eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrołęka › DOSTAWY Zakup systemu monitoringu wizyjnego na potrzeby instalacji na wiatach przystankowych 30szt. jako element Projektu realizowanego w ramach PRIORYTETU V Wzmacnianie roli miast w rozwoju regionu DZIAŁANIA 5.1Transport miejski RPO WM 2007-2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-04-10

Ostrołęka: DOSTAWY Zakup systemu monitoringu wizyjnego na potrzeby instalacji na wiatach przystankowych 30szt. jako element Projektu realizowanego w ramach PRIORYTETU V Wzmacnianie roli miast w rozwoju regionu DZIAŁANIA 5.1Transport miejski RPO WM 2007-2013
Numer ogłoszenia: 141056 - 2013; data zamieszczenia: 10.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Komunikacji sp. z o. o. w Ostrołęce , ul. Kołobrzeska 1, 07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 29 7691097, 7691462, faks 29 7691097, 7691462.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.ostroleka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością jednostka samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY Zakup systemu monitoringu wizyjnego na potrzeby instalacji na wiatach przystankowych 30szt. jako element Projektu realizowanego w ramach PRIORYTETU V Wzmacnianie roli miast w rozwoju regionu DZIAŁANIA 5.1Transport miejski RPO WM 2007-2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa transportem własnym Wykonawcy oraz montaż na słupach energetycznych lub oświetleniowych przy wiatach przystankowych bądź na wiatach przystankowych wyznaczonych przez Zamawiającego, na terenie Ostrołęki monitoringu wizyjnego - systemy telewizji przemysłowej do zabezpieczenia przystanków z sześćdziesięcioma kamerami i trzydziestoma rejestratorami mocowanymi do słupów energetycznych lub oświetleniowych . Zasilanie monitoringu należy doprowadzić: w miejscu, gdzie wiata jest stale zasilana napięciem 230 V - z wiaty przystanku; w innych przypadkach - od zasilania słupa oświetleniowego. Kamery monitorujące zamontowane powinny być w sposób umożliwiający obserwację wiaty i identyfikację osób znajdujących się na przystanku i jego otoczeniu. Wszystkie użyte nazwy własne urządzeń użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty oraz pochodzenie urządzeń należy je traktować, jako propozycje. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych urządzeń z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Ponadto zamienne urządzenia winny: spełniać funkcję, jakiej mają służyć, być kompatybilne z pozostałymi urządzeniami, aby zespół urządzeń dawał zamierzony efekt. Zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu, na którym ma być zamontowany monitoring celem uzyskania wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny, bądź pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.dostawa transportem Wykonawcy systemu monitoringu wizyjnego, 2. montaż 30 systemów składających się z: 2szt. kamer, 1 szt. rejestrator, 2 szt. zasilaczy kamerowych, 1 szt. dysk twardy, 1 szt. metalowa obudowa rejestratora, 1 szt. grzałka z termostatem do obudowy rejestratora, 1 szt. system alarmowy, potrzebne okablowanie i materiały instalacyjne. 3.uruchomienie, 4.przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi - minimum 5 osób, 5.dostawę dodatkowo 2 szt. rejestratorów z dyskiem twardym - 2 TB identycznych jak zainstalowane na wiatach w systemie ), 6.dostawę jednego mobilnego laptopa Procesor I5 Pamięć RAM min.4 do 8 GB Dysk twardy 1 TB Windows m.in. 7 Profesional matryca 15,6 napęd optyczny nagrywarka 7.sporządzenie dokumentacji technicznej powykonawczej, 8.serwis gwarancyjny, 9.serwis pogwarancyjny. Specyfikacja systemu monitoringu. Wymagane urządzenia oraz minimalne parametry urządzeń niezbędnych do zainstalowania systemu wizyjnego: 1. Kamera kopułkowa z promiennikiem podczerwieni w obudowie wandaloodpornej: Wymogi minimum przetwornik:1/3 CCD rozdzielczość: 600 TVL czułość: 0 lux 0,01 lux IR LED OFF obiektyw: 2.8 mm-10 mm Auto IRIS 30 diod, o5 LED zasięg 30-35m klasa szczelności: IP 66 kolor: biały obudowa: wandaloodporna napięcie zasilania: 12VDC 2. Zasilacz 2A/12V 3. Rejestrator cyfrowy 4- kamerowy wraz z oprogramowaniem do obsługi rejestratora przez komputer PC tryb pracy: pntaplex liczba wejść wideo: 4 BNC, liczba wyjść wideo 1 BNC+1VGA liczba wejść wyjść audio:2,1 RCA prędkość zapisu: 100 kl s CIF, 25 kl s D1- kompresja H.264 odtwarzanie wszystkich kanałów jednocześnie archiwizacja: 1HDD SATA II max. 2TB, 2USB, LAN zdalne sterowanie pilot, myszka intrfejs RS 485- sterowanie kamerami obrotowymi 4. Dysk twardy 2 TB 5. Grzałka do obudowy rejestratora wraz z termostatem 6. Metalowa obudowa do zasilaczy i rejestratora z sygnalizacją otwarcia klasa szczelności IP66 7. System alarmowy do sygnalizacji sabotażowej z możliwością przekazania informacji o alarmie do wybranego centrum monitorowania 8. Materiały instalacyjne i pomocnicze Sprzęt dostarczony w ramach realizacji zadania musi być sprzętem fabrycznie nowym zakupionym w oficjalnym kanale sprzedaży producenta, musi odpowiadać wymaganiom i przepisom obowiązujących norm państwowych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.53.00 - Kamery bezpieczeństwa 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3.000,00zł ( trzy tysiące złotych PLN )

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie ( mile widziane referencje )

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
    Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, a w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia lub inne dokumenty określające zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 u.p.z.p., sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 3) stosowne Pełnomocnictwo(a) - zgodnie z punktem 10.1.4) SIWZ, 4) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, zgodnie z 6.1 SIWZ. 5) dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy i określa następujące warunki takich zmian: 1) termin realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, których nie mógł przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia, 2) wysokość ceny ryczałtowej brutto w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla usług objętych przedmiotem zamówienia. W trakcie realizacji przedmiotu umowy, strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za usługi, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano, Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę, jednocześnie nie stanowią one zobowiązania Zamawiającego na ich wprowadzenie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzk.ostroleka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Komunikacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Ostrołęce, ul. Kołobrzeska 1, 07-410 Ostrołęka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zakład Komunikacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Ostrołęce, ul. Kołobrzeska 1, 07-410 Ostrołęka.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający stara się o pozyskanie środków na realizację zamówienia z dotacji UE ( Projekt realizowany w ramach PRIORYTETU V Wzmacnianie roli miast w rozwoju regionu DZIAŁANIA 5.1Transport miejski RPO WM 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.