eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gródek › Dostawa wraz z zabudową na posiadanym przez Zamawiającego samochodzie STAR 200, śmieciarki o pojemności min. 6,5 mł do przewozu odpadów komunalnych



Ogłoszenie z dnia 2008-06-26

Gródek: Dostawa wraz z zabudową na posiadanym przez Zamawiającego samochodzie STAR 200, śmieciarki o pojemności min. 6,5 m³ do przewozu odpadów komunalnych
Numer ogłoszenia: 141263 - 2008; data zamieszczenia: 26.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gródek, ul. A. i G. Chodkiewiczów 2, 16-040 Gródek, woj. podlaskie, tel. 085 7180664, fax 085 7180664.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.grodek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z zabudową na posiadanym przez Zamawiającego samochodzie STAR 200, śmieciarki o pojemności min. 6,5 m³ do przewozu odpadów komunalnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia na dostawę wraz z zabudową na posiadanym przez Zamawiającego samochodzie STAR 200, śmieciarki o pojemności min. 6,5 m³ do przewozu odpadów komunalnych Warunki techniczne przedmiotu zamówienia: - przedmiot zamówienia: dostawa śmieciarki wykonanej i spełniającej normę: EN - PN 1501-1 - pojemność zabudowy nie mniej niż 6,5 m³ - montaż i uruchomienie śmieciarki na posiadanym przez Zamawiającego podwoziu samochodu STAR 200. - dostosowanie podwozia pod zabudowę komunalną typu śmieciarka leży po stronie dostawcy zabudowy A. Wymagania dotyczące śmieciarki. - zabudowa skrzyniowa z urządzeniem zasypowym tylnym - pojemność skrzyni ładunkowej nie mniej niż 6,5 m³ - masa przewożonych odpadów - nie mniej niż 2000 kg - mechanizm zgniatania hydrauliczny płytowy - stopień zagęszczania minimum 1:3 - uniwersalne urządzenie załadowcze dostosowane do współpracy z pojemnikami od 110 do 1100 l - przystawka do załączania hydrauliki sterowana pneumatycznie - układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów - króciec odpływowy w wannie załadowczej z kurkiem spustowym dwa wyłączniki bezpieczeństwa - krawędź zasypu na wysokości 1400 mm od podłoża - wymagania normy europejskiej - zabudowa wielokrotnie gruntowana i lakierowana w kolorze białym - oświetlenie wg obowiązujących obecnie przepisów: światła hamowania, postojowe, kierunkowskazy oraz dwa światła alarmowe (kogut) z przodu i tyłu pojazdu - pasy odblaskowe (ostrzegawcze) na kabinie i odwłoku - błotnik kół tylnych z chlapaczami - zabudowa musi odpowiadać wytycznym 89/392 EWG i posiadać znak CE, parametry dotyczące - skrzyni ładunkowej i wanny załadowczej według EN 1501-1 B. Warunki gwarancji i serwisu: - Wymagany okres gwarancji - minimum 24 miesięcy; C. Śmieciarki musza posiadać: - niezbędne regulacje i pomiary dopuszczające samochód do użytkowania, niezbędną dokumentację w języku polskim i pozwolenia określone prawem dla eksploatacji (również pod względem BHP) - pomiary hałasu na stanowiskach pracy oraz hałasu występującego na zewnątrz kabiny w wyniku zastosowanych urządzeń oraz analizę ryzyka na stanowiskach pracy związanego z przedmiotem zamówienia, na koszt Wykonawcy

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.14.45.11 - Pojazdy do zbierania odpadów Kod CPV wg słownika 2008: 34.14.45.11 - Pojazdy do zbierania odpadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych 2) wykonawców, którzy bezpośrednio wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji. 3) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania 4) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków. Zamawiający odrzuca ofertę, która: 1) jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści SIWZ 2) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia 4) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia 5) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny 6) w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny 7) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. - Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ) - Wskazanie części zamówienia, które zamierza powierzyć osobie trzeciej lub oświadczenie o samodzielnym wykonaniu zamówienia. - Wykaz zrealizowanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat potwierdzający realizację przynajmniej jednego zamówienia dostaw w takim samym zakresie, co przedmiot zamówienia, dat wykonania oraz nazw i adresów odbiorców (stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ) i referencje z wykonania tych dostaw.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.grodek.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gródek ul. Chodkiewiczów 2 16-040 Gródek pok. Nr 8.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Gródek ul. Chodkiewiczów 2 16-040 Gródek pok. Nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.