eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koło › Remont elewacji Szkoły Podstawowej Nr 1 i Gimnazjum Nr 1 w Kole.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-08-14

Koło: Remont elewacji Szkoły Podstawowej Nr 1 i Gimnazjum Nr 1 w Kole.
Numer ogłoszenia: 142090 - 2007; data zamieszczenia: 14.08.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 107614 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Koło, ul. Mickiewicza, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 0632722311 w. 312, fax 063 2722984.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont elewacji Szkoły Podstawowej Nr 1 i Gimnazjum Nr 1 w Kole..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont elewacja budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 i Gimnazjum Nr 1 w Kole położonego przy ul. ul. Szkolna 1 sklasyfikowano wg Wspólnego Słownika Zamówień jako: CPV: 45453007-3 Roboty remontowe i renowacyjne. 45233222-1 Roboty w zakresie chodników. Zakres robót obejmuje: 1. Remont elewacji północnej, wschodniej i południowej budynku, polegający na wykonaniu następujących robót: a) odbicie wszystkich tynków zewnętrznych na ścianach, ościeżach, gzymsach, b) zamurowanie pęknięć i wnęk pozostałych po wykonanej wcześniej wymianie stropów, c) oczyszczenie mechaniczne i zmycie murów po odbitych tynkach, d) wykonanie nowych tynków zewnętrznych ścian, ościeży i gzymsów trójwarstwowych III klasy z zaprawy cementowo - wapiennej M4, e) wykonanie tynku cienkowarstwowego z suchej mineralnej mieszanki tynkarskiej (np. Atlas Cermit SN MAL 25 ) - tynk mineralny do malowania, na powierzchni ścian i ościeży zewnętrznych, f) gruntowanie emulsją podkładową ( np. Arkol SX ) pod farbę silikatową powierzchni tynków zewnętrznych ścian, ościeży i gzymsów, g) malowanie dwukrotne zewnętrznych tynków ścian, ościeży i gzymsów farbą elewacyjną silikatową kolory grupy II (ściany i ościeża w kolorze takim samym jak ściany zewnętrzne w hali sportowej, gzymsy w kolorze białym), h) odkopanie z zewnątrz istniejących fundamentów na długości wykonywanej elewacji, na głębokość 0.60 m, w celu skucia istniejących tynków cokołów i wykonania nowych tynków cokołów, wymiana gruntu w wykopie na piasek, i) odbicie wszystkich tynków cokołów ścian zewnętrznych na długości wykonywanych elewacji, j) wykonanie nowych tynków zewnętrznych cokołu, trójwarstwowych III klasy z zaprawy cementowej M7 na długości remontowanych elewacji, k) malowanie nowych tynków cokołów środkiem uszczelniającym nie gorszym niż (np. Penetron M), zużycie 1.40 kg na m2, l) montaż obróbek blacharskich z gotowych elementów prefabrykowanych, na gzymsie cokołu fundamentowego, na gzymsie stropu nad parterem, na gzymsie stropu nad pierwszym piętrem, na gzymsach w trójkątach ścian poddaszy, m) montaż okna i parapetu na poddaszu, n) jednokrotne malowanie farbą olejną rur spustowych, o) dwukrotne malowanie farbą olejną krat w oknach. p) uzupełnienie brakującego odcinka rury spustowej, q) zdjęcie, malowanie farbą olejną i ponowny montaż parapetów zewnętrznych z blachy stalowej ocynkowanej, r) wymiana uszkodzonych zwodów instalacji odgromowej na ścianach. 2. Wykonanie opaski wokół budynku na odcinkach wzdłuż wykonywanej elewacji budynku, polegające na wykonaniu następujących robót: a) wykonanie warstwy odsączającej z piasku o grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm. b) wykonanie warstwy podsypkowej z piasku o grubości warstwy po zagęszczeniu 5 cm, c) wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm szarej na podsypce piaskowej, d) wykonanie obrzeży betonowych, 30x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową. 3. Wykonanie od strony wschodniej nowej nawierzchni z kostki betonowej brukowej, brązowej, gr. 6 cm wraz z wykonaniem odprowadzenia wód deszczowych, polegające na wykonaniu następujących robót: a) rozebranie nawierzchni i chodników z płyt betonowych 35x35x5 cm na podsypce piaskowej. b) rozebranie krawężnika betonowego na podsypce piaskowej (odcinek przy ulicy Szkolnej). c) rozebranie obrzeży trawnikowych. d) wykonanie warstwy odsączającej z piasku o grubości warstwy po zagęszczeniu 10.0 cm. e) wykonanie warstwy podsypkowej z piasku o grubości warstwy po zagęszczeniu 10.0 cm. f) wykonanie warstwy chodnikowej z kostki brukowej betonowej o grubości 6.0 cm szarej na podsypce cementowo - piaskowej o grubości warstwy po zagęszczeniu 4.0 cm. g) wykonanie krawężników betonowych wystających 15x30 cm przy ulicy Szkolnej wraz z wykonaniem ław. h) wykonanie obrzeży betonowych 30x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową. i) montaż trzech studzienek (wpustów deszczowych) ulicznych deszczowych o 500 mm. j) montaż jednej studzienki żelbetowej o 1000 mm. k) wykopy pod rurociągi kanalizacji deszczowej i ułożenie rurociągów kanalizacji deszczowej z rur PCV o 160 mm. l) podłączenie dwóch rur spustowych do kanalizacji deszczowej (rury spustowe przy wejściu wschodnim do budynku). ł) wykonanie nowego cokołu ogrodzenia i naprawa i montaż istniejącego ogrodzenia stalowego Wymagania w stosunku do farby elewacyjnej: a) Farba silikatowa grupa II i farba silikatowa biała. b) Kolorystyka elewacji - kolory takiej samej barwy i o takim samym układzie barw jak istniejącej hali sportowej . Farby powinny posiadać: - Atest Instytutu Techniki Budowlanej, - Świadectwo Państwowego Zakładu Higieny - ocenę higieniczną dopuszczającą do stosowania w obiektach użyteczności publicznej, Wszystkie zastosowane materiały winny posiadać dokumenty potwierdzające, że zostały one wprowadzone do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej na terenie budowy oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. W cenie oferty należy uwzględnić również koszt wywozu i utylizacji gruzu budowlanego oraz zdemontowanych obróbek blacharskich. Roboty będą prowadzone w okresie funkcjonowania szkół. Wykonawca na czas wykonywania robót wykona daszki zabezpieczające przy wejściach oraz siatki zabezpieczające na rusztowaniach. Teren prowadzonych prac winien być zabezpieczony przed dostępem osób trzecich. Wymagane jest udzielenie przez Wykonawcę na wykonane roboty 5 letniej gwarancji ( 60 miesięcznej). Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia w ofercie propozycji harmonogramu rzeczowo- terminowo -finansowego robót na podstawie załączonego do dokumentacji przetargowej FORMULARZA CENOWEGO. Harmonogram musi zawierać wszelkie koszty składające się na cenę oferty, niezbędne do zrealizowania inwestycji, z ich podziałem na poszczególne elementy, które mogą stanowić osobny element odbioru częściowego i uwzględnieniem terminów realizacji każdego z tych elementów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany przedstawionego przez Wykonawcę w ofercie harmonogramu rzeczowo -terminowo- finansowego w przypadku zaistnienia rozbieżności w założonym i rzeczywistym terminie rozpoczęcia realizacji zadania, jednak ostateczny termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia nie może ulec zmianie poza wyjątkami określonymi w umowie. Szczegółowa charakterystyka i zakres oraz ilość robót do wykonania zostały opisane w przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji projektowej załączonych do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.07-3, 45.23.32.22-1.

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 282517,33 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo KJS, ul. Konarskiego 26, 62-600 Koło, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 282517.33
  • Oferta z najniższą ceną: 282517.33 / oferta z najwyższą ceną: 296938.40
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.