eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remonty i utrzymanie ulic gminnych na terenie m.st. Warszawy Dzielnicy Praga-Północ.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-05

Warszawa: Remonty i utrzymanie ulic gminnych na terenie m.st. Warszawy Dzielnicy Praga-Północ.
Numer ogłoszenia: 141192 - 2016; data zamieszczenia: 05.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 151221 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto st. Warszawa Dzielnica Praga Północ, ul. ks. I. Kłopotowskiego 15, 03-708 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22443 80 48, 443 80 50, faks 22 4438186.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty i utrzymanie ulic gminnych na terenie m.st. Warszawy Dzielnicy Praga-Północ..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów i utrzymanie ulic gminnych na terenie m. st. Warszawy w Dzielnicy Praga-Północ, w zakres których wchodzą roboty remontowe brukarskie i bitumiczne, czyszczenie studzienek i przykanalików odwadniających zlokalizowanych w pasie drogowym oraz utrzymanie istniejącego oznakowania i realizacja zmian w organizacji ruchu, a w szczególności : - remonty cząstkowe nawierzchni z betonowych płyt drogowych, - remonty cząstkowe nawierzchni z kostki, - remonty cząstkowe nawierzchni chodników, - remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych, - remonty oznakowania poziomego i pionowego, - remonty ww. rodzajów nawierzchni w ilościach przekraczających zakres remontów cząstkowych, wraz z ewentualną wymianą konstrukcji remontowanej nawierzchni w przypadku wystąpienia takiej konieczności po uprzednim uzyskaniu zgody Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót, warunki realizacji zamówienia oraz szacunkowe ilości określają: 1) Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1a do SIWZ; 2) Zestawienie ulic gminnych - Załącznik nr 1b do SIWZ 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 1c do SIWZ; 4) Przedmiar robót - załącznik nr 1d do SIWZ; 5) Wzór umowy z załącznikami - załącznik nr 2 do SIWZ; WAŻNE! Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z SIWZ na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy - 36 miesięcy. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot umowy - 39 miesięcy Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia o 12 lub 24 miesiące -okres gwarancji 48 miesięcy lub 60 miesięcy, w stosunku do okresu gwarancji minimalnie wymaganego -36 miesięcy. Oferta przewidująca wydłużenie okresu gwarancji otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej - patrz szczegółowo pkt 13 SIWZ. Wykonawca, który wydłuża okres gwarancji, wyraża zgodę na wydłużenie okresu rękojmi o tożsamy okres, w taki sposób, że okres rękojmi będzie każdorazowo o 3 miesiące dłuższy niżeli okres gwarancji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum Lider: TOMBRUK Sp. z o.o. Partner: TOM-BRUK Krystyna Oleszczuk, Ul. Grodzieńska 20/12, 03-750 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 406523,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 246618,08

  • Oferta z najniższą ceną: 246618,08 / Oferta z najwyższą ceną: 274816,55

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.