eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biecz › Wykonanie nawierzchni bitumicznych na drogach w gminie Biecz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-18

Biecz: Wykonanie nawierzchni bitumicznych na drogach w gminie Biecz
Numer ogłoszenia: 141793 - 2016; data zamieszczenia: 18.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biecz , Rynek 1, 38-340 Biecz, woj. małopolskie, tel. 013 4471113, faks 013 4471113.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biecz.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie nawierzchni bitumicznych na drogach w gminie Biecz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni bitumicznych na drogach w gminie Biecz zgodnie z poniższymi zadaniami pn.: Zadanie nr 1: Odbudowa drogi gminnej Wygon na Wyręby nr 271102K w miejscowości Binarowa w km 0+000-1+550. Zadanie realizowane w ramach podziału środków na usuwanie skutków klęsk żywiołowych dofinansowanych przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji w 2016 r. Zakres robót: Odbudowa drogi o nawierzchni żwirowej w m. Binarowa Wygon na Wyręby w km 0+000 - 1+550 polegająca na wykonaniu nawierzchni bitumicznej z masy mineralno-asfaltowej. Wykonanie nawierzchni o szerokości 3,2m warstwy ścieralnej o gr. 4 cm i warstwy wiążącej o gr. 4 cm wraz ze skropieniem międzywarstwowym emulsja asfaltową. Nawierzchnia utwardzona położona na dwóch warstwach podbudowy wykonanej w miejscu zniszczonej nawierzchni żwirowej wraz z wykonaniem koryta na głębokość 20 cm. Wykonanie podbudowy składa się z dwóch warstw: - warstwy górnej z kruszywa łamanego (klińca) o gr. 12 cm, - warstwy dolnej z kruszywa naturalnego (pospółki) o gr. 10 cm. Wykonanie poboczy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie o szer. 50cm i gr. 12 cm obustronnie wzdłuż odcinka drogi o pochyleniu około 8% w stronę rowów odwadniających. Udrożnienie rowów odwadniających. Zadanie nr 2: Remont drogi dojazdowej do pól Na Styrczulę w miejscowości Libusza o długości 230 m. Zadanie realizowane w ramach udzielonej dotacji ze środków budżetu Województwa Małopolskiego związanej z wyłączeniem z produkcji gruntów rolnych. Zakres robót: Remont drogi o nawierzchni żwirowej Na Styrczulę w m. Libusza w km 0+260 - 0+490 polegający na wykonaniu nawierzchni bitumicznej z masy mineralno-asfaltowej. Wykonanie nawierzchni o szerokości 3,5m warstwy ścieralnej o gr. 4 cm i warstwy wiążącej o gr. 4 cm. Nawierzchnia utwardzona położona na dwóch warstwach podbudowy wykonanej w miejscu zniszczonej nawierzchni żwirowej. Wykonanie podbudowy składa się z dwóch warstw: - warstwy górnej z kruszywa łamanego (klińca) o gr. 8 cm, - warstwy dolnej z kruszywa naturalnego (pospółki) o gr. 10 cm. Wykonanie poboczy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie o szer. 50cm i gr. 12 cm obustronnie wzdłuż odcinka drogi o pochyleniu około 8% w stronę rowów odwadniających. Zadanie nr 3: Remont drogi dojazdowej do pól Kalisówka w miejscowości Rożnowice o długości 400 m. Zadanie realizowane w ramach udzielonej dotacji ze środków budżetu Województwa Małopolskiego związanej z wyłączeniem z produkcji gruntów rolnych. Zakres robót: Remont drogi o nawierzchni żwirowej Kalisówka w m. Rożnowice w km 0+375 - 0+775 polegający na wykonaniu nawierzchni bitumicznej z masy mineralno-asfaltowej. Wykonanie nawierzchni o szerokości 3,5m warstwy ścieralnej o gr. 4 cm i warstwy wiążącej o gr. 4 cm. Nawierzchnia utwardzona położona na dwóch warstwach podbudowy wykonanej w miejscu zniszczonej nawierzchni żwirowej. Wykonanie podbudowy składa się z dwóch warstw: - warstwy górnej z kruszywa łamanego (klińca) o gr. 8 cm, - warstwy dolnej z kruszywa naturalnego (pospółki) o gr. 10 cm. Wykonanie poboczy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie o szer. 50cm i gr. 12 cm obustronnie wzdłuż odcinka drogi o pochyleniu około 8% w stronę rowów odwadniających. Zadanie nr 4: Remont drogi dojazdowej do pól Jurusiowe Potoki w miejscowości Binarowa o długości 360 m. Zadanie realizowane w ramach udzielonej dotacji ze środków budżetu Województwa Małopolskiego związanej z wyłączeniem z produkcji gruntów rolnych. Zakres robót: Remont drogi o nawierzchni żwirowej Jurusiowe Potoki w m. Binarowa w km 0+000 - 0+200 polegający na wykonaniu nawierzchni bitumicznej z masy mineralno-asfaltowej. Wykonanie nawierzchni o szerokości 3,20m warstwy ścieralnej o gr. 4 cm i warstwy wiążącej o gr. 4 cm. Nawierzchnia utwardzona położona na dwóch warstwach podbudowy wykonanej w miejscu zniszczonej nawierzchni żwirowej. Wykonanie podbudowy składa się z dwóch warstw: - warstwy górnej z kruszywa łamanego (klińca) o gr. 8 cm, - warstwy dolnej z kruszywa naturalnego (pospółki) o gr. 10 cm. na odcinku 0+290 - 0+450 nawierzchnia z kruszywa kamiennego łamanego o gr. 10cm. Wykonanie poboczy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie o szer. 50cm i gr. 12 cm obustronnie wzdłuż odcinka drogi o pochyleniu około 8% w stronę rowów odwadniających. Zadanie nr 5: Wykonanie nawierzchni asfaltowej drogi gminnej Na Budziaka w m. Grudna Kępska. Zadanie realizowane w ramach Funduszu Sołeckiego. Zakres robót: Remont drogi o nawierzchni żwirowej Na Budziaka w m. Grudna Kępska w km 0+662 - 0+772 polegający na wykonaniu nawierzchni bitumicznej z masy mineralno-asfaltowej. Wykonanie nawierzchni o szerokości 3,2m warstwy ścieralnej o gr. 4 cm i warstwy wiążącej o gr. 4 cm. Nawierzchnia utwardzona położona na dwóch warstwach podbudowy wykonanej w miejscu zniszczonej nawierzchni żwirowej. Wykonanie podbudowy składa się z dwóch warstw: - warstwy górnej z kruszywa łamanego (klińca) o gr. 8 cm, - warstwy dolnej z kruszywa naturalnego (pospółki) o gr. 10 cm. Wykonanie poboczy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie o szer. 50cm i gr. 12 cm obustronnie wzdłuż odcinka drogi o pochyleniu około 8% w stronę rowów odwadniających. Zadanie nr 6: Wykonanie nawierzchni asfaltowej przepustu w ciągu drogi Na Krupę w m. Głęboka. Zadanie realizowane w ramach Funduszu Sołeckiego. Zakres robót: Wykonanie nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej. Wykonanie nawierzchni o szerokości 3,0m warstwy ścieralnej o gr. 4 cm i warstwy wiążącej o gr. 4 cm. Nawierzchnia utwardzona położona na dwóch warstwach podbudowy wykonanej w miejscu zniszczonej nawierzchni żwirowej. Wykonanie podbudowy składa się z: - warstwy górnej z kruszywa łamanego (klińca) o gr. 8 cm. Wykonanie poboczy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie o szer. 50cm i gr. 12 cm obustronnie wzdłuż odcinka drogi o pochyleniu około 8% w stronę rowów odwadniających. Zadanie nr 7: Wykonanie nawierzchni asfaltowej drogi gminnej Na Prokopa w m. Korczyna o długości 143 m. Zadanie realizowane w ramach Funduszu Sołeckiego. Zakres robót: Wykonanie nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej. Wykonanie nawierzchni o szerokości 3,0m warstwy ścieralnej o gr. 4 cm i warstwy wiążącej o gr. 2 cm. Nawierzchnia utwardzona położona na dwóch warstwach podbudowy wykonanej w miejscu zniszczonej nawierzchni żwirowej. Wykonanie podbudowy składa się z: - warstwy górnej z kruszywa łamanego (klińca) o gr. 8 cm Wykonanie poboczy kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie o szer. 40cm i gr. 12 cm obustronnie wzdłuż odcinka drogi o pochyleniu około 8% w stronę rowów odwadniających. Zadanie nr 8: Wykonanie nawierzchni asfaltowej drogi gminnej Ruska Droga w m. Libusza o dł. 128 m. Zadanie realizowane w ramach Funduszu Sołeckiego. Zakres robót: Wykonanie nawierzchni z masy mineralno-asfaltowej. Wykonanie nawierzchni o szerokości 3,50 m warstwy ścieralnej o gr. 3 cm i warstwy wiążącej o gr. 4 cm. Nawierzchnia utwardzona położona na dwóch warstwach podbudowy wykonanej w miejscu zniszczonej nawierzchni żwirowej. Wykonanie podbudowy składa się z: - warstwy górnej z kruszywa łamanego (klińca) o gr. 8 cm, - warstwy dolnej z kruszywa naturalnego (pospółki) o gr. 10 cm. Wykonanie jednostronnego pobocza kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie o szer. 50 cm i gr. 12 cm wzdłuż odcinka drogi o pochyleniu około 8% w stronę rowu odwadniającego oraz ścieku z korytek betonowych gr. 20cm. 2. Dokumentacja szczegółowo opisująca przedmiot zamówienia: - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (wspólna dla wszystkich zadań), stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ, - Dokumentacja projektowa dla zadania: Odbudowa drogi gminnej Wygon na Wyręby nr 271102K w miejscowości Binarowa w km 0+000-1+550, stanowiąca załącznik nr 2 do SIWZ, - Dokumentacja projektowa dla zadania: Remont drogi dojazdowej do pól Na Styrczulę w miejscowości Libusza w km 0+260-0+490, stanowiąca załącznik nr 3 do SIWZ, - Dokumentacja projektowa dla zadania: Remont drogi dojazdowej do pól Jurusiowe Potoki w miejscowości Binarowa w km 0+000-0+200, 0+290-0+450, stanowiąca załącznik nr 4 do SIWZ, - Dokumentacja projektowa dla zadania: Remont drogi dojazdowej do pól Kalisówka w miejscowości Rożnowice w km 0+375-0+775, stanowiąca załącznik nr 5 do SIWZ, - przedmiary robót stanowiące załącznik nr 6 do SIWZ. Przedmiary robót, które załączył Zamawiający mają znaczenie orientacyjne i pomocnicze. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania własnych ustaleń co do rzeczywistego zakresu prac, wymaganego do osiągnięcia rezultatu i dokonania ewentualnych uzupełnień lub zmian. W związku z tym, zaleca się dokonanie wizji lokalnej, zbadania miejsca realizacji zadania i jego otoczenia, oraz uzyskania potrzebnych informacji dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia przed złożeniem oferty przetargowej. Jeśli w dokumentacji projektowej, specyfikacji wykonania i odbioru robót wskazuje się dla niektórych materiałów, wyrobów i urządzeń nazwy, znaki towarowe lub pochodzenie to wszystkie użyte nazwy, znaki towarowe, pochodzenie mają tylko takie znaczenie, że określają minimalne parametry techniczne i jakościowe wyrobów, urządzeń oraz materiałów wymaganych przez zamawiającego do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych materiałów, wyrobów i urządzeń, niż wskazane w/w dokumentach z zastrzeżeniem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały, wyroby i urządzenia równoważne).

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10 000,00 zł - słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu (wyłącznie przelewem na rachunek bankowy zamawiającego), - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. Wadium wnoszone w formie pieniądza należy wpłacić na konto zmawiającego: Gmina Biecz ul. Rynek 1 38-340 Biecz, BS Biecz Nr 16 8627 0001 2002 3000 0954 0002. 3. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy przekazać zamawiającemu w osobnej kopercie - pok. nr 2 - kasa zamawiającego. 4. Termin wniesienia wadium w każdej formie: do dnia 02.08.2016 r. do godz. 800. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania na rachunku zamawiającego ! 6. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. UWAGA! W przypadku składnia wadium w innej formie niż pieniężna dokument powinien zawierać zapis, że istnieje możliwość zatrzymania wadium w przypadkach określonych Ustawą Pzp

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje wymagań w zakresie ww. warunku. Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - wykonał należycie jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, odbudowie lub remoncie drogi lub dróg o nawierzchni asfaltowej o wartości nie mniejszej niż 600 000,00 zł (brutto), potwierdzoną dokumentem, że robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazującym, że została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. Na podstawie złożonych dokumentów zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje wymagań w zakresie ww. warunku. Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że dysponuje osobą pełniącą funkcję kierownika robót drogowych, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Zamawiający, określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych wymaga uprawnień w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. 2013 r. poz. 1409 ze zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 24 września 2014r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2014 r., poz. 1278). Zamawiający zaakceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające wymaganym uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2008 nr 63, poz. 394). Na podstawie złożonych dokumentów zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje wymagań w zakresie ww. warunku. Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganego warunku wg formuły: spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oferta na formularzu ofertowym o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym zał. nr 7 do SIWZ. Formularz musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy z podaniem ceny za całość przedmiotu zamówienia. 2) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu wykonawcy lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 3) Dowód wniesienia wadium - w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, załącznikiem do oferty może być oryginał lub kserokopia przelewu wpłaty wadium poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę. Dla pozostałych form wniesienia wadium wymagane jest złożenie dokumentu w oryginale w kasie urzędu Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, a kopię załączyć do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Okres gwarancji na wykonane roboty ponad założony obligatoryjny okres gwarancji 36 miesięcy - 3

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający informuje, że postanowienia umowy mogą zostać zmienione w następującym zakresie: 1) Termin realizacji zamówienia może ulec zmianie pod warunkiem uzyskania zgody instytucji finansującej ze względu na: a) wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonanie robót zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami, b) niezawinionego przez wykonawcę ograniczenia dostępności placu budowy w czasie realizacji robót, c) konieczność wykonania innych robót budowlanych lub montażowych niż objęte niniejszym zamówieniem, których konieczność nie była znana wcześniej, a ich wykonanie stało się niezbędne dla prawidłowej realizacji zadania, d) wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót nie wynikających z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy. (Nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót przez inspektora nadzoru zamawiającego w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez wykonawcę) - termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności. 2) Pozostałe dopuszczalne zmiany umowy: a) zmiany zabezpieczenia umowy. Zmiana przewidziana w art. 149 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) zmiany w zakresie zmiany podwykonawców w przypadku: - w szczególnie uzasadnionym przypadku wystąpienia konieczności realizacji przez podwykonawcę części zamówienia, której Wykonawca nie wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców określonych we wzorze umowy w SIWZ, - sytuacji, gdy Wykonawca opierał się na zasobach podmiotów trzecich wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, dopuszcza się zmianę tych podmiotów na etapie realizacji zamówienia, pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne c) zmiany kluczowego personelu Zamawiającego i Wykonawcy z powodu: - śmierci, choroby, rezygnacji, zwolnienia pracownika lub innych zdarzeń losowych dotyczących kierownika robót lub inspektora nadzoru, - zastrzeżeń jednej ze stron, co do kompetencji kierownika robót lub inspektora nadzoru. d) zmiany kierownika robót - nowy kierownik robót musi spełniać wymagania określone w SIWZ, e) możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w części dotyczącej podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto, jeżeli w okresie realizacji umowy ulegnie zmianie w drodze ustawowej stawka podatku VAT będąca elementem wynagrodzenia Wykonawcy. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. Powyższe postanowienia nie stanowią zobowiązania zamawiającego do wyrażenia zgody na ich wprowadzenie. Warunki zmian: - inicjowanie zmian - na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, - uzasadnienie zmian- prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót, - forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.biecz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bieczu 38-340 Biecz ul. Rynek 20, pok. nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.08.2016 godzina 08:00, miejsce: Urząd Miejski w Bieczu 38-340 Biecz ul. Rynek 1, pok. nr 3 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego. 2. Nie przewiduje się udzielania zamówień uzupełniających. 3. Nie przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 4. Nie ogranicza się możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne 5. Nie przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna. 6. Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej - nie dotyczy. 7. Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów - nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.