eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Dostawa bezpiecznego, fabrycznie nowego zamkniętego systemu pobierania próbek krwi żylnej techniką próżniową

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-13

Słupsk: Dostawa bezpiecznego, fabrycznie nowego zamkniętego systemu pobierania próbek krwi żylnej techniką próżniową
Numer ogłoszenia: 14101 - 2009; data zamieszczenia: 13.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku , ul. Szarych Szeregów 21, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8422021 do 23, faks 059 8427449.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krwiodawstwo.slupsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa bezpiecznego, fabrycznie nowego zamkniętego systemu pobierania próbek krwi żylnej techniką próżniową.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa bezpiecznego, fabrycznie nowego zamkniętego systemu pobierania próbek krwi żylnej techniką próżniową. System powinien posiadać zabezpieczenie uniemożliwiające wypływ krwi z igły. Probówki muszą być wykonane ze szkła, plastiku, tworzywa typu PET lub innego tworzywa trudno tłukliwego. Probówki muszą być odporne na stłuczenie, nadawać się do transportu, spełniać normy dla produktów ekologicznych Konstrukcja zamknięcia probówki powinna zabezpieczać przed bezpośrednim kontaktem z krwią, ułatwiać otwieranie próbówki i zapobiegać powstawaniu efektu aerozolu przy jej otwieraniu. Korek powinien zapewniać szczelność systemu. W zależności od przeznaczenia probówki powinny posiadać różniące się barwą korki i być oznakowane odpowiednią etykietą. Jedno wkłucie powinno umożliwić pobranie krwi do kilku probówek w zależności od potrzeb. Wszystkie elementy muszą być kompatybilne. Oznaczenie na etykiecie musi być zgodne z kodem międzynarodowym. Etykieta na probówce powinna zawierać co najmniej znak CE, symbol odczynnika preparującego krew, pojemność probówki, datę ważności, pole do wpisu danych dawcy. System musi spełniać wymagania konieczne do stosowania w analizatorach będących w użytkowaniu u Zamawiającego: analizator serologiczny (Techno), analizator hematologiczny (Cobas Micros), automatyczna stacja pipetująca (SSA), analizatory Architekt. Igły przeziernikowe, w których powinno być przeźroczyste okno o długości 8 - 10 mm. Wymagania dodatkowe. Probówki do pobierania krwi powinny być dopuszczone do obrotu na rynku polskim. Dostawca zapewni bezpłatne przeszkolenie personelu wskazanego przez Zamawiającego. Wymagane jest załączenie zaświadczenia ) opinii, że stabilność materiału genetycznego ( RNA, DNA) do badań w zakresie biologii molekularnej wynosi minimum 5 dni od pobrania w temperaturze pokojowej. Zaświadczenie ) opinia taka powinna być wydana przez Instytut Hematologii i Transfuzjologii lub inny ośrodek naukowo - badawczy nie zależny od producenta. Termin ważności poszczególnych elementów systemu nie może być krótszy niż 6 miesięcy od momentu dostarczenia do siedziby Zamawiającego. 1. Probówka o pojemności 4,5 - 5,0 ml z żelem separującym i koagulantem do badań z zakresu biologii molekularnej, średnica 11 - 16 mm, wys. 9 - 110 mm - 24.000 sztuk 2. Probówka o pojemności 8 - 9 ml z żelem separującym i koagulantem do badań z zakresu biologii molekularnej, średnica 13 - 17 mm, wys. 90 - 100 mm - 24.000 sztuk 3. Probówka morfologiczna o pojemności 2 - 3 ml EDTA - K3, średnica 10 - 15 mm , wys. 50 - 75 mm -30.000 sztuk 4. Probówka o pojemności 9 - 10 ml z czynnikiem przyspieszającym krzepnięcie, średnica 10 - 16 mm, wysokość 75 - 100 mm -35.000 sztuk 5. Probówka o pojemności 5 - 6 ml z K2EDTA do badań serologicznych, średnica 10 - 16 mm, wysokość 75 - 100 mm -24.000 sztuk 6. Igła przeziernikowa o długości okna 8- 10 mm do pobierania próbek , do w) w probówek 0,9 x 38 mm +)- 2 mm - 26.000 sztuk 7. Uchwyt) oprawka do igły * - 26.000 sztuk 8. Adapter do igieł - 2.000 sztuk * - wycenić jeśli wymaga tego system.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi 33.19.25.00 - Probówki 33.14.13.20 - Igły medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A. Zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. 2007r. nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana metodą (spełnia - nie spełnia) na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale V SIWZ ust. 1 pkt 1.1-1.4 SIWZ. B. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V ust. 1 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż Wykonawca spełnia wszystkie wymagane warunki. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych. C. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą zgodnie z treścią art. 24 ust. 4 Ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenie, tj.: 1.1 w zakresie warunku wskazanego w rozdziale IV pkt 1.1 SIWZ do oferty każdy z Wykonawców powinien załączyć: - dokument potwierdzający dopuszczenie do obrotu prawnego. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą należy przedstawić dokument potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. W przypadku, jeżeli w kraju pochodzenia lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w)w dokumentów, należy przedstawić oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Powyższe dokumenty winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4 - 8 lub art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy pzp. W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą należy przedstawić zaświadczenie właściwego organy sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy lub dokument potwierdzający, że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. W przypadku, jeżeli w kraju pochodzenia lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w)w dokumentów, należy przedstawić oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Powyższe dokumenty winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu ze składkami. W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą należy przedstawić dokument potwierdzający, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że zyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku, jeżeli w kraju pochodzenia lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w)w dokumentów, należy przedstawić oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Powyższe dokumenty winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w podatkach składkami (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed datą otwarcia ofert) W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą należy przedstawić dokument potwierdzający, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że zyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku, jeżeli w kraju pochodzenia lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w)w dokumentów, należy przedstawić oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Powyższe dokumenty winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 1.2 W zakresie warunku wskazanego w rozdz. IV pkt 1.2. SIWZ do oferty każdy z Wykonawców powinien załączyć: - oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (należy wypełnić i podpisać Oświadczenie w trybie art.22 ust. 1, art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ. 1.3 W zakresie warunku wskazanego w rozdz. IV pkt 1.3. SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć: - oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (należy wypełnić i podpisać Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ. 1.4 W zakresie warunku wskazanego w rozdz. III pkt 1.4. SIWZ - do oferty każdy z Wykonawców powinien załączyć: a) oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ww. ustawy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia do oferentów o uzupełnienie brakujących dokumentów lub wyjaśnienie treści złożonych ofert. Uwaga!: Nie spełnienie któregokolwiek z w)w. warunków lub nie złożenie któregokolwiek z w)w. dokumentów spowoduje odrzucenie oferty. 2. Dokumenty, o których mowa w rozdz. V ust. 1 pkt 1.1 SIWZ należy złożyć w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej - za zgodność z oryginałem - przez Wykonawcę! Poświadczenie zgodności kopii dokumentu z oryginałem przez Wykonawcę ma być opatrzone imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem osoby upoważnionej, datą i napisem: (za zgodność z oryginałem). Natomiast oświadczenia, o których mowa w ust. 1 - Oświadczenie z art. 22 ust. 1, art. 24 Pzp należy złożyć w formie oryginału, a w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie to składa każdy Wykonawca. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Pełnomocnictwo powinno zawierać m. in: datę udzielenia pełnomocnictwa, komu zostało udzielone i w jakim zakresie, jakie podmioty wchodzą w skład (konsorcjum). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem) upoważnionym do występowania w imieniu pozostałych konsorcjantów. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne ( tzw. konsorcjum ) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, personel oraz sytuację ekonomiczną i finansową oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy załączają dokumenty i oświadczenia wymagane w rozdz. V SIWZ ust. 1 pkt 1.1, 1.2, 1.3, 1.4 osobno dla każdego Wykonawcy. 5. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana Zamawiający będzie wymagał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego -umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego- Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia określoną w art. 366 Kodeksu Cywilnego. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji niniejszego zmówienia z udziałem Podwykonawców, ale w tym przypadku Wykonawca winien wskazać w złożonej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom, a także poda nazwy (firm) proponowanych Podwykonawców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 0.9
  • 2 - certyfikaty jakości - 0.1

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krwiodawstwo.slupsk.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku, ul. Szarych Szeregów 21; 76-200 Słupsk, Dział Administracyjno-Gospodarczy, pok. nr 81..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2009 godzina 11:30, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku, ul. Szarych Szeregów 21; 76-200 Słupsk, Sekretariat pok. 82.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.