Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-14
Elbląg: Administrowanie istniejącą siecią informatyczną , oprogramowaniami oraz konserwacja i naprawy posiadanego sprzętu komputerowego wraz z urządzeniami peryferyjnymi
Numer ogłoszenia: 142095 - 2007; data zamieszczenia: 14.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Elblągu, ul. Żeromskiego 22, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 230-41-97, fax 055 230-41-50.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmiejski.eleblag.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.szpitalmiejski.elblag.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Administrowanie istniejącą siecią informatyczną , oprogramowaniami oraz konserwacja i naprawy posiadanego sprzętu komputerowego wraz z urządzeniami peryferyjnymi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Administrowanie istniejącą siecią informatyczną , oprogramowaniami oraz konserwacja i naprawy posiadanego sprzętu komputerowego wraz z urządzeniami peryferyjnymi
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 72.53.10.00 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej Kod CPV wg słownika 2008: 72.71.00.00 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 19, poz.177 ze zm.) zwanej w dalszej części SIWZ ustawą: a)posiadanie uprawnień do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego postępowania - oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów określonych w części VI pkt. 4 SIWZ; b)posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, e)oceny spełniania powyższych warunków Zamawiający dokona na podstawie dokumentów określonych w części VI pkt. 1 SIWZ;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, na formularzu oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2.Oświadczenie, że zapoznał się z wymaganiami Zamawiającego określonymi w niniejszej SIWZ (łącznie z projektem Umowy) i przyjmuje je bez zastrzeżeń - zamieszczone w druku oferty. 3.Oświadczenie, że uważa się za związanego ofertą - zamieszczone w druku oferty. 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w celu potwierdzenia, że Wykonawca może prowadzić działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 5.Wykaz co najmniej 1 zrealizowanej zgodnie z przedmiotem zamówienia usługi z ostatnich 3 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie i posiadać z tego tytułu dokumenty (oświadczenia od zleceniodawcy), że usługi te zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmiejski.elblag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPSZOZ Szpital Miejski im. Jana Pawła II ul. Żeromskiego 22 82-300 Elbląg pok.209 lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2007 godzina 08:30, miejsce: Sekretariat SPSZOZ Szpital Miejski im. Jana Pawła II ul. Żeromskiego 22 82-300 Elbląg - - bud. administracyjny I p..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Opracowanie dok. proj.-koszt. oraz wykonanie robót bud. polegających na modernizacji obiektu przy ul. Warszawskiej 55 w ramach zad.: Modernizacja zabytkowego obiektu przy ul. Warszawskiej 55 w Elblągu
- Zakup i dostawa produktów betonowych III
- Dostawa marimby, wibrafonu, ksylofonu wraz z akcesoriami i fortepianu gabinetowego dla Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych im. Kazimierza Wiłkomirskiego w Elblągu
- Budowa drogi leśnej wraz ze składnicą przyzrębową w Leśnictwie Zalesie
- Remont posadzek w budynku użytkowym Biblioteki Elbląskiej im. Cypriana Norwida, Filia nr 5 przy ul. Słonecznej 29-31 w Elblągu.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie wsparcia w edukacji dla wychowanków pieczy zastępczej będących uczestnikami projektu "Moc Rodziny" współfinansowanego przez Unię Europejską
więcej: przetargi w Elblągu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.