eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krotoszyn › Dostawa sita obrotowego do separacji skratek wraz z montażem na oczyszczalni ścieków w Krotoszynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-25

Krotoszyn: Dostawa sita obrotowego do separacji skratek wraz z montażem na oczyszczalni ścieków w Krotoszynie
Numer ogłoszenia: 140632 - 2008; data zamieszczenia: 25.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Krotoszynie, ul. Rawicka 41, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 7254233 w. 20, fax 062 7228000.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.krotoszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sita obrotowego do separacji skratek wraz z montażem na oczyszczalni ścieków w Krotoszynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dostawę wraz z montażem sita obrotowego do skratek dla oczyszczalni ścieków. Specyfikacja urządzenia wymogi formalne: Dostawca urządzeń powinien zapewnić: opis techniczny urządzenia z uwzględnieniem parametrów silników, rodzaju materiałów, z których wykonane zostało urządzenie, rysunek urządzenia z podaniem nazwy dostawcy, wymagania dotyczące producentów urządzeń: posiadanie certyfikatów ISO 9001, posiadanie serwisu oraz magazynu części zamiennych na terenie Polski. wymagania technologiczne: przepustowość: nie mniej niż 500 m3/h prześwit prętów sita: 2 mm wysokość zrzutu skratek nie mniej niż 1500 mm licząc od posadzki urządzenie wyposażone w system płukania skratek zapewniający redukcję rozpuszczalnych części organicznych do 90% (minimum trzy dysze zainstalowane na przenośniku transportującym skratki) sprasowanie skratek nie mniej niż 35% sm (wymagane automatyczne płukanie strefy prasowania skratek) całkowita hermetyzacja procesów: separacji, transportu, płukania oraz prasowania skratek. wymagania techniczno - materiałowe: kosz sita obrotowy (część cedząca skratki) czyszczony poprzez wtrysk wody pod ciśnieniem. Nie dopuszcza się stosowania połączeń nitowych części cedzącej sita. kosz sita zintegrowany z transporterem skratek i prasą skratek w wykonaniu ze stali nie gorszej niż wg DIN 1.4301, część separująca skratki wykonana z prętów o trapezoidalnym przekroju ustawionych prostopadle w stosunku do kierunku przepływu ścieków dopuszcza się zastosowanie nie więcej niż jednego napędu rodzaj transportera skratek - wałowy wykonany ze stali nie gorszej niż wg DIN 1.4301, wszystkie elementy sita mające kontakt ze ściekami/skratkami wykonane ze stali nierdzewnej nie gorszej niż DIN 1.4301 poddanej w całości powierzchniowej obróbce chemicznej (trawienie w kąpieli kwaśnej). sito musi być dostosowane do istniejącego kanału (szerokość kanału 1500mm, głębokość kanału 2080mm) sterowanie powinno umożliwiać pracę urządzenia w cyklu ręcznym oraz automatycznym opartym w reżimie czasowym oraz w oparciu o poziomu ścieków przed i za sitem sterowanie pracą urządzenia oparte na sterowniku wykonanie obudowy szafki ze stali nie gorszej niż wg DIN 1.4301, usuwanie kondensatu przy pomocy ogrzewania szafki, awaryjne załączanie (praca ciągła przy przepływie powyżej max.) awaryjne załączanie (praca ciągła przy przepływie powyżej max.) barierka zgodna z przepisami bhp dł. 14mb. Ze stali nie gorszej niż wg. DIN 1.4301 odkrycie stropu kanału wymaganą długością, doprowadzenie wody do płukania po stronie PGKiM.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.24.56.00 - Części maszyn oczyszczających Kod CPV wg słownika 2008: 42.95.60.00 - Części maszyn oczyszczających .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium jest wymagane w wysokości: 3.200,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 Pzp 2.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty oraz ich kompletność metodą spełnia - nie spełnia. 3.Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. 4.Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy tj. zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 5.Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa a art. 25 ust. 1 pzp. 6.Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki kontraktowe:formularz oferty wypełniony i podpisany przez uprawnionego przedstawiciela do reprezentowania wykonawcy. Warunki podmiotowe:1.Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust.1 oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy z 29.01.04 r. Prawo zamówień publicznych. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku, gdy oddzielnym zaświadczeniem potwierdza się aktualność wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, należy przedłożyć również kserokopię zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 3.Pełnomocnictwo do złożenia oferty w przypadku podmiotów występujących wspólnie - zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy pzp. W przypadku wyboru oferty konsorcjum jako najkorzystniejszej, Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania umowy konsorcjum - przed podpisaniem umowy na realizację zadania, będącej przedmiotem przetargu. 4.Dowód wpłaty wadium. 5.Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 6.Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 7.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności członków kierownictwa firmy albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 8.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności członków kierownictwa firmy albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 9.Wykaz ważniejszych dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostaw stanowiących przedmiot zamówienia. 10.Dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie. 11.Specyfikacja techniczna urządzenia - zgodnie z pkt. III p.pkt. 1 siwz. Opis musi zawierać wszystkie dokumenty zawarte w powyższym punkcie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Warunki gwarancji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim.krotoszyn.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. 63-700 Krotoszyn ul. Rawicka 41 (Dział Techniczny).

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2008 godzina 09:00, miejsce: PGKiM Sp. z o.o. 63-700 Krotoszyn ul. Rawicka 41 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.