eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawy warzyw i owoców przetworzonych, dań gotowych oraz zup i sosówznak sprawy8/2015/BIGB O/POTULICE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-24

Gdańsk: Dostawy warzyw i owoców przetworzonych, dań gotowych oraz zup i sosów: znak sprawy: 8/2015/BIGB O/POTULICE
Numer ogłoszenia: 140587 - 2015; data zamieszczenia: 24.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bałtycka Instytucja Gospodarki Budżetowej BALTICA , ul. Kurkowa 12, 80-803 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 728 70 00, faks 58 728 70 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: igbbaltica.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: NIE DOTYCZY

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: IGB.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy warzyw i owoców przetworzonych, dań gotowych oraz zup i sosów: znak sprawy: 8/2015/BIGB O/POTULICE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Grupa 1: 1) Ogórki konserwowe, w opakowaniu szklanym (słoik) 900 ml, ilość szacunkowa 1500 opakowań. CPV: 15331500-2. 2) Ogórki kwaszone, w opakowaniu szklanym (słoik) 900 ml, ilość szacunkowa 600 opakowań. CPV: 15331000-7. 3) Ogórki kiszone w woreczku 400 g ilość szacunkowa 500 opakowań. CPV: 15331000-7. 4) Kapusta kwaszona, w opakowaniu 5 kg, ilość szacunkowa 300 opakowań. CPV: 15331142-4. 5) Kapusta kiszona w woreczku 500 g ,ilość szacunkowa 500 opakowań. CPV: 15331142-4. 6) Papryka konserwowa, w opakowaniu szklanym (słoik) 650 g, ilość szacunkowa 840 opakowań. CPV: 15331136-9. 7) Marchew konserwowa, w opakowaniu szklanym (słoik) 470 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15331110-1. 8) Mieszanka warzywna z groszku zielonego ( 33%) , marchwi (33%) i kukurydzy (33%) w opakowaniu szklanym (słoik) 500 g, ilość szacunkowa 1500 opakowań. CPV: 15331110-1. 9) Mieszanka warzywna z groszku zielonego i marchwi, w opakowaniu szklanym (słoik) 470 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15331110-1. 10) Buraczki domowe Unamel w opakowaniu szklanym (słoik) 460 g ilość szacunkowa 840 opakowań. CPV: 15331120-4. 11) Groszek konserwowy, w opakowaniu (puszka samootwieralna) od 350 g do 450 g, ilość szacunkowa 1620 opakowań. CPV: 15331462-3. 12) Fasola czerwona, w opakowaniu (puszka samootwieralna) od 350 g do 450 g, ilość szacunkowa 540 opakowań. CPV: 15331131-4. 13) Kukurydza konserwowa, w opakowaniu (puszka samootwieralna) od 300 g do 400 g, ilość szacunkowa 2060 opakowań. CPV: 15331470-2. 14) Brzoskwinie, w puszce , (puszka samootwieralna ) opakowanie od 800 g do 900 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15332100-5. 15) Ananas (plastry), w puszce (,puszka samootwieralna ) opakowanie od 500 g do 600 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15332100-5. 16) Pieczarki marynowane, w opakowaniu szklanym (słoik) 290 g, ilość szacunkowa 600 opakowań. CPV: 15331135-2. 17) Dżem wiśniowy niskosłodzony Łowicz, w opakowaniu szklanym (słoik) 280 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15332294-1. 18) Dżem truskawkowy niskosłodzony Łowicz, w opakowaniu szklanym (słoik) 280 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15332296-5. 19) Dżem jagodowy niskosłodzony Łowicz, w opakowaniu szklanym (słoik) 280 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15332290-3. 20) Dżem truskawkowy, w opakowaniu szklanym (słoik) 270 g, ilość szacunkowa 2500 opakowań. CPV: 15332296-5. 21) Dżem z czarnej porzeczki, w opakowaniu szklanym (słoik) 270 g, ilość szacunkowa 2500 opakowań. CPV: 15332293-4. 22) Dżem brzoskwiniowy, w opakowaniu szklanym (słoik) 270 g, ilość szacunkowa 2500 opakowań. CPV: 15332290-3. 23) Rodzynki, w opakowaniu 100 g, ilość szacunkowa 4800 opakowań. CPV: 15332412-5. 24) Pestki dyni, w opakowaniu100 g, ilość szacunkowa 1300 opakowań. CPV: 03211900-2. 25) Słonecznik prażony, w opakowaniu 50 g., ilość szacunkowa 1200 opakowań. CPV: 03211900-2. 26) Słonecznik łuskany, w opakowaniu 100 g, ilość szacunkowa 2400 opakowań. CPV: 03211900-2. 27) Fistaszki (orzeszki ziemne niełuskane), w opakowaniu 1000 g, ilość szacunkowa 600 opakowań. CPV: 15332300-7. 28) Orzeszki solone, w opakowaniu 100 g (nie w puszce), ilość szacunkowa 1200 opakowań. CPV: 15332310-0. 29) Śliwka suszona kalifornijska w opakowaniu 100 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15332410-1. 30) Morela suszona w opakowaniu 100 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15332410-1. 31) Daktyle suszone drylowane w opakowaniu 100 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15332410-1. 32) Orzechy włoskie łuskane w opakowaniu 200 g, ilość szacunkowa 500 szt. CPV: 15332300-7. 33) Orzeszki laskowe łuskane w opakowaniu 200 g, ilość szacunkowa 500 szt. CPV: 15332300-7. 34) Wiórki kokosowe paczka 100 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15332412 35) Sałatka obiadowa w opakowaniu szklanym (słoik) od 800g do 900g składniki:warzywa (kapusta biała ,marchew,cebula,papryka) woda ,ocet-regulator kwasowości,cukier,sól, naturalne przyprawy aromatyczno-smakowe w tym gorczyca ilość szacunkowa 800 opakowań.CPV: 15331000-7 36) Sałatka warzywna w opakowaniu szklanym (słoik) od 800g do 900g -składniki: warzywa (ogórek ,marchew,cebula,papryka) woda ,ocet-regulator kwasowości,cukier,sól, naturalne przyprawy aromatyczno-smakowe w tym gorczyca ilość szacunkowa 800 opakowań.CPV: 15331000-7 37) Sałatka szwedzka w opakowaniu szklanym (słoik) od 800g do 900g -składniki:warzywa (ogórek,cebula) woda ,ocet-regulator kwasowości,cukier,sól, naturalne przyprawy aromatyczno-smakowe w tym gorczyca ilość szacunkowa 800 opakowań. CPV: 15331000-7 2. Grupa 2: 1) Pulpety z mięsa wieprzowego w sosie pomidorowym, w opakowaniu szklanym (słoik) 500 g, ilość szacunkowa 2500 opakowań. CPV: 15894300-4. 2) Gołąbki w sosie pomidorowym w opakowaniu szklanym (słoik) 500 g, ilość szacunkowa 2500 opakowań, skład m. in.: mięso wieprzowo-wołowe, ryż, kapusta. CPV: 15894300-4. 3) Kotlety sojowe a la schabowe, w opakowaniu 100 g, ilość szacunkowa 2500 opakowań. CPV: 15894300-4. 4) Flaki w sosie pomidorowym w opakowaniu szklanym 500 g, ilość szacunkowa 1500 opakowań. CPV:15894300-4. 5) Fasolka po bretońsku z kiełbasą w sosie pomidorowym w opakowaniu szklanym (słoik) 500 g, ilość szacunkowa 1500 opakowań. CPV:15894300-4. 6) Bigos wiejski z kiełbasą w opakowaniu szklanym (słoik) 500 g, ilość szacunkowa 1500 opakowań. CPV:15894300-4. 7) Zupa - barszcz czerwony Winiary instant, doskonały smak i aromat, w opakowaniu plastikowym 170 g, ilość szacunkowa 600 opakowań. CPV: 15891400-4. 8) Zupa - rosół z kury Winiary instant, doskonały smak i aromat, w opakowaniu plastikowym 170 g, ilość szacunkowa 600 opakowań. CPV: 15891500-4. 9) Zupa błyskawiczna z makaronem ostra o smaku kurczaka Vifon kurczak curry, w opakowaniu 70 g, ilość szacunkowa 25200 opakowań. CPV: 15891400-4. 10) Zupa instant Amino - rosół z kury , w opakowaniu 57 g, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15891400-4. 11) Zupa instant Amino - barszcz czerwony , w opakowaniu 66 g, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15891400-4. 12) Zupa instant Amino - pomidorowa , w opakowaniu 61 g, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15891400-4. 13) Zupa instant Amino - ogórkowa , w opakowaniu 64 g, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15891400-4. 14) Zupa instant Amino - gulaszowa , w opakowaniu 61 g, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15891400-4. 15) Zupa instant Amino - flaki , w opakowaniu 62 g, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15891400-4. 16) Zupa instant Amino -żurek , w opakowaniu 65 g, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15891400-4. 17) Zupa instant Amino - pieczarkowa , w opakowaniu 64 g, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15891400-4. 18) Zupa Knorr gorący kubek - różne smaki, w opakowaniu od 15 g do 21 g, ilość szacunkowa 2500 opakowań. CPV: 15891400-4. 19) Gorący kubek Knorr danie instant - różne smaki, dania gotowe w kubeczku plastikowym do zalania gorącą wodą, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15894300-4. 20) Rosół z kury w kostce Knorr, w opakowaniu po 6 kostek po 10 g, ilość szacunkowa 540 opakowań. CPV: 15891400-4. 21) Sos boloński Łowicz, w opakowaniu szklanym (słoik) 350 g, ilość szacunkowa 1500 opakowań. CPV: 15871260-4. 22) Sos słodko-kwaśny Łowicz, w opakowaniu szklanym (słoik) 350 g, ilość szacunkowa 1500 opakowań. CPV: 15871260-4. 23) Sos meksykański Łowicz, w opakowaniu szklanym (słoik) 350 g, ilość szacunkowa 1500 opakowań. CPV: 15871260-4. 24) Sos bolognese z ziołami Dawtona, w opakowaniu szklanym (słoik) 425 g, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15871260-4. 25) Sos węgierski z pieczarkami Dawtona, w opakowaniu szklanym (słoik) 425 g, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15871260-4. 26) Sos meksykański Dawtona, w opakowaniu szklanym (słoik) 425 g, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15871260-4. 27) Sos czosnkowy Winiary, w opakowaniu szklanym (słoik) 250 ml, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15871260-4. 28) Sos tatarski Winiary, w opakowaniu szklanym (słoik) 250 ml, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15871260-4. 29) Sos pomidorowy Cykoria, w opakowaniu 50 g, ilość szacunkowa 3000 opakowań. CPV: 15871260-4. 30) Sos boloński Amino kuchnia polska, w opakowaniu 43 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15871260-4. 31) Sos pieczarkowy w opakowaniu 35 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15871260-4. 32) Sos pieczeniowy jasny w opakowaniu 35 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15871260-4. 33) Sos pieczeniowy ciemny w opakowaniu 35 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15871260-4. 34) Sos sałatkowy 9 g, ilość szacunkowa 800 szt. CPV: 15871260-4. 35) Koncentrat barszczu czerwonego w opakowaniu szklanym-butelka 300 ml, ilość szacunkowa 600 opakowań. CPV: 15891400-4. 2 Ilości szacunkowe dostarczanych artykułów mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość zamawianych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzegają sobie prawo do nieodebrania całości zamówienia, z zastrzeżeniem, że ilość dostarczonego asortymentu nie będzie mniejsza niż 70 % wielkości całego zamówienia i z tego tytułu wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe lub prawne. Oferowane artykuły nie mogą wykazywać oznak nieświeżości lub zepsucia. Mają być świeże, o dobrym smaku w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach. Opakowania muszą posiadać nadrukowany kod kreskowy oraz nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze (g, kg) lub pojemności (ml, l). 3. Termin ważności dostarczanych artykułów - minimum 6 miesięcy, liczony od dnia dostawy. Dostawa artykułów z krótszym terminem ważności może zostać realizowana po uprzednim uzyskaniu zgody od Zamawiającego. 4. Dopuszczalne są oferty równoważne, tzn. artykuły o innych nazwach handlowych niż określone przez zamawiającego, pod warunkiem, że będą posiadały parametry np. gramaturę lub pojemność, albo ilość sztuk w opakowaniu taką samą jak opisany przez zamawiającego dany przedmiot zamówienia oraz będą posiadały inne parametry, w szczególności dotyczące smaku i aromatu nie gorsze niż artykuły opisane i wymienione przez zamawiającego. Na wykonawcy ciąży udowodnienie, że równoważny artykuł nie jest gorszy od określonego przez zamawiającego. W przypadku oferowania artykułów równoważnych wykonawca do oferty załącza wypełniony załącznik nr 5 do siwz, tj. formularz dotyczący porównania parametrów artykułów. 5. Miejsce, sposób, terminy dostaw oraz forma i termin płatności. 1) Wykonawca dostarczać będzie ww. artykuły na swój koszt, zgodnie z wymogami sanitarnymi w sposób zapobiegający utracie walorów użytkowych, smakowych i odżywczych do magazynów Zamawiającego zlokalizowanych na terenie: a) .Zakładu Karnego w Potulicach, ul. Aleja Parkowa 1 b) Aresztu Śledczego w Bydgoszczy, ul. Wały Jagiellońskie 4 c) Zakładu Karnego w Bydgoszczy-Fordonie, ul. Rynek 8 d) Zakładu Karnego w Koronowie, ul. Bydgoska 27 e) Aresztu Śledczego w Chojnicach, ul. Pietruszkowa 4 f) Zakładu Karnego Nr 1 w Grudziądzu, ul. Wybickiego 10-22 g) Zakładu Karnego Nr 2 w Grudziądzu, ul. Sikorskiego 13- 17 h) Zakład Karny w Inowrocławiu, ul. Gabriela Narutowicza 46 i) Aresztu Śledczego w Toruniu, ul. Piekary 53 j) Zakładu Karnego we Włocławku, ul. Bartnicka 10. k) Oddział Zewnętrzny Aresztu Śledczego w Bydgoszczy , ul. Toruńska 276 l) Kawiarnia ODK Zacisze, 89-526 Lubiewo 2) Realizacja dostaw do magazynu w uzgodnionych terminach, w godz. 8:00-12:00. 3) Termin płatności: 30 dni, forma płatności: przelew..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.15.00-0, 15.33.15.00-2, 15.33.10.00-7, 15.33.11.36-9, 15.33.32.10-5, 15.33.11.35-2, 15.89.43.00-4, 15.87.12.60-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 2) posiadania wiedzy i doświadczenia 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z niniejszego postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w niniejszym postępowaniu. 1) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 i w art. 24 ustawy Pzp, które zostały również określone w siwz w rozdziale VIII pkt 1 i pkt 2, na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w siwz rozdział IX.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 2) posiadania wiedzy i doświadczenia 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z niniejszego postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w niniejszym postępowaniu. 1) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 i w art. 24 ustawy Pzp, które zostały również określone w siwz w rozdziale VIII pkt 1 i pkt 2, na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w siwz rozdział IX.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 2) posiadania wiedzy i doświadczenia 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z niniejszego postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w niniejszym postępowaniu. 1) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 i w art. 24 ustawy Pzp, które zostały również określone w siwz w rozdziale VIII pkt 1 i pkt 2, na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w siwz rozdział IX.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 2) posiadania wiedzy i doświadczenia 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z niniejszego postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w niniejszym postępowaniu. 1) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 i w art. 24 ustawy Pzp, które zostały również określone w siwz w rozdziale VIII pkt 1 i pkt 2, na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w siwz rozdział IX.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą, że spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 2) posiadania wiedzy i doświadczenia 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z niniejszego postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w niniejszym postępowaniu. 1) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. 2) Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 i w art. 24 ustawy Pzp, które zostały również określone w siwz w rozdziale VIII pkt 1 i pkt 2, na podstawie złożonych do oferty oświadczeń i dokumentów, o których mowa w siwz rozdział IX.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin realizacji reklamacji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą dotyczyć w szczególności: 1) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony, a także osób wymienionych w § 6 pkt 1 i lub pkt 2 2) cen artykułów wymienionych w załączniku nr 1 do umowy, o kwotę nie większą niż wynikającą ze wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych, podanego przez GUS publikowanego na stronie internetowej: www.stat.gov.pl. Wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych liczony jest miesięcznie od terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 2 pkt 1 3) urzędowej stawki podatku VAT na artykuły wymienione w załączniku nr 1 do umowy 4) każdej zmiany, która jest korzystna lub neutralna dla zamawiającego 5) zmiany której nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 6) terminu zakończenia (przedłużenia) obowiązywania niniejszej umowy, o którym mowa w § 2 pkt 1, z zastrzeżeniem § 3 pkt 3 7) dopisania do § 5 pkt 1 ppkt 1 magazynu zlokalizowanego na terenie Aresztu Śledczego w Chełmnie, ul. 22 stycznia 3a., Oddziału Zewnętrznego w Czersku ul, Dworcowa 29 , Oddział Zewnętrzny w Strzelewie - Strzelewo 61 3. Zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają potwierdzenia pisemnego w postaci aneksu, z zastrzeżeniem pkt 5 i pkt 6. 4. Strona wnioskująca o zmianę postanowień niniejszej umowy niezwłocznie i pisemnie powiadamia o tym fakcie drugą stronę, uzasadniając zmianę okolicznościami faktycznymi i prawnymi oraz przedkłada propozycję aneksu do umowy. 5. Strony dopuszczają możliwość okresowych dostaw artykułów po cenie niższej niż określonej w załączniku nr 1 do umowy (tzw. promocja). Zmiany te nie wymagają potwierdzenia pisemnego w postaci aneksu do umowy. 6. Strony dopuszczają możliwość okresowych dostaw artykułów w opakowaniach o większej gramaturze lub większej ilości sztuk w opakowaniu (tzw. promocja) niż określone w załączniku nr 1 do umowy przy zachowaniu niezmienionej ceny. Zmiany te nie wymagają potwierdzenia pisemnego w postaci aneksu do umowy. 7. Zmiana postanowień niniejszej umowy na podstawie pkt 2 ppkt 2) nie może następować częściej niż raz na kwartał.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.igbbaltica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: BIGB BALTICA O/POTULICE UL.ALEJA PARKOWA 1 89-120 POTULICE.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2015 godzina 12:00, miejsce: BIGB BALTICA O/POTULICE UL.ALEJA PARKOWA 1 89-120 POTULICE SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Grupa 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Ogórki konserwowe, w opakowaniu szklanym (słoik) 900 ml, ilość szacunkowa 1500 opakowań. CPV: 15331500-2. 2) Ogórki kwaszone, w opakowaniu szklanym (słoik) 900 ml, ilość szacunkowa 600 opakowań. CPV: 15331000-7. 3) Ogórki kiszone w woreczku 400 g ilość szacunkowa 500 opakowań. CPV: 15331000-7. 4) Kapusta kwaszona, w opakowaniu 5 kg, ilość szacunkowa 300 opakowań. CPV: 15331142-4. 5) Kapusta kiszona w woreczku 500 g ,ilość szacunkowa 500 opakowań. CPV: 15331142-4. 6) Papryka konserwowa, w opakowaniu szklanym (słoik) 650 g, ilość szacunkowa 840 opakowań. CPV: 15331136-9. 7) Marchew konserwowa, w opakowaniu szklanym (słoik) 470 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15331110-1. 8) Mieszanka warzywna z groszku zielonego ( 33%) , marchwi (33%) i kukurydzy (33%) w opakowaniu szklanym (słoik) 500 g, ilość szacunkowa 1500 opakowań. CPV: 15331110-1. 9) Mieszanka warzywna z groszku zielonego i marchwi, w opakowaniu szklanym (słoik) 470 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15331110-1. 10) Buraczki domowe Unamel w opakowaniu szklanym (słoik) 460 g ilość szacunkowa 840 opakowań. CPV: 15331120-4. 11) Groszek konserwowy, w opakowaniu (puszka samootwieralna) od 350 g do 450 g, ilość szacunkowa 1620 opakowań. CPV: 15331462-3. 12) Fasola czerwona, w opakowaniu (puszka samootwieralna) od 350 g do 450 g, ilość szacunkowa 540 opakowań. CPV: 15331131-4. 13) Kukurydza konserwowa, w opakowaniu (puszka samootwieralna) od 300 g do 400 g, ilość szacunkowa 2060 opakowań. CPV: 15331470-2. 14) Brzoskwinie, w puszce , (puszka samootwieralna ) opakowanie od 800 g do 900 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15332100-5. 15) Ananas (plastry), w puszce (,puszka samootwieralna ) opakowanie od 500 g do 600 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15332100-5. 16) Pieczarki marynowane, w opakowaniu szklanym (słoik) 290 g, ilość szacunkowa 600 opakowań. CPV: 15331135-2. 17) Dżem wiśniowy niskosłodzony Łowicz, w opakowaniu szklanym (słoik) 280 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15332294-1. 18) Dżem truskawkowy niskosłodzony Łowicz, w opakowaniu szklanym (słoik) 280 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15332296-5. 19) Dżem jagodowy niskosłodzony Łowicz, w opakowaniu szklanym (słoik) 280 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15332290-3. 20) Dżem truskawkowy, w opakowaniu szklanym (słoik) 270 g, ilość szacunkowa 2500 opakowań. CPV: 15332296-5. 21) Dżem z czarnej porzeczki, w opakowaniu szklanym (słoik) 270 g, ilość szacunkowa 2500 opakowań. CPV: 15332293-4. 22) Dżem brzoskwiniowy, w opakowaniu szklanym (słoik) 270 g, ilość szacunkowa 2500 opakowań. CPV: 15332290-3. 23) Rodzynki, w opakowaniu 100 g, ilość szacunkowa 4800 opakowań. CPV: 15332412-5. 24) Pestki dyni, w opakowaniu100 g, ilość szacunkowa 1300 opakowań. CPV: 03211900-2. 25) Słonecznik prażony, w opakowaniu 50 g., ilość szacunkowa 1200 opakowań. CPV: 03211900-2. 26) Słonecznik łuskany, w opakowaniu 100 g, ilość szacunkowa 2400 opakowań. CPV: 03211900-2. 27) Fistaszki (orzeszki ziemne niełuskane), w opakowaniu 1000 g, ilość szacunkowa 600 opakowań. CPV: 15332300-7. 28) Orzeszki solone, w opakowaniu 100 g (nie w puszce), ilość szacunkowa 1200 opakowań. CPV: 15332310-0. 29) Śliwka suszona kalifornijska w opakowaniu 100 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15332410-1. 30) Morela suszona w opakowaniu 100 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15332410-1. 31) Daktyle suszone drylowane w opakowaniu 100 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15332410-1. 32) Orzechy włoskie łuskane w opakowaniu 200 g, ilość szacunkowa 500 szt. CPV: 15332300-7. 33) Orzeszki laskowe łuskane w opakowaniu 200 g, ilość szacunkowa 500 szt. CPV: 15332300-7. 34) Wiórki kokosowe paczka 100 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15332412 35) Sałatka obiadowa w opakowaniu szklanym (słoik) od 800g do 900g składniki:warzywa (kapusta biała ,marchew,cebula,papryka) woda ,ocet-regulator kwasowości,cukier,sól, naturalne przyprawy aromatyczno-smakowe w tym gorczyca ilość szacunkowa 800 opakowań.CPV: 15331000-7 36) Sałatka warzywna w opakowaniu szklanym (słoik) od 800g do 900g -składniki: warzywa (ogórek ,marchew,cebula,papryka) woda ,ocet-regulator kwasowości,cukier,sól, naturalne przyprawy aromatyczno-smakowe w tym gorczyca ilość szacunkowa 800 opakowań.CPV: 15331000-7 37) Sałatka szwedzka w opakowaniu szklanym (słoik) od 800g do 900g -składniki:warzywa (ogórek,cebula) woda ,ocet-regulator kwasowości,cukier,sól, naturalne przyprawy aromatyczno-smakowe w tym gorczyca ilość szacunkowa 800 opakowań. CPV: 15331000-7.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.15.00-0, 15.33.15.00-2, 15.33.10.00-7, 15.33.11.42-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji reklamacji - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Grupa 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Pulpety z mięsa wieprzowego w sosie pomidorowym, w opakowaniu szklanym (słoik) 500 g, ilość szacunkowa 2500 opakowań. CPV: 15894300-4. 2) Gołąbki w sosie pomidorowym w opakowaniu szklanym (słoik) 500 g, ilość szacunkowa 2500 opakowań, skład m. in.: mięso wieprzowo-wołowe, ryż, kapusta. CPV: 15894300-4. 3) Kotlety sojowe a la schabowe, w opakowaniu 100 g, ilość szacunkowa 2500 opakowań. CPV: 15894300-4. 4) Flaki w sosie pomidorowym w opakowaniu szklanym 500 g, ilość szacunkowa 1500 opakowań. CPV:15894300-4. 5) Fasolka po bretońsku z kiełbasą w sosie pomidorowym w opakowaniu szklanym (słoik) 500 g, ilość szacunkowa 1500 opakowań. CPV:15894300-4. 6) Bigos wiejski z kiełbasą w opakowaniu szklanym (słoik) 500 g, ilość szacunkowa 1500 opakowań. CPV:15894300-4. 7) Zupa - barszcz czerwony Winiary instant, doskonały smak i aromat, w opakowaniu plastikowym 170 g, ilość szacunkowa 600 opakowań. CPV: 15891400-4. 8) Zupa - rosół z kury Winiary instant, doskonały smak i aromat, w opakowaniu plastikowym 170 g, ilość szacunkowa 600 opakowań. CPV: 15891500-4. 9) Zupa błyskawiczna z makaronem ostra o smaku kurczaka Vifon kurczak curry, w opakowaniu 70 g, ilość szacunkowa 25200 opakowań. CPV: 15891400-4. 10) Zupa instant Amino - rosół z kury , w opakowaniu 57 g, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15891400-4. 11) Zupa instant Amino - barszcz czerwony , w opakowaniu 66 g, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15891400-4. 12) Zupa instant Amino - pomidorowa , w opakowaniu 61 g, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15891400-4. 13) Zupa instant Amino - ogórkowa , w opakowaniu 64 g, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15891400-4. 14) Zupa instant Amino - gulaszowa , w opakowaniu 61 g, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15891400-4. 15) Zupa instant Amino - flaki , w opakowaniu 62 g, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15891400-4. 16) Zupa instant Amino -żurek , w opakowaniu 65 g, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15891400-4. 17) Zupa instant Amino - pieczarkowa , w opakowaniu 64 g, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15891400-4. 18) Zupa Knorr gorący kubek - różne smaki, w opakowaniu od 15 g do 21 g, ilość szacunkowa 2500 opakowań. CPV: 15891400-4. 19) Gorący kubek Knorr danie instant - różne smaki, dania gotowe w kubeczku plastikowym do zalania gorącą wodą, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15894300-4. 20) Rosół z kury w kostce Knorr, w opakowaniu po 6 kostek po 10 g, ilość szacunkowa 540 opakowań. CPV: 15891400-4. 21) Sos boloński Łowicz, w opakowaniu szklanym (słoik) 350 g, ilość szacunkowa 1500 opakowań. CPV: 15871260-4. 22) Sos słodko-kwaśny Łowicz, w opakowaniu szklanym (słoik) 350 g, ilość szacunkowa 1500 opakowań. CPV: 15871260-4. 23) Sos meksykański Łowicz, w opakowaniu szklanym (słoik) 350 g, ilość szacunkowa 1500 opakowań. CPV: 15871260-4. 24) Sos bolognese z ziołami Dawtona, w opakowaniu szklanym (słoik) 425 g, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15871260-4. 25) Sos węgierski z pieczarkami Dawtona, w opakowaniu szklanym (słoik) 425 g, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15871260-4. 26) Sos meksykański Dawtona, w opakowaniu szklanym (słoik) 425 g, ilość szacunkowa 2000 opakowań. CPV: 15871260-4. 27) Sos czosnkowy Winiary, w opakowaniu szklanym (słoik) 250 ml, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15871260-4. 28) Sos tatarski Winiary, w opakowaniu szklanym (słoik) 250 ml, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15871260-4. 29) Sos pomidorowy Cykoria, w opakowaniu 50 g, ilość szacunkowa 3000 opakowań. CPV: 15871260-4. 30) Sos boloński Amino kuchnia polska, w opakowaniu 43 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15871260-4. 31) Sos pieczarkowy w opakowaniu 35 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15871260-4. 32) Sos pieczeniowy jasny w opakowaniu 35 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15871260-4. 33) Sos pieczeniowy ciemny w opakowaniu 35 g, ilość szacunkowa 1000 opakowań. CPV: 15871260-4. 34) Sos sałatkowy 9 g, ilość szacunkowa 800 szt. CPV: 15871260-4. 35) Koncentrat barszczu czerwonego w opakowaniu szklanym-butelka 300 ml, ilość szacunkowa 600 opakowań. CPV: 15891400-4. 2 Ilości szacunkowe dostarczanych artykułów mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość zamawianych artykułów będzie wynikała z faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzegają sobie prawo do nieodebrania całości zamówienia, z zastrzeżeniem, że ilość dostarczonego asortymentu nie będzie mniejsza niż 70 % wielkości całego zamówienia i z tego tytułu wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie finansowe lub prawne. Oferowane artykuły nie mogą wykazywać oznak nieświeżości lub zepsucia. Mają być świeże, o dobrym smaku w zamkniętych i nieuszkodzonych opakowaniach. Opakowania muszą posiadać nadrukowany kod kreskowy oraz nadrukowaną informację o nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze (g, kg) lub pojemności (ml, l). 3. Termin ważności dostarczanych artykułów - minimum 6 miesięcy, liczony od dnia dostawy. Dostawa artykułów z krótszym terminem ważności może zostać realizowana po uprzednim uzyskaniu zgody od Zamawiającego. 4. Dopuszczalne są oferty równoważne, tzn. artykuły o innych nazwach handlowych niż określone przez zamawiającego, pod warunkiem, że będą posiadały parametry np. gramaturę lub pojemność, albo ilość sztuk w opakowaniu taką samą jak opisany przez zamawiającego dany przedmiot zamówienia oraz będą posiadały inne parametry, w szczególności dotyczące smaku i aromatu nie gorsze niż artykuły opisane i wymienione przez zamawiającego. Na wykonawcy ciąży udowodnienie, że równoważny artykuł nie jest gorszy od określonego przez zamawiającego. W przypadku oferowania artykułów równoważnych wykonawca do oferty załącza wypełniony załącznik nr 5 do siwz, tj. formularz dotyczący porównania parametrów artykułów. 5. Miejsce, sposób, terminy dostaw oraz forma i termin płatności. 1) Wykonawca dostarczać będzie ww. artykuły na swój koszt, zgodnie z wymogami sanitarnymi w sposób zapobiegający utracie walorów użytkowych, smakowych i odżywczych do magazynów Zamawiającego zlokalizowanych na terenie: a) .Zakładu Karnego w Potulicach, ul. Aleja Parkowa 1 b) Aresztu Śledczego w Bydgoszczy, ul. Wały Jagiellońskie 4 c) Zakładu Karnego w Bydgoszczy-Fordonie, ul. Rynek 8 d) Zakładu Karnego w Koronowie, ul. Bydgoska 27 e) Aresztu Śledczego w Chojnicach, ul. Pietruszkowa 4 f) Zakładu Karnego Nr 1 w Grudziądzu, ul. Wybickiego 10-22 g) Zakładu Karnego Nr 2 w Grudziądzu, ul. Sikorskiego 13-17 h) Zakład Karny w Inowrocławiu, ul. Gabriela Narutowicza 46 i) Aresztu Śledczego w Toruniu, ul. Piekary 53 j) Zakładu Karnego we Włocławku, ul. Bartnicka 10. k) Oddział Zewnętrzny Aresztu Śledczego w Bydgoszczy , ul. Toruńska 276 l) Kawiarnia ODK Zacisze, 89-526 Lubiewo 2) Realizacja dostaw do magazynu w uzgodnionych terminach, w godz. 8:00-12:00. 3) Termin płatności: 30 dni, forma płatności: przelew..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.43.00-4, 15.89.14.00-4, 15.87.12.60-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Termin realizacji reklamacji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.