eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Choroszcz › Usługa prania bielizny szpitalnej wraz z transportem dla SPP ZOZ w Choroszczy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-05-24

Choroszcz: Usługa prania bielizny szpitalnej wraz z transportem dla SPP ZOZ w Choroszczy
Numer ogłoszenia: 140608 - 2010; data zamieszczenia: 24.05.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 84387 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Psychiatryczny Zakład Opieki Zdrowotnej im. dr Stanisława Deresza, pl. dr Zygmunta Brodowicza 1, 16-070 Choroszcz, woj. podlaskie, tel. 085 7191091 w. 278, faks 085 7191405.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa prania bielizny szpitalnej wraz z transportem dla SPP ZOZ w Choroszczy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pralnia wraz z transportem dla SPP ZOZ w Choroszczy, zgodnie z zasadami i przepisami sanitarnymi obowiązującymi w tym zakresie, z zastosowaniem dopuszczonych atestami środków piorących i dezynfekujących. Usługa ma być wykonywana w pralni oraz przy użyciu urządzeń i środków wykonawcy, przy czym pralnia musi posiadać zezwolenie właściwego organu sanitarno-epidemiologicznego oraz spełniać wymogi bariery higienicznej. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje pranie (w tym: dezynfekcję, krochmalenie, prasowanie, maglowanie, sterylizację, suszenie, czyszczenie chemiczne, składanie) oraz bieżącą reperację (szycie, cerowanie, doszywanie guzików, zszywanie rozdarć, wyselekcjonowanie prania uszkodzonego w wyniku prania lub zużycia itp.) n/w asortymentu: a) bielizna pościelowa: poszwy, poszewki, prześcieradła, podkłady, b) odzież pacjentów: piżamy, spodnie, spódnice, sukienki, bluzki, koszule, swetry dresy, koszulki, szaliki, czapki rękawiczki, kurtki, skarpety itp. c) odzież ochronna lekarska i pielęgniarska, odzież ochronna pracowników, d) asortyment pozostały: poduszki, koce, kołdry, obrusy, piżamy, szlafroki, firany, zasłony, materace zwykłe i materace przeciwodleżynowe, pokrowce, podkłady bawełniane i gumowe, mopy, ścierki, serwetki, ręczniki, worki bieliźniarki, narzuty, e) bieliznę zakażoną 3. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia zamówienia określa Załącznik Nr 7 do SIWZ. 4. Łączna szacunkowa ilość asortymentu przeznaczonego do prania w okresie realizacji zamówienia wynosi 240 tys. kg. 5. Bielizna czysta będzie dostarczana do Sortowni bielizny trzy dni w tygodniu: w poniedziałki , środy, piątki w godz. 09:00 - 11:00 środkiem transportu Wykonawcy. 6. Bielizna brudna będzie odbierana z Sortowni bielizny trzy dni w tygodniu: w poniedziałki , środy, piątki w godz. 09:00 - 11:00 środkiem transportu Wykonawcy. 7. Czas wykonania usługi nie może przekroczyć do 48 godzin od chwili przekazania asortymentu brudnego do momentu dostarczenia przez Wykonawcę czystego, za wyjątkiem: kocy i poduszek, które mają wracać do Zamawiającego do 72 godzin od chwili przekazania oraz materacy, które mają wracać do Zamawiającego do 7 dni od chwili przekazania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.05.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BAXTER Spółka Jawna Grzegorz Kunda, Andrzej Malinowski, ul. Bernardyńska 7, 16-080 Tykocin, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 720000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 846192,00

  • Oferta z najniższą ceną: 846192,00 / Oferta z najwyższą ceną: 846192,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.