eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-bitumiczną na drogach powiatowych 1. Nr 1068 L Biała Podlaska (ul. Sidorska) - Ogrodniki - Piszczac 2. Nr 1040 L Kolonia Rokitno - Michałki - Kolonia Koczukówka 3. Nr 1052 L Piszczac - Dobrynka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-11

Biała Podlaska: Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-bitumiczną na drogach powiatowych : 1. Nr 1068 L Biała Podlaska (ul. Sidorska) - Ogrodniki - Piszczac 2. Nr 1040 L Kolonia Rokitno - Michałki - Kolonia Koczukówka 3. Nr 1052 L Piszczac - Dobrynka - Lebiedziew
Numer ogłoszenia: 140550 - 2009; data zamieszczenia: 11.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej , ul. Sidorska 90A, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3431909, faks 083 3437975.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: powiatbialski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-bitumiczną na drogach powiatowych : 1. Nr 1068 L Biała Podlaska (ul. Sidorska) - Ogrodniki - Piszczac 2. Nr 1040 L Kolonia Rokitno - Michałki - Kolonia Koczukówka 3. Nr 1052 L Piszczac - Dobrynka - Lebiedziew.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno-bitumiczną na drogach powiatowych : 1. Nr 1068 L Biała Podlaska (ul. Sidorska) - Ogrodniki - Piszczac - wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno - asfaltową średniej grub. 4 cm - 362,14 m2 / 36,2 tony - wyrównanie ubytków nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno - asfaltową - 4 tony 2. Nr 1040 L Kolonia Rokitno - Michałki - Kolonia Koczukówka - wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno - asfaltową średniej grub. 4 cm - 125,37 m2 / 12,5 tony 3.Nr 1052 L Piszczac - Dobrynka - Lebiedziew - wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno - asfaltową średniej grub. 4 cm - 630,6 m2 / 63,1 tony - wyrównanie ubytków nawierzchni bitumicznej mieszanką mineralno - asfaltową - 6 tony Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja uproszczona oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Lokalizacja robót zostanie wskazana przez kierownika Obwodu Drogowego . Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa Rozdział 3 - Istotne postanowienia umowy . Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na przedmiot zamówienia na okres 12 miesięcy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ogólne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy , którzy spełniają następujące warunki : 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 uPzp, 5) złożą formularz oferty wraz z wymaganymi dokumentami , 6) spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych . 2. Warunki szczególne 2.1. Doświadczenie wykonawcy Wykonawca musi wykazać , że zrealizował ( rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadanie o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia (w zakresie remontu, przebudowy, budowy dróg i ulic) oraz o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca robót wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie. 2. 2. Potencjał kadrowy Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nich czynności, które zostały określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. Nr 156 poz. 1118 z 2006r. z późn. zm.) lub spełniające wymagania i posiadające uprawnienia określone w przepisach obowiązujących w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę, zgodnie z Dyrektywą 2004/18/WE Parlamentu Europejskiego Rady z dnia 31 marca 2004r. w sprawie koordynacji procedur udzielania zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawy i usługi. 2.3. Podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia , której wykonanie powierzy podwykonawcom . 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana ma podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełnienia warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia w cz. VI niniejszej Instrukcji, na zasadzie spełnia -nie spełnia ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych określonych w części V pkt. 1 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców , Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: Wykonawca załączy do oferty wypełnione następujące dokumenty i oświadczenia : 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty ( na załączonym druku ) . 2. Kosztorys ofertowy ( wypełniony i podpisany ) - na załączniku Nr 1 z jednostkowymi cenami i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia . 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zgłoszenie pochodzące od Wykonawcy nieuprawnionego do występowania w obrocie prawnym w przedmiocie zamówienia zostanie odrzucone. 4. Wykonawca złoży oświadczenie , o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp złożone na druku stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszej Instrukcji. 5.Wykonawca złoży aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne ,lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty , o których mowa wyżej Wykonawca przedstawi w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Jeżeli załączona kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła uzasadnione wątpliwości co do jej prawidłowości Zamawiający może zażądać przedłożenia przez Wykonawcę oryginału dokumentu lub notarialnie potwierdzonej kopii. 6.Potencjał kadrowy przewidziany do realizacji zamówienia na załączniku Nr 3. Do wykazu personelu kierowniczego muszą być dołączone kopie uprawnień budowlanych do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wraz z aktualnym zaświadczeniem o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzonymi za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Jeżeli Wykonawca w powyższym załączniku wskaże osoby, którymi będzie dysponował i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - do przedmiotowego załącznika musi załączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. W przypadku, gdy osoby wskazane przez Wykonawcę posiadają uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wydane w innych państwach członków Unii Europejskiej - Wykonawca ma obowiązek złożyć wraz z załącznikiem Nr 3 w/w uprawnienia lub wpis na listę członków właściwej organizacji samorządu zawodowego w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę, zgodnie z przepisami kraju pochodzenia. 7. Doświadczenie Wykonawcy. Wykaz ważniejszych robót zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia (w zakresie remontu, przebudowy, budowy dróg i ulic) na załączniku Nr 4 oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie . W przypadku, gdy umieszczone w wykazie roboty dotyczą szerszego zakresu prac niż przedmiotowe zamówienie , Wykonawca w załączniku winien wyodrębnić ilościowo i wartościowo tę część , którą można uznać za rodzajowo porównywalną z przedmiotem niniejszego zamówienia. 8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w pkt. 3., 4., 5. muszą być złożone przez każdego z Wykonawców natomiast dokumenty wymienione w pkt. 6., 7. , winien przedłożyć Wykonawca lub Wykonawcy tak, aby łącznie spełnić wymagania . 9.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu ,albo w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. 10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt. 3., 5. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 10.1. Dokumenty, o których mowa w pkt.10 lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 10. lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 10 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio dla kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 11. Dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatbialski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej ul. Sidorska 90A pok Nr 6 lub za zaliczeniem pocztowym, opłata 10 PLN.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Białej Podlaskiej , ul. Sidorska 90A ,pok Nr 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.