eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cielądz › Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Cieladz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-18

Cielądz: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Cieladz
Numer ogłoszenia: 14054 - 2010; data zamieszczenia: 18.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Cielądzu , 96-214 Cielądz, woj. łódzkie, tel. 046 8152429, faks 046 8152352.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Cieladz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania: Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Cielądz W zakres zadania wchodzą następujące roboty : Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków z drenażem rozsączającym na terenie gminy Cielądz w ilości 39 sztuk we wsiach : Niemgłowy, Łaszczyn, Gułki,Ossowice,Grabice,Stolniki, Wylezinek, Sierzchowy, Kuczyzna, Sanogoszcz, Mroczkowice, Zuski Oczyszczalnia OI o wydajności 0,9 m3/d - 18 sztuk Oczyszczalnie OII o wydajności 0,9 m3/d - 1,5 m3/d - 21 szt 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Dokumentacja projektowa - rysunki - Przedmiar robót wraz z kosztorysem ofertowym 3. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45.23.24.21-9 - roboty w zakresie oczyszczania ścieków 4. Zakres prac oraz odpowiedzialności dla Wykonawcy : - organizację i utrzymanie zaplecza technicznego budowy, - pełną obsługę geodezyjną oraz inwentaryzację powykonawczą - przeszkolenie użytkowników oczyszczalni, - zapewnienie instrukcji obsługi i opakowania biopreparatu dla danej oczyszczalni ścieków, - pozostawienie placu budowy w należytym porządku, Wymagania jakościowe i materiałowe : - występujące w dokumentacji nazwy, typy i pochodzenie produktów nie są dla Wykonawców wiążące ale powinni uwzględnić możliwość zapewnienia jednolitej obsługi technicznej zamontowanych urządzeń u Zamawiającego, - dopuszcza się składanie ofert z użyciem materiałów równoważnych do materiałów określonych w dokumentacji projektowej, pod warunkiem ,że ich parametry nie będą gorsze niż określone w dokumentacji projektowej, - zabrania się stosowania materiałów nie odpowiadających Polskiej Normie oraz innych określonych w projekcie wykonawca ma obowiązek posiadania w stosunku do użytych materiałów i urządzeń dokumenty potwierdzające na ich zastosowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości) - Wykonawca powinien przed złożeniem oferty dokonać przeglądu miejsc realizacji robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.21-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium 8.000,00 słownie: osiem tysięcy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust.1i 2 ustawy PZP spełniają warunki zawarte w art.22 ust.1 ustawy PZP 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykaz osób: Wykonawca ma do dyspozycji wykwalifikowaną kadrę pracowników posiadającą kwalifikacje Określone poniżej ; min 1 Kierownik budowy - osoba posiadająca określone przepisami Prawa Budowlanego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie budowy sieci wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie koniecznym do realizacji zadania z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego (kierownik budowy musi posiadać co najmniej trzyletnie doświadczenie w tym zakresie) Wykaz robót: Posiadają doświadczenie zawodowe oraz wykonali w okresie dwóch lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie minimum 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiący przedmiot zamówienia wyszczególniony w opisie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty referencje wystawione przez zmawiających potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie. min.2 Wykaz narzędzi i sprzętu: Dysponuje lub będzie dysponował niezbędnym do wykonania zamówienia Przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Złożą jedną ofertę oraz wadium. Wykonawcy występujący wspólnie 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie zamówienia 2) W przypadku ubiegania się wspólnie Wykonawca ustanawia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 3) przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt1..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wymaganych przez Zamawiającego warunków wykonawca zobowiązany jest złożyć do oferty: 1. Formularz oferty (zał. nr 1) 2. Oświadczenie (zał. nr 2) 3. Oświadczenie ,że Wykonawca spełni wymogi określone w art. 22 ust.1 art.24 ust.1i2 (zał.3) 4. ksero wadium 5. pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy- ) 6. informacje o wykonawcach stanowiących konsorcjum (jeżeli dotyczy- ) 7. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 8. wykażą wykonanie dwóch robót odpowiadających swoim rodzajem wartością w okresie ostatnich 2 lat (2007,2008 wraz z referencjami - min 2)przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie , odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (zał. nr 5) 9. Personel - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają odpowiednie kwalifikacje - załączyć ważne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (zał. nr 4) 10. Wykaz niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca (zał. nr 8) 11.kosztorys ofertowy 13. Zaparafowany projekt umowy 14. udzielą gwarancji na minimum 36 miesiące.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cieladz.bipst.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Cielądzu 96-214 Cielądz pok. Nr 9.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Cielądzu pok. Nr 9.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie ma.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.