze wsparcia uczestników, którzy zakończyli udział w projekcie osób, które przerwały udział w projekcie; działania projektowe w okresie od początku realizacji projektu oraz od ostatniego przekazanego do IP 2 wniosku o płatność; zgodność z harmonogramem projektu; bariery w realizacji projektu wraz z podjętymi działaniami prewencyjnymi; przeprowadzone kontrole projektu przez podmioty zewnętrzne w tym IP2 prognoza na kolejny okres sprawozdawczy. Dane niezbędne do części sprawozdawczej będą zbierane na bieżąco od osób zaangażowanych bezpośrednio w realizację projektu koordynatorów tematycznych 6. wsparcie merytoryczne beneficjenta w działaniach projektowych; Doświadczenie podmiotu w realizacji programów pomocowych będzie służyło kadrze projektu na etapie przygotowywania i realizacji projektu w zakresie: opiniowania wzorów materiałów promocyjnych; opiniowaniu wzorów dokumentów rekrutacyjnych; opiniowaniu pozostałych dokumentów projektu w zakresie ich wizualizacji. Wykonawca zobowiązany będzie także do aktywnego uczestnictwa w procesie ewaluacji uczestników projektu, na życzenie podmiotu przeprowadzającego takie działania już po zakończeniu realizacji projektu. Wykonawca w celu wykonania zadania powołuje zespół, który będzie realizować poszczególne zadania monitoringu, który będzie się składał co najmniej z dwóch osób, z których: każda realizowała zadania z zakresu monitoringu i lub przygotowywania wniosków o płatnoś w co najmniej 5 projekach współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; co najmniej jedna osoba z tych dwóch osób przeprowadziła monitoring w co najmniej 2 projektach realizowanych w ramach POKL. Wykonawca zobowiązany będzie do osobistego przedstawienia raportu Liderowi projektu z działań monitoringowych po każdym przeprowadzonym badaniu oraz osobistego wstawienia się każdorazowo na bezpośrednie wezwanie Lidera w biurze projektu lub innym wskazanym miejscu. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania wszystkich wytycznych POKL w zakresie monitoringu i ewaluacji, wizualizacji dokumentów projektowych oraz zaleceń instytucji pośredniczącej II stopnia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.11.00 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca, który spełnia warunki tj posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ustawy. oraz wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę objętą przedmiotem zamówienia w ramach POKL w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców ; dysponuje lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób mających pełnić funkcję członków zespołu monitorującego, które wykonywały zadania z zakresu monitoringu i lub przygotowywania wniosków o płatność w co najmniej 5 projektach współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego; dysponuje lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia co najmniej jednej osoby mającej pełnić funkcję członka zespołu monitorującego, która przeprowadziła monitoring w co najmniej 2 projektach realizowanych w ramach POKL posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w kwocie obejmującej wartość zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest obowiązany przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; oświadczenie w trybie art. 22 ustawy PZP załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji; wykaz usług wykonanych w zakresie objętym przedmiotem zamówienia w ramach POKL w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzonym zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji; wypełniony zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji, wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca w wykonywaniu zamówienia oraz ich życiorysy zawodowe, przygotowane zgodnie ze wzorami stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że dostawca lub wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slemien.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ślemień 34-323 Ślemień 430 pow. żywiecki woj.śląskie.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Ślemień 34-323 Ślemień 430 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.