eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont ul. Tomcia Palucha - odc. ul. Kolorowa-budynek nr 10 w Dzielnicy Ursus m. st. Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-14

Warszawa: Remont ul. Tomcia Palucha - odc. ul. Kolorowa-budynek nr 10 w Dzielnicy Ursus m. st. Warszawie
Numer ogłoszenia: 141585 - 2007; data zamieszczenia: 14.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dzielnica Ursus m.st. Warszawy, Plac Czerwca 1976 roku 1, 02-495 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4782650 w. 222, fax 4782187.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursus.warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont ul. Tomcia Palucha - odc. ul. Kolorowa-budynek nr 10 w Dzielnicy Ursus m. st. Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont ul. Tomcia Palucha - odc. ul. Kolorowa-budynek nr 10 w Dzielnicy Ursus m. st. Warszawie

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest -złożenie oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. -złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. - posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia potwierdzonego sporządzonym i załączonym do oferty wykazem wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumentami potwierdzającymi że roboty te zostały wykonane należycie. - wykonanie minimum jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu roboty drogowej brukarskiej, o wartości co najmniej 50% ceny ofertowej brutto. Zamawiający żąda załączenia do oferty dokumentów wymienionych w wykazie, potwierdzających że roboty odpowiadające przedmiotowi zamówienia zostały wykonane należycie. Do spełnienia warunku wymagane jest załączenie minimum jednego dokumentu. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek może być spełniony łącznie. Oceniane będzie łączne doświadczenie wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. - dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia potwierdzone: Wymagane jest wykazanie: - kierownika budowy/robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg Do wykazu należy załączyć kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień ważne na dzień składania ofert, kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie. Warunki oceniane będą na podstawie złożonych dokumentów - spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ Druk oferta (sporządzony według wzoru druku załączonego do S.I.W.Z - załącznik nr 1 do S.I.W.Z ) 2/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy od daty składania ofert. 3/ Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (sporządzone według wzoru dokumentu stanowiącego załącznik nr 2 do S.I.W.Z.) 4/ Wykaz potwierdzający posiadanie doświadczenia zawodowego (sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 3 do S.I.W.Z.) 5/ Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych wykazanych w załączniku nr 3 6/ Wykaz podwykonawców (sporządzony według wzoru druku załącznik nr 4 do S.I.W.Z.). 7/ Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do S.I.W.Z.) Dokumenty stwierdzające, że osoby wymienione w załączniku nr 5, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ursus.warszawa.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Delegatura Biura Zamówień Publicznych (pokój nr 122; I piętro) Pl. czerwca 1976 Roku Nr 1 02-495 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.09.2007 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego; Informacja Ogólna na parterze Pl. czerwca 1976 Roku Nr 1 02-495 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.