eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Renowacja elementów metalowych zabytkowego XIX-wiecznego zespołu bram i ogrodzenia zgodnie z Programem prac konserwatorskich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-02

Chorzów: Renowacja elementów metalowych zabytkowego XIX-wiecznego zespołu bram i ogrodzenia zgodnie z Programem prac konserwatorskich
Numer ogłoszenia: 140834 - 2011; data zamieszczenia: 02.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Ogród Zoologiczny , ul. Promenada Gen. Jerzego Ziętka 7, 41-501 Chorzów, woj. śląskie, tel. 666 031 496, faks 0-32 3498251.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.silesia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu wojewódzkiego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Renowacja elementów metalowych zabytkowego XIX-wiecznego zespołu bram i ogrodzenia zgodnie z Programem prac konserwatorskich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest renowacja elementów metalowych zabytkowego XIX-wiecznego zespołu bram i ogrodzenia zgodnie z Programem prac konserwatorskich, Aneksem do programu prac konserwatorskich oraz Zakresem prac konserwatorskich II etap. 2. Zakres prac objęty jest przedmiarem zgodnie z Aneksem do programu prac konserwatorskich i Zakresem prac konserwatorskich II etap, i obejmuje w szczególności: a) czyszczenie strumieniowo-ścierne metalowych przęseł ogrodzenia w warunkach warsztatowych do stopnia czystości Sa 21/2, zgodnie z pkt 3.3 Programu prac konserwatorskich, b) czyszczenie strumieniowo-ścierne metalowych słupów ażurowych (bez demontażu) ogrodzenia, w warunkach naturalnych +3 C powyżej punktu rosy, do stopnia czystości Sa 21/2, zgodnie z pkt 3.3 Programu prac konserwatorskich c) zabezpieczenie antykorozyjne przęseł i słupów ażurowych farbą gruntującą o wysokiej zawartości cynku, zgodnie z pkt. 3.4 opcja 2 Programu prac konserwatorskich, d) malowanie przęseł i słupów ażurowych farbą nawierzchniową dwuskładnikową poliuretanową w kolorze czarny półmat, zgodnie z pkt. 3.4 opcja 2 Programu prac konserwatorskich, e) rekonstrukcję elementów ozdobnych przęseł, słupów ażurowych, bramy głównej, bram bocznych i furt w większości techniką odlewu oraz uzupełniająco techniką laserową, obróbką skrawaniem i obróbką ślusarską. f) zabezpieczenie antykorozyjne elementów ozdobnych farbą gruntującą o wysokiej zawartości cynku, zgodnie z pkt. 3.4 opcja 2 Programu prac konserwatorskich, g) malowanie elementów ozdobnych farbą nawierzchniową dwuskładnikową poliuretanową w kolorze imitującym złoto. 3. Rodzaj ścierniwa, środka odtłuszczającego, farb gruntujących i nawierzchniowych, przed zastosowaniem, należy uzgodnić z zamawiającym. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje: przęsła nr 5, 6, 7, 8, 9, 12, 13, 14, 15 i 16, brama główna, 2 bramy boczne i 2 furty boczne. 5. Ewentualne koszty odtwarzania elementów ozdobnych uszkodzonych podczas transportu i czyszczenia należy przewidzieć w kosztach ogólnych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.23.00 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.44.21.20 - Malowanie budowli i zakładanie okładzin ochronnych 45.44.21.21 - Malowanie budowli 45.44.21.80 - Powtórne malowanie 45.44.21.90 - Usuwanie warstwy malarskiej 45.44.22.00 - Nakładanie powłok antykorozyjnych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.45.11.00 - Zdobienie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty wykaz co najmniej 3-ch robót budowlanych polegających na wykonaniu renowacji metalowych, zabytkowych elementów o wartości co najmniej 50.000,00 zł. brutto każda oraz jednej roboty polegającej na wykonaniu artystycznych odlewów żeliwnych o wartości co najmniej 50.000,00 zł. brutto, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem rodzaju i wartości robót, daty i miejsca wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami. Zamawiający wymaga aby do realizacji zamówienia wykonawca dysponował co najmniej niżej wymienionymi urządzeniami: piaskarka ciśnieniowa przenośna, sprężarka powietrzna spalinowa, urządzenie laserowe lub plazmowe do cięcia metalu, obrabiarki do metalu: tokarka, frezarka, wiertarka stołowa oraz, żeby dysponował dostępem do odlewni, która zapewni terminowe wykonanie zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jezeli Wykonawca złoży oświadczenie, że kierownik robót, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada uprawnienia konserwatorskie do prac przy obiektach zabytkowych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty kserokopię opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200.000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w następującym zakresie: A. Zmiany wynagrodzenia w przypadku: 1) Zmiany stawki podatku VAT w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy; 2) Ograniczenia zakresu prac objętych umową w przypadku stwierdzenia braku konieczności wykonania części zamówienia, ujętych w przedmiarze robót; 3) Podstawę obliczenia w/w kosztów zmian w umowie mających wpływ na wynagrodzenie wykonawcy stanowić będzie zatwierdzony przez zamawiającego przedmiar robót i kosztorys ofertowy opracowany na podstawie cen jednostkowych lub danych wyjściowych do kosztorysowania przyjętych do sporządzenia kosztorysu ofertowego wykonawcy. B. Zmiany terminu zakończenia robót bez sankcji karnych dla Wykonawcy w przypadkach: 1) Wstrzymania robót przez zamawiającego; 2) Wystąpienia skrajnie niekorzystnych warunków atmosferycznych powodujących iż realizacja robót będzie niemożliwa lub bardzo utrudniona, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy; 3) Decyzji organów administracji państwowej, jeżeli od nich uzależniona jest realizacja przedmiotu zamówienia. C. Pozostałe z uwzględnieniem sankcji karnych dla Wykonawcy tytułem opóźnienia robót: 1) Zmiana podwykonawcy, jeżeli podwykonawca nie realizuje prac z należytą starannością, uległ likwidacji, doszło do rozwiązania umowy łączącej go z wykonawcą; 2) Zmiana w osobach przewidzianych do realizacji zamówienia w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych lub jeżeli osoby nienależycie wykonują swoje obowiązki.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoo.silesia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski Ogród Zoologiczny Promenada Gen. Jerzego Ziętka 7 41-501 Chorzów Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Śląski Ogród Zoologiczny Promenada Gen. Jerzego Ziętka 7 41-501 Chorzów Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.