eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Budowa wystawy stałej na potrzeby Muzeum Miasta Gdyni w budynku przy ul. Zawiszy Czarnego 1 w Gdyni



Ogłoszenie z dnia 2016-07-18

Gdynia: Budowa wystawy stałej na potrzeby Muzeum Miasta Gdyni w budynku przy ul. Zawiszy Czarnego 1 w Gdyni
Numer ogłoszenia: 142129 - 2016; data zamieszczenia: 18.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Miasta Gdyni , ul. Zawiszy Czarnego 1, 81-374 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 58 6620910, faks 58 6620940.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumgdynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa wystawy stałej na potrzeby Muzeum Miasta Gdyni w budynku przy ul. Zawiszy Czarnego 1 w Gdyni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest budowa wystawy stałej na potrzeby Muzeum Miasta Gdyni w budynku przy ul. Zawiszy Czarnego 1 w Gdyni 2.Zakres robót obejmuje Wykonanie robót budowlanych, aranżacyjnych, elektrycznych i oświetleniowych związanych z budową wystawy stałej - wykonanie układu ścian tworzących przestrzeń w układzie zazębiających się kieszeni. 2.1.Technologia wykonania ścian. 2.1.1. Obudowa ścian Pojedyncza ściana ekspozycyjna składa się z trzech ścian wewnętrznych, trzech ścian zewnętrznych oraz podwójnego sufitu dolnego i górnego. Płaszczyzny ścian trapezowe i trójkątne tworzące konstrukcję skrzyniową wypełnioną warstwą konstrukcyjną w postaci płyt pilśniowych średniej gęstości MDF ułożonych w kierunkach pionowych i poziomych. Płyty okładzinowe MDF grubości 12mm trudno zapalne, laminowane dwustronnie laminatem HPL grubości 0,8mm Laminat zewnętrzny HPL trudno zapalny, kolor biały RAL 9016, powierzchnia matowa z rdzeniem białym dla pasa dolnego i górnego ścian, dla pasa środkowego powierzchni ekspozycyjnych kolorystyka wg projektu grafiki z nadrukiem bezpośrednim UV, powierzchnia matowa. Laminat wewnętrzny HPL przeciwprężny. Próbkę koloru laminatu przed zamówieniem przedłożyć do akceptacji architekta. Nośność ścianek musi uwzględniać możliwość ekspozycji obiektów muzealnych. Płyty konstrukcyjne MDF grubości 18mm łączone z warstwą płyt okładzinowych przy użyciu wkrętów fi 4x30 US z łbem stożkowym płaskim, ukrytych pod warstwą laminatu. Podział na arkusze laminatu zaproponowany w projekcie do uzgodnienia z projektantem na etapie wykonawstwa. Szerokość arkuszy środkowego pasa ekspozycji dopasować do wielkości plotera UV. Należy zamaskować wszystkie elementy instalacyjne znajdujące się w zabudowie ściany, zwłaszcza gniazdka elektryczne, za pomocą maskownic w kolorze i fakturze identycznym jak powierzchnia ściany. Wszelkie okablowanie należy uporządkować i prowadzić wewnątrz ścian. Środkowe ściany zewnętrzne spełniają rolę rewizji dla powierzchni ekspozycyjnych. Konstrukcja ściany podzielona na cztery segmenty. Segmenty ścian wykonane w konstrukcji plastrowej z płyt meblarskich MDF 18mm łączonych wkrętami fi 4x30 US (US z łbem stożkowym). Segment sufitu wykonany z belek stalowych o profilu prostokątnym 40 x 60 x 3mm, stal zwykła - klasy S235, opartych na słupach stalowych o profilu prostokątnym 40 x 60 x 3mm, stal zwykła - klasy S235, stojących w segmentach ścian. Wypełnienie segmentu sufitu płytami meblarskimi MDF 18mm w konstrukcji plastrowej łączonych wkrętami fi 4x30 US (US z łbem stożkowym). Wyjątek stanowi konstrukcja ściany ekspozycyjnej wysokiej 1.14 - rysunki M-04 do M-07, gdzie jedyne wypełnienie segmentów stanowi konstrukcja stalowa, spawana. Segmenty konstrukcji stalowej łączone śrubami M10 kl. 4.8. Fazowanie łączenia ścian zewnętrznych i wewnętrznych skrajnych segmentów skrzydeł w postaci ramki obwodowej o szerokości 7 cm w kolorze wg. projektu branżowego grafiki. Podział ściany na cztery podstawowe segmenty - segment skrzydła prawego, - segment skrzydła lewego, - segment ściany frontowej, - segment sufitowy W uzasadnionych przypadkach dopuszczalny podział na większą liczbę segmentów. Przed przystąpieniem do prac wykończeniowych konieczne jest wykonanie modelu w skali 1do1 przykładowej ściany ekspozycyjnej - 1.12, rysunek M.03 ze wszystkimi elementami wykończenia tj. gablotami, nadrukami, oświetleniem itp. i uzyskanie akceptacji zarówno Nadzoru Autorskiego, jak również Zamawiającego. Przed przystąpieniem do prac wykonawczych każdą ze ścian ekspozycyjnych należy skonsultować z przedstawicielem Zamawiającego i Nadzoru Autorskiego. Należy zapewnić technologię transportu ścian z wykorzystaniem istniejących otworów drzwiowych. Wymiary otworów stanowiące dostęp do sali wystawienniczej: Poziom K4 - drzwi łącznika z klatką schodową: szer. 200 cm, wys. 230 cm - drzwi fasady szklanej szer. 225 cm, wys. 230 cm - drzwi windy towarowej szer. 165 cm, wys. 230 cm. Poziom K5 - drzwi łącznika z klatką schodową szer. 200 cm, wys. 230 cm - drzwi windy towarowej szer. 165 cm, wys. 230 cm. 2.1.2.Gabloty Wykonane z płyty MDF 18mm z wykończeniem powierzchni frontowej szkłem typu Optiwhite/Diamant grubość 4mm z powłoką antyrefleksyjną osadzoną w profilach aluminiowych, wykończenia ścianek wewnętrznych gabloty flockiem poliamidowym, długość strzyży 1mm, dtex 3.3 w zabarwieniu odpowiadającemu kolorowi pasa środkowego ścian ekspozycyjnych wg. projektu branżowego grafiki. Dostęp do gablot jednostronny, otwieranie zewnętrzne przy użyciu systemu opartego na zawiasach, zamek kasetowy systemowy, stalowy, fi 20mm. Eksponaty w gablotach stawiane na podstawkach z plexiglasu pod odpowiednim kątem. Podstawki mocowane do tylnej ściany gabloty za pomocą profili aluminiowych. Alternatywne rozwiązane mocowania eksponatów na linkach nylonowych mocowanych do podstawy górnej gabloty. 2.1.3. Cokoły Ściany na cokołach tworzących obwodowe podcięcie. Wykonane z materiału odpowiadającego obudowie ściany, w zabarwieniu odpowiadającemu kolorowi pasa środkowego ścian ekspozycyjnych wg. projektu branżowego grafiki. Mocowanie ścian ekspozycyjnych do posadzki przy pomocy śrub M10 kl. 4.8. 2.2.Prace elektryczne w zakresie wykonania instalacji elektrycznych ścian ekspozycyjnych, doprowadzenie zasilania do wymagających tego detali umieszczonych w meblach ekspozycyjnych, wykonanie instalacji zasilającej oświetlenie awaryjne i podstawowe, w którego skład wchodzi zasilenie systemowych szynoprzewodów oświetlenie szafek, gablot i lightboxów. Opracowania branży elektrycznej należy rozpatrywać z resztą projektów branżowych w szczególności w oparciu o zapisy z projektu aranżacji wnętrz wystawy. 2.3.Prace oświetleniowe w zakresie oświetlenia głównego i oświetlenia gablot. Oświetlenie główne: do oświetlenia sal i eksponatów przewiduje się wykorzystanie lamp montowanych w ścianach ekspozycyjnych na szynoprzewodach trójfazowych wpuszczanych w płytę meblarską. Zestaw oświetleniowy zawiera trzy rodzaje opraw, szczegółowo opisanych w projekcie wykonawczym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Oświetlenie gablot: zalewowe i punktowe - szczegółowe parametry opisano w projekcie wykonawczym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Dla opraw oświetleniowych konieczne jest przeprowadzenie prób na kompletnym modelu ściany ekspozycyjnej - zgodnie z pkt. 2.1.1. oraz uzyskanie akceptacji Nadzoru Autorskiego oraz Zamawiającego. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt wykonawczy aranżacji wystawy Gdynia. Dzieło otwarte, autorstwa pracowni Ultra Architects sp. z o.o. z siedzibą w (61-777) Poznaniu przy ul. Woźnej 11/5, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Na projekt aranżacji składają się 3.1.Projekt wykonawczy piętra K4 3.2.Projekt wykonawczy piętra K5 3.3.Projekt komunikacji wizualnej 3.4.Projekt elektryczny piętra K4 3.5.Projekt elektryczny piętra K5 3.6.Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) 3.7.Przedmiar robót - załącznik nr 1a do SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać na ich podstawie oraz zapisów SIWZ. Nadzór autorski na realizacją będzie prowadził projektant. 4.Zamawiający załączył do SIWZ Przedmiar robót (załącznik nr 1a do SIWZ), lecz tylko w celach pomocniczych i może on nie obejmować całości zakresu robót i prac. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje dokumentacja projektowa, o której mowa w pkt. 3. Jeżeli z dokumentacji technicznej lub technologii wykonania robót wynika, że należy wykonać prace nieuwzględnione lub ich ilość jest różna od wskazanych w przedmiarach to należy dokonać ich wyceny, a wartość uwzględnić w całkowitej cenie oferty. 5.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z SIWZ i jej załącznikami - projektem wykonawczym, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi Polskimi Normami i przepisami prawa. 6.Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany z materiałów zapewnionych przez Wykonawcę. 7.Przy wykonywaniu robót budowlanych należy stosować wyroby budowlane, spełniające wymagania określone w dokumentacji przetargowej. Wszystkie użyte materiały muszą posiadać aprobaty techniczne, certyfikaty, znaki bezpieczeństwa oraz atesty, zgodne z wymaganiami obowiązującego prawa. 8.Wszystkie ewentualne wskazane z nazwy produkty użyte w dokumentacji projektowej (Załącznik nr 1 do SIWZ) lub przedmiarze robót (Załącznik nr 1a do SIWZ), w przypadkach, gdy jest to uzasadnione specyfikacją przedmiotu zamówienia, a Zamawiający nie mógł opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych i standardów jakościowych. Oznacza to, iż Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych dla nazwanych produktów, z zachowaniem ich wymogów w zakresie jakości i funkcjonalności. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych materiałów równoważnych. Materiały przed zastosowaniem i wbudowaniem będą przedstawione Zamawiającemu do akceptacji. W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy. 9.W związku z charakterystyką realizacji zamówienia konieczna jest wizja lokalna obiektu, która zostanie potwierdzona protokołem dokonania wizji, który Wykonawca musi załączyć do oferty. Wizje lokalne należy uzgodnić telefonicznie z osobą do spraw merytorycznych wskazaną w Rozdziale XI SIWZ. 10.Budowa wystawy realizowana będzie w działającym (czynnym) obiekcie muzealnym, w związku z tym należy uwzględnić konieczność dostosowania prac do wymagań Zamawiającego w zakresie organizacji i specyfiki pracy Muzeum, jak również ewentualność pracy Wykonawcy po godzinach urzędowania. 11.Zamawiający informuje, że w tym samym czasie będą się toczyły prace wykonawcze innych podmiotów naniesione na ten przedmiot zamówienia, związane z instalacjami multimedialnymi. Wykonawca będzie zobowiązany do uzgodnienia robót z innymi kierownikami robót trwającymi w obiekcie. 12.Do oferty należy załączyć próbkę nadruku UV na laminacie HPL - pliki do zadruku laminatu stanowi załącznik nr 1b do SIWZ. Próbka ta powinna mieć wymiary nie mniejsze niż 1000 x 1500 mm. Pliki do zadruku są przygotowane do druku na ciemnym tle - tak jak na ścianie ekspozycyjnej. W plikach produkcyjnych niebieski oznacza kolor biały..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.10 - Roboty budowlane w zakresie budowy wystaw 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.21.23.13 - Roboty budowlane w zakresie muzeów 39.15.40.00 - Sprzęt wystawowy 79.81.10.00 - Usługi drukowania cyfrowego 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne 31.61.10.00 - Zestawy instalacji elektrycznej 71.31.41.00 - Usługi elektryczne 51.11.00.00 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Każdy Zamawiający zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15.000,00 zł (słownie piętnaście tysięcy złotych). 2.Wadium może być wniesione w następujących formach 2.1.W pieniądzu, 2.2.W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3.W gwarancjach bankowych, 2.4.W gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5.W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ta musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne wezwanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem. Winna ona zawierać następujące elementy 3.1.Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 3.2.Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3.3.Kwotę gwarancji, 3.4.Termin ważności gwarancji, który powinien obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od terminu składania ofert, 3.5.Zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w okolicznościach obejmujących zdarzenia wskazane w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego Muzeum Miasta Gdyni Nr konta 40 1910 1048 2786 1926 1106 0003 Nazwa banku Deutsche Bank Polska S.A. Z adnotacją Wpłata wadium - zamówienie nr sprawy MMG.AO.261.16.16 - Budowa wystawy stałej. 5.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za skuteczne wniesienie Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajduje się na rachunku Zamawiającego (liczy się data i godzina zaksięgowania kwoty na rachunku Zamawiającego). 6.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, kopię dokumentu potwierdzającego wadium należy dołączyć do oferty. Oryginał tego dokumentu należy złożyć w sekretariacie Muzeum Miasta Gdyni przy ul. Zawiszy Czarnego 1 w Gdyni (czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00) w odrębnej kopercie opisanej Wpłata wadium - zamówienie nr sprawy MMG.AO.261.16.16 - Budowa wystawy stałej, przed upływem terminu składania ofert. 7.Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 8.Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości. 9.Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie wszystkim Wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 14. 10.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 9, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadkach wskazanych w art. 46 ust. 4a Ustawy oraz jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza 14.1.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 14.2.nie wniósł należytego zabezpieczenia wykonania umowy, 14.3.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku; Wykonawca na potwierdzenie spełnienia tego warunku składa oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX pkt 1 ppkt 1 SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) Wykonawca zrealizował co najmniej 2 (dwa) zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1.000.000 zł brutto każde, które polegało na wykonaniu aranżacji wystawy muzealnej lub edukacyjnej. Aranżacje te obejmowały wykonanie zabudowy oraz gablot, opraw oświetleniowych wraz z montażem i uruchomieniem oświetlenia ekspozycyjnego do przygotowania wystawy stałej - jako wystawę stałą rozumieć należy wystawę o założonym okresie eksploatacji nie krótszym niż jeden rok. W celu wykazania powyższego należy przedstawić wykaz robót, o którym mowa w rozdziale IX pkt 1 ppkt 2. Wykonawca na potwierdzenie spełnienia tego warunku składa również oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX pkt 1 ppkt 1 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że dysponuje osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi w następujących specjalnościach 3.1.Kierownik robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - 1 osoba posiadająca łącznie aktualne uprawnienia bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi oraz co najmniej 5 (pięć) lat udokumentowanego doświadczenia na stanowisku kierownika budowy. 3.2.Kierownik robót w branży elektrycznej - 1 osoba posiadająca łącznie wykształcenie techniczne, aktualne uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - do kierowania robotami w branży elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz co najmniej 5 (pięć) lat udokumentowanego doświadczenia w pełnieniu funkcji kierownika robót elektrycznych i elektroenergetycznych. W celu wykazania powyższego należy przedstawić wykaz osób, o którym mowa w Rozdziale IX pkt 1 ppkt 3. Wykonawca na potwierdzenie spełnienia tego warunku składa również oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX pkt 1 ppkt 1 SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że dysponuje osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi w następujących specjalnościach 3.1.Kierownik robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - 1 osoba posiadająca łącznie aktualne uprawnienia bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi oraz co najmniej 5 (pięć) lat udokumentowanego doświadczenia na stanowisku kierownika budowy. 3.2.Kierownik robót w branży elektrycznej - 1 osoba posiadająca łącznie wykształcenie techniczne, aktualne uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - do kierowania robotami w branży elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz co najmniej 5 (pięć) lat udokumentowanego doświadczenia w pełnieniu funkcji kierownika robót elektrycznych i elektroenergetycznych. W celu wykazania powyższego należy przedstawić wykaz osób, o którym mowa w Rozdziale IX pkt 1 ppkt 3. Wykonawca na potwierdzenie spełnienia tego warunku składa również oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX pkt 1 ppkt 1 SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000 zł. W celu wykazania powyższego należy przedstawić dokument, o którym mowa w Rozdz. IX pkt 1 ppkt 5 do SIWZ. Wykonawca na potwierdzenie spełnienia tego warunku składa również oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX pkt 1 ppkt 1 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Protokół z wykonania wizji lokalnej obiektu Muzeum. 2.Potwierdzenie wniesienia wadium: dla wpłat pieniężnych - potwierdzenie wykonania przelewu, dla gwarancji i poręczeń - kopia dokumentu. 3.Próbnik laminatu HPL. 4.Próbkę nadruku UV na laminacie HPL - plik do zadruku laminatu stanowi załącznik nr 1b do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - 2. Długość okresu gwarancji dla robót budowlanych i elementów aranżacji wnętrz - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.muzeumgdynia.pl/ lub http://www.gdynia.pl/bip/bipinfo/4766_html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Miasta Gdyni, ul. Zawiszy Czarnego 1, 81-374 Gdynia.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Muzeum Miasta Gdyni, ul. Zawiszy Czarnego 1, 81-374 Gdynia.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.