eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mirzec › ,Przebudowa i rozbudowa budynku byłej Szkoły Podstawowej wraz ze zmianą sposobu użytkowania na Centrum Twórczości Ludowej w Osinach - dostawa i wyposażenie w sprzęt i meble

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-06-03

Mirzec: ,Przebudowa i rozbudowa budynku byłej Szkoły Podstawowej wraz ze zmianą sposobu użytkowania na Centrum Twórczości Ludowej w Osinach - dostawa i wyposażenie w sprzęt i meble
Numer ogłoszenia: 141632 - 2011; data zamieszczenia: 03.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 103944 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mirzec, Mirzec Stary 9, 27-220 Mirzec, woj. świętokrzyskie, tel. 041 2713033, faks 041 2713033.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ,Przebudowa i rozbudowa budynku byłej Szkoły Podstawowej wraz ze zmianą sposobu użytkowania na Centrum Twórczości Ludowej w Osinach - dostawa i wyposażenie w sprzęt i meble.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i rozmieszczeniem mebli oraz uruchomieniem sprzętu komputerowego w budynku Centrum Twórczości Ludowej w Osinach obejmująca: - Dostawę wraz z montażem i rozmieszczeniem mebli i urządzeń, - Dostawę wraz z montażem i uruchomieniem sprzętu komputerowego (komputer, drukarka, urządzenie wielofunkcyjne) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z miejscem rozmieszczenia oraz montażem zawiera załącznik nr 8 do SIWZ Wykaz wyposażenia wraz z rzutami przyziemia i poddasza. 2. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia. 1)Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2)Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem na koszt własny i na własne ryzyko, w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 3)Dostarczony sprzęt wymagający montażu zostanie zamontowany przez wykonawcę zadania. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1)Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania zamówienia w okresie wykonania umowy jak i w okresie trwania gwarancji. 2)Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność i jakościowymi określeniami dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. 3)Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. Szczegółowe postanowienia dotyczące wykonania zobowiązań odnoszących się do reklamacji i gwarancji zawarto we wzorze umowy, która stanowi integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.14.11.00 - Regały 44.41.00.00 - Artykuły łazienkowe i kuchenne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie realizowane w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007- 2013 oś. 3 Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej, działanie 313, 322,323 Odnowa i rozwój wsi..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół CEZAS Sp. zo. o., ul. Peryferyjna nr 12, 25-562 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56311,69 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 49877,73

  • Oferta z najniższą ceną: 49371,71 / Oferta z najwyższą ceną: 62434,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.