eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › ZI/AM/ PN-57/ 09 Dostawa Urządzeń stanowiących wyposażenie Zakładu Medycyny Ratunkowej w Centrum Klinicznym AM przy ul. Borowskiej 213, 50- 556 Wrocław, opisanych ilościowo rodzajowo i parametrycznie w zał. nr 2A - do 2H do Siwz. Dostawa urządzeń podzielo

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-27

Wrocław: ZI/AM/ PN-57/ 09 Dostawa Urządzeń stanowiących wyposażenie Zakładu Medycyny Ratunkowej w Centrum Klinicznym AM przy ul. Borowskiej 213, 50- 556 Wrocław, opisanych ilościowo rodzajowo i parametrycznie w zał. nr 2A - do 2H do Siwz. Dostawa urządzeń podzielona została na części od A - H, każda odrębnie oceniana, dlatego wykonawca może uczestniczyć w wybranych częściach zamówienia ( A- H) składając do wybranej części, po jednej ofercie.
Numer ogłoszenia: 140897 - 2009; data zamieszczenia: 27.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Medyczna im. Piastów Śląskich , ul. Pasteura 1, 50-537 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 784 00 44; 784-11-73, faks (071) 784 00 45.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZI/AM/ PN-57/ 09 Dostawa Urządzeń stanowiących wyposażenie Zakładu Medycyny Ratunkowej w Centrum Klinicznym AM przy ul. Borowskiej 213, 50- 556 Wrocław, opisanych ilościowo rodzajowo i parametrycznie w zał. nr 2A - do 2H do Siwz. Dostawa urządzeń podzielona została na części od A - H, każda odrębnie oceniana, dlatego wykonawca może uczestniczyć w wybranych częściach zamówienia ( A- H) składając do wybranej części, po jednej ofercie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa Urządzeń wymienionych poniżej, stanowiących wyposażenie Kliniki Medycyny Ratunkowej w Centrum Klinicznym Akademii Medycznej we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 213, 50 - 556 Wrocław, a opisanych rodzajowo, parametrycznie i ilościowo w załącznikach nr 2 A - 2 H Zamawiane urządzenia podzielone zostały na następujące części oddzielnie oceniane : Część A 1) Automat zewnętrznego masażu serca - 1 szt. 2) Zewnętrzny elektrostymulator serca - 1 szt. 3) Rejestrator EKG - 3 szt. Część B 4) Diatermia z przystawką argonową - 1 szt. 5) Diatermia małej mocy bez przystawki argonowej - 1 szt. Część C 6) Inkubator transportowy - 1 szt. Część D 7) Ssak elektryczny - 3 szt. 8) Ssak próżniowy - 1 szt. Część E 9) Stacja dokująca dla strzykawek automatycznych i pomp wolumetrycznych - 4 szt. Część F 10) Zestaw do pomiaru stanu świadomości - 2 szt. 11) Podręczny zestaw monitorowania funkcji mózgu - 1 szt 12) Neurostymulator lokalizacji nerwów obwodowych - 3 szt. Część G 13) Zestaw do trudnej intubacji - 2 szt. Część H 14) Aparat do diagnostyki sepsy - 1 szt Zamawiający wymaga, by oferowane urządzenia wraz z wyposażeniem były dopuszczone do obrotu na terytorium Polski oraz spełniały parametry graniczne przedstawione odpowiednio w zał. 2 A - 2 H do Siwz. 2. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym (wzór - zał. nr 1 do Siwz) ogólną cenę realizacji przedmiotu zamówienia wraz z dostawą do miejsca użytkowania, uruchomieniem i szkoleniem użytkowników w zakresie obsługi i konserwacji. Cena realizacji niniejszego zamówienia jest ceną ryczałtową..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.00 - Urządzenia do stymulacji pracy serca 33.12.15.00 - Elektrokardiogram 33.15.80.00 - Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej 33.18.20.00 - Urządzenia do wspomagania serca 33.16.20.00 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych 33.14.16.20 - Zestawy medyczne 33.12.00.00 - Systemy rejestrujące i urządzenia badawcze 33.15.82.10 - Stymulatory 33.12.41.00 - Urządzenia diagnostyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawcy nie wnoszą wadium w niniejszym postępowaniu

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć: Załącznik nr 3 - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Załącznik nr 4 - Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp 2. W wypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (np. spółki cywilnej lub konsorcjum) dokument wymieniony jako załącznik nr 3, oraz oświadczenie wymienione jako załącznik nr 4 powinien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie; pozostałe dokumenty i oświadczenia wspólnie opracować i podpisać (np. przez osoby / ę upełnomocnione / upełnomocnioną). 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w zał. 3 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokument, o którym mowa w pkt. 3., powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy pkt. 4 stosuje się odpowiednio. 6. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 8. Dokumenty sporządzone w języku obcym, są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 9. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana metodą /spełnia/nie spełnia/ w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakich żąda Zamawiający, z zastrzeżeniem wykorzystania przepisu art. 26 ust. 3 i ust. 4 Pzp.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 75
  • 2 - jakość techniczna cz.A, B, D-H - 25% (dla części C wynosi 35%) - 25

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.am.wroc.pl link: Przetargi - Zarząd Inwestycji AM (Przetargi ZI 2009) nr PN-57/ 09..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.am.wroc.pl link: Przetargi - Zarząd Inwestycji AM (Przetargi ZI 2009) nr PN-57/ 09..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Zespół ds Zamówień Publicznych AM; ul. Mikulicza - Radeckiego 5; 50-368 Wrocław; pokój 31.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZI/AM/PN-57 / 09 część A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa Część A 1) Automat zewnętrznego masażu serca - 1 szt. 2) Zewnętrzny elektrostymulator serca - 1 szt. 3) Rejestrator EKG - 3 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.22.00-1, 33.12.15.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. jakość techniczna - 25

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZI/AM/PN-57/ 09 część B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzeń w Części B 4) Diatermia z przystawką argonową - 1 szt. 5) Diatermia małej mocy bez przystawki argonowej - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.80.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. jakość techniczna - 25

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZI/AM/PN-57/ 09 część C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W części C - Dostawa Inkubatora transportowego - 1 szt. część C.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.20.00-9, 33.18.61.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 65
    • 2. jakość techniczna - 35

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZI/AM/ PN-57/09 część D.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa w Części D 7) Ssak elektryczny - 3 szt. 8) Ssak próżniowy - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. jakość techniczna - 25

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZI/AM/ PN-57/ 09 część E.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa w części E- Stacja dokująca dla strzykawek automatycznych i pomp wolumetrycznych - 4 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.00-7, 33.19.41.20-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. jakość techniczna - 25

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZI/AM/PN-57/ 09 część F.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzeń w części F 1) Zestaw do pomiaru stanu świadomości - 2 szt. 2) Podręczny zestaw monitorowania funkcji mózgu - 1 szt 3) Neurostymulator lokalizacji nerwów obwodowych - 3 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2, 33.12.00.00-7, 33.15.82.10-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. jakość techniczna - 25

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ZI/AM/ PN-57/ 09 część G.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w części G - Dostawa urządzenia : Zestaw do trudnej intubacji - 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. jakość techniczna - 25

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ZI/AM/ PN-57/09 część H.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa w częśći H : Aparatu do diagnostyki sepsy - 1 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 75
    • 2. jakość techniczna - 25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.