eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Przebudowa i ocieplenie werandy drewnianej w budynku przy Al.Armii Krajowej 317 w Bielsk-Białej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-26

Bielsko-Biała: Przebudowa i ocieplenie werandy drewnianej w budynku przy Al.Armii Krajowej 317 w Bielsk-Białej.
Numer ogłoszenia: 141248 - 2008; data zamieszczenia: 26.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, ul. Lipnicka 26/33, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 8162790, fax 033 8145931.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zgm.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i ocieplenie werandy drewnianej w budynku przy Al.Armii Krajowej 317 w Bielsk-Białej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa i ocieplenie werandy drewnianej o powierzchni użytkowej 36,05 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w siwz działalności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a)Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat licząc wstecz od terminu wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zrealizował z należytą starannością, minimum 1 zadanie o zakresie i wartości odpowiadającej zakresowi i wartości niniejszego zamówienia, b)Wykonawca winien dysponować osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania zamówienia w tym osobą posiadającą: - uprawnienia budowlane, - przynależność do właściwych izb budowlanych. c) Wykonawca musi dysponować odpowiednim sprzętem do wykonania zamówienia, d)w przypadku zamiaru powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania tej części zamówienia, którą zamierza podzlecić (załącznik nr 2 do siwz). 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi znajdować się w takiej sytuacji finansowej, która zapewnia mu nieprzerwaną realizację zamówienia. 4.Posiadają aktualną polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednol. Dz. U. Z 2007 r. Nr 223, poz. 1655). Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców nastąpi na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednol. Dz. U. Z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) - załącznik nr 2 do siwz. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców (oferta wspólna) lub Wykonawca prowadzący działalność w formie spółki cywilnej - dotyczy to każdego z Wykonawców lub każdego podmiotu gospodarczego działającego w ramach spółki cywilnej. 2.Aktualny dokument uprawniający Wykonawcę do obrotu prawnego (odpis z rejestru prowadzonego przez sąd lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej) wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców (oferta wspólna) lub Wykonawca prowadzący działalność w formie spółki cywilnej - dotyczy to każdego z Wykonawców lub każdego podmiotu gospodarczego działającego w ramach spółki cywilnej. 3.Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z obowiązkowymi składkami na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, albo o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej dotyczy to każdego z nich. W przypadku, gdy kilku Wykonawców ubiega się wspólnie o udzielenie zamówienia - dotyczy to każdego z nich. 4.Oświadczenie Wykonawcy o braku zaległości podatkowych. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej dotyczy to każdego z nich. W przypadku, gdy kilku Wykonawców ubiega się wspólnie o udzielenie zamówienia - dotyczy to każdego z nich. 5.Oświadczenie Wykonawcy, że posiada niezbędną wiedzę, doświadczenie, a także dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - załącznik nr 2 do siwz. 6.Kopia uprawnień budowlanych oraz zaświadczenia o przynależności do właściwych izb zawodowych, 7.Wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich 5 lat prac o wartości i zakresie odpowiadającym wartości i zakresowi niniejszego zamówienia - min. 1 zadanie (zgodnie z punktem IV. 2 siwz) - załącznik nr 5 do siwz. 8.Referencje lub inny dokument potwierdzający wykonanie z należytą starannością robót z ww. wykazu . 9.Aktualną (tj. taką, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10.Oświadczenie Wykonawcy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania - załącznik nr 2 do siwz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zgm.eu

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Domów Mieszkalnych nr 5 ul.Partyzantów 59a 43-300 Bielsko-Biała.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Administracja Domów Mieszkalnych nr 5 ul.Partyzantów 59a 43-300 Bielsko-Biała.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.