eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pobiedziska › BUDOWA KOLEKTORA SANITARNEGO GRAWITACYJNEGO WRAZ Z PRZYKANALIKAMI DO STUDZIENEK, BUDOWA KOLEKTORA DESZCZOWEGO ORAZ REMONT NAWIERZCHNI UL. CZERNIEJEWSKIEJ NA ODCINKU OD UL. KLASZTORNEJ DO UL. PÓŁWIEJSKIEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-11

Pobiedziska: BUDOWA KOLEKTORA SANITARNEGO GRAWITACYJNEGO WRAZ Z PRZYKANALIKAMI DO STUDZIENEK, BUDOWA KOLEKTORA DESZCZOWEGO ORAZ REMONT NAWIERZCHNI UL. CZERNIEJEWSKIEJ NA ODCINKU OD UL. KLASZTORNEJ DO UL. PÓŁWIEJSKIEJ
Numer ogłoszenia: 141652 - 2009; data zamieszczenia: 11.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Pobiedziskach , ul. Tadeusza Kościuszki 4, 62-010 Pobiedziska, woj. wielkopolskie, tel. 061 8977100, faks 061 8977124.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pobedziska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA KOLEKTORA SANITARNEGO GRAWITACYJNEGO WRAZ Z PRZYKANALIKAMI DO STUDZIENEK, BUDOWA KOLEKTORA DESZCZOWEGO ORAZ REMONT NAWIERZCHNI UL. CZERNIEJEWSKIEJ NA ODCINKU OD UL. KLASZTORNEJ DO UL. PÓŁWIEJSKIEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem Zamówienia jest: Zadanie 1. Budowa kolektora sanitarnego wraz z przykanalikami do studzienek oraz kolektora deszczowego wraz z przykanalikami w ul. Czerniejewskiej (od ul. Klasztornej do ul. Półwiejskiej). Zadanie 2. Remont nawierzchni w ul. Czerniejewskiej (do ul. Klasztornej do ul. Półwiejskiej) 2. Opis przedmiotu zamówienia: Zadanie 1.Zadanie obejmuje budowę sieci sanitarnej grawitacyjnej wraz z przykanalikami do studzienek rewizyjnych na terenie działek i posesji w ul. Czerniejewskiej na odcinku od ul. Klasztornej do ul. Półwiejskiej oraz budowa sieci kanalizacji deszczowej grawitacyjnej. Zadanie 2. Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni ul. Czerniejewskiej na odcinku od 0+285,00 km do 0+500,00 km (od ul. Klasztornej do ul. Półwiejskiej). 3. Wykonawca dla niniejszego zamówienia zobowiązany jest wykonać czynności przedstawione w dziale III pkt. 4 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia , a tym samym uwzględnić je w proponowanej przez siebie cenie ofertowej. 4. Zamawiający nie przewiduje korekty ceny umownej ustalonej przez wybranego wykonawcę z tytułu robót dodatkowych lub innych mogących wystąpić w trakcie prowadzenia prac, których wykonanie będzie konieczne w celu wykonania zakresu rzeczowego zgodnie z technologią robót i zabezpieczenia interesu osób trzecich. 5. Zamawiający uznaje, że każdy wykonawca przeanalizuje zakres robót do wykonania wynikający z projektu budowlanego, z wizji terenowej i własnego doświadczenia i ewentualne ustalone przez niego prace dodatkowe, nie ujęte w przedmiarach bądź kosztorysach ślepych, uwzględni w proponowanej przez siebie cenie. 6. Szczegółowy zakres prac obejmuje dokumentacje budowlano - wykonawcze specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które są załącznikami do specyfikacji istotnych warunków zamówienia...

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca pod rygorem wykluczenia z postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 8.000,00 zł. 2. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. 3.Wadium wniesione w formach określonych przez art. 45 ust. 6 ustawy pzp za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu należy załączyć do oferty w osobnej kopercie lub złożyć w sekretariacie przez terminem wyznaczonym na składanie ofert. 4.Wadium może być wniesione w formach określonych przez art. 45 ust. 6 ustawy PZP. 5.Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Pobiedziskach 58 904400010010000039420012 z dopiskiem nazwy procedury 6.Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium zgodnie z art. 46 ustawy PZP.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniające wykonanie zamówienia; 1.4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP 2.Za spełnienie warunku określonego w pkt. 8.1. lit. a) Zamawiający uzna prowadzenie przez Wykonawcę działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, zarejestrowanej w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej. 3.Za spełnienie warunku określonego w pkt. 8.1. lit b) Zamawiający uzna: a)wykonanie przez Wykonawcę co najmniej dwóch robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, polegających na budowie min. 250 mb kanalizacji sanitarnej wraz z odtworzeniem nawierzchni bitumicznej o wartości co najmniej 500 000,00 zł. b)posiadanie uprawnień budowlanych przez osobę w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (kanalizacyjnym i drogowym) oraz posiadanie przez wskazane osoby zaświadczenia z właściwego odziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność wykonawcy do tej izby na dzień składania ofert. 4.Za spełnienie warunku określonego w pkt. 8.1. lit c) Zamawiający uzna posiadanie polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności lub załączenie oświadczenia o gotowości do zawarcia umowy ubezpieczenia. 5.Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, zamawiający dokona biorąc pod uwagę złożone dokumenty i oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia. 6.W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie Zamówienia wymaga się aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania o których mowa w pkt. 8.1. a),b),c). W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie moze podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy...
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2. oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków (na podstawie art. 22 ustawy PZP); 3.Upoważnienie do podpisania oferty popisane przez osobę lub osoby figurujące w rejestrze handlowym (lub innym dokumencie, o którym mowa w rubryce 1) jako posiadającą uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu Oferenta w przypadku podpisania oferty przez osobę nieupoważnioną; 4.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania z uwzględnieniem punktu 3 a) działu VIII SIWZ; 5.Dokumenty potwierdzające, ze roboty budowlane przedstawione w wykazie wykonanych robót zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły bezusterkowego odbioru robót); 6. Kserokopia potwierdzona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem uprawnień budowlanych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (kanalizacyjnym i drogowym) oraz zaświadczenie z właściwego odziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność wykonawcy do tej izby na dzień składania ofert; 7.Polisa ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności a w przypadku jej braku oświadczenia o gotowości do zwarcia umowy ubezpieczenia; 8.Wykaz podwykonawców; 9. Dowód wniesienia wadium; 10Zamawiający żąda określenia terminów wykonania poszczególnych etapów budowy i ich finansowania ...

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pobiedziska.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Pobiedziskach ul. Kościuszki 4 62-010 Pobiedziska pokój 42, osoba do kontaktu: Katarzyna Pańczak, te. 0618977174..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Pobiedziskach ul. Kościuszki 4 62-010 Pobiedziska sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.