eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonanie remontu polegającego na wymianie instalacji elektrycznej na I piętrze w budynku Domu Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych w Łodzi przy ul. M. Ćwiklińskiej 5a

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-18

Łódź: Wykonanie remontu polegającego na wymianie instalacji elektrycznej na I piętrze w budynku Domu Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych w Łodzi przy ul. M. Ćwiklińskiej 5a
Numer ogłoszenia: 140473 - 2016; data zamieszczenia: 18.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 86525 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi, ul. Piotrkowska 149, 90-440 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 6324034, faks 0-42 6324130.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu polegającego na wymianie instalacji elektrycznej na I piętrze w budynku Domu Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych w Łodzi przy ul. M. Ćwiklińskiej 5a.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmować będzie swym zakresem: 1. opis techniczny instalacji elektrycznej, 2. opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 3. oprzewodowanie instalacji oświetleniowej O 1,5 mm, siłowej O 5 x 4 mm. i gniazd wtykowych O 2,5 mm (przewody miedziane) w wykutych wcześniej bruzdach, 4. wewnętrzne instalacje zasilające, 5. wykonanie tablic piętrowych ukrytych w ścianie, 6. montaż osprzętu instalacji oświetleniowej, 7. pomiary elektryczne, 8. demontaż istniejącej instalacji elektrycznej, 9. uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i zatwierdzeń dokumentacji wymaganych przepisami prawa, 10. wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej. Zamawiający zaleca dokonanie wizji w budynku przed przystąpieniem do przygotowania ofert. Wymagania dotyczące robót: 1. wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp. i ppoż. 2. roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wymogami niniejszej specyfikacji. Wykonawca winien wykonać dokumentację w wersji papierowej i elektronicznej na nośniku CD w 3 egzemplarzach i przekazać ją Zamawiającemu. Wymagania dotyczące materiałów i urządzeń: 1. Wykonawca wykona zamówienie z materiałów własnych, 2. Wykonawca użyje do realizacji umowy, wyrobów i surowców dopuszczonych do użytkowania w budownictwie, posiadających odpowiednie atesty, o odpowiedniej jakości, 3. materiały użyte przez Wykonawcę musza odpowiadać wymogom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w art. 10 ustawy - Prawo budowlane, 4. na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest okazać stosowne dokumenty potwierdzające dopuszczenie materiałów do stosowania w budownictwie. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1. wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z profesjonalną wiedza techniczną, z zasadami sztuki budowlanej, przepisami przeciwpożarowymi i bhp oraz obowiązującymi normami technicznymi, przepisami prawa, 2. wyznaczenie do wykonania robót w ramach umowy pracowników posiadających wymagane zgodnie z przepisami uprawnienia, wiedze fachową oraz doświadczenie w realizacji robót o podobnym charakterze i zakresie, 3. ponoszenie pełnej odpowiedzialności za wszelkie szkody, jakie mogą doznać Zamawiający i pracownicy Zamawiającego, jak również osoby trzecie w związku z wykonaniem przedmiotu umowy, 4. zastosowania materiałów posiadających stosowne certyfikaty i atesty oraz spełniające normy przewidziane przepisami prawa, 5. zorganizowania we własnym zakresie i na swój koszt zaplecza socjalnego w lokalizacji uzgodnionej z Zamawiającym, 6. prowadzenie robót w sposób nie zagrażający mieniu Zamawiającego, 7. zgłoszenia Zamawiającemu konieczności wykonania robót dodatkowych i zamiennych w terminie 2 dni roboczych od dnia stwierdzenia konieczności ich wykonania, 8. wykonania dokładnych obmiarów wynikających z zakresu prowadzonych robót, 9. skompletowania i przekazania Zamawiającemu atestów materiałowych, 10. ustalenie z Zamawiającym harmonogramu prac, 11.terminowe wykonanie przedmiotu umowy, zgodnie z: 11.1. postanowieniami umowy, 11.2 Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, 11.3. uznanymi zasadami sztuki i techniki budowlanej oraz zasadami prowadzenia robót, 11.4. obowiązującymi normami państwowymi i branżowymi, przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 roku, poz. 1409 ze zm.) oraz przepisami aktów wykonawczych do tej ustawy i innymi przepisami dotyczącymi przedmiotu umowy, 12.utrzymanie terenu prac w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz sukcesywne usuwanie wszelkich urządzeń pomocniczych i zbędnych materiałów, odpadów, nieczystości i urządzeń prowizorycznych, a także ochrona mienia znajdującego się na terenie robót, 13. segregowanie, składowanie i unieszkodliwienie wszelkich odpadów, nieczystości i gruzu budowlanego powstającego w trakcie procesu prowadzenia robót budowlanych, a także wywóz zgodnie z zasadami przewidzianymi w ustawie z dnia 14.12.2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2013 roku, poz. 21 ze zm.) oraz ustawie z dnia 13.09.1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 roku poz. 391 ze zm.) oraz pokrywanie bieżących kosztów wywozu nieczystości stałych powstałych w związku z wykonywaniem robót, 14. kontrola jakości materiałów i robót zgodnie z zapisami Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 15. zapewnienie w trakcie wykonania przedmiotu umowy bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, przestrzeganie obowiązujących przepisów BHP i ppoż oraz wymogów ochrony środowiska, pod rygorem odpowiedzialności odszkodowawczej z tytułu nienależytego wykonania tych obowiązków w trakcie wykonywania robót, 16. wykonanie przedmiotu umowy przy użyciu dostarczonych przez siebie materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w przedmiarach oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, a także przy użyciu sprzętu, zapewniającego należyte wykonanie umowy, 17. przekazanie Zamawiającemu nie później niż w terminie odbioru końcowego - odpowiedniej, podpisanej karty gwarancyjnej, 18. ponoszenie całkowitej odpowiedzialności za materiały użyte do realizacji przedmiotu umowy oraz wykonane roboty, 19. sprawowanie ciągłego nadzoru nad pracownikami pracującymi na terenie robót oraz zapewnienie właściwej organizacji i koordynacji robót poprzez zapewnienie nadzoru wykonawczego, 20. uczestniczenie w spotkaniach koordynacyjnych w terminach wskazanych przez Zamawiającego, 21. w przypadku zniszczenia lub uszkodzenia instalacji, urządzeń, wszelkich przedmiotów znajdujących się w obiekcie lub jego okolicach, a także samego obiektu - do ich naprawienia i doprowadzenia na własny koszt do stanu poprzedniego, także jeżeli szkoda wynikła z nienależytego wykonania zabezpieczenia, 22. umożliwienie Zamawiającemu w każdym czasie przeprowadzenia kontroli robót, w tym postępu w realizacji robót, stosowanych w ich toku materiałów oraz wszelkich okoliczności dotyczących bezpośredniej realizacji przedmiotu umowy, 23. informowanie Zamawiającego o problemach lub okolicznościach mogących wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót, 24. niezwłoczne informowanie Zamawiającego o zaistniałych na terenie robót kontrolach i wypadkach, 25. współpraca i koordynacja prac podwykonawców, w tym ustalenie technicznych i terminowych warunków realizacji robót w sposób eliminujący wszelkie spory, 26. uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu w terminie do dnia zakończenia odbioru końcowego robót, 27. zgłoszenie w sposób zgodny z umową robót do odbioru i uczestniczenie w ich dokonaniu, 28. usuwanie wszelkich wad i usterek przedmiotu umowy, stwierdzonych w trakcie trwania robót i przy odbiorach oraz w trakcie gwarancji jakości i rękojmi - w terminie (odpowiednio) określonym w umowie lub uzgodnionym z Zamawiającym. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1. Zamawiający będzie na bieżąco, zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem, przekazywał Wykonawcy poszczególne pomieszczenia, jednak ich przekazywanie będzie uzależnione od możliwości zapewnienia pracownikom i podopiecznym Zamawiającego, pomieszczeń zastępczych, 2. Wykonawca zobowiązany jest każdego dnia po zakończeniu pracy doprowadzić pomieszczenia w których realizowane będą roboty do stanu czystości, tak aby praca Zamawiającego odbywała się bez zakłóceń. Wynagrodzenie Wykonawcy: 1. wynagrodzenie ryczałtowe obejmuje wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacja zamówienia, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty, 2. wynagrodzenie za realizację zamówienia płatne będzie przez Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy po wystawieniu faktury w terminie do 30 dni po dostarczeniu jej do siedziby Zamawiającego tj. Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Kilińskiego 102/102a. 3. Podstawa do wystawienia faktury będzie protokół odbioru ostatecznego. Odbiór wykonanych prac odbywać się będzie przez upoważnionych pracowników Zamawiającego i Wykonawcy. Wymagania dotyczące gwarancji: 1. Wykonawca udzieli gwarancji na cały przedmiot zamówienia, licząc od daty odbioru bez zastrzeżeń całości zrealizowanych prac, 2. Reklamacje dotyczące stwierdzonych usterek i wad załatwione będą z należytą starannością w terminie 14 dni od zgłoszenia, 3. Okres gwarancji na urządzenia i użyte materiały muszą odpowiadać co najmniej okresowi udzielonemu przez ich producentów i liczone będą od daty odbioru bez zastrzeżeń całości zamówienia, 4. Wszystkie karty i warunki gwarancyjne będą przekazane wraz z protokółem odbioru końcowego, 5. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia w okresie gwarancji, bez uzyskania dodatkowego wynagrodzenia ze strony Zamawiającego przeglądów gwarancyjnych wykonanych prac..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.31.00 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Jerzy Olek OL-BUD Zakład Budowlano - Instalacyjny, ul. Batalionów Chlopskich 3, 94-058 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24390,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27257,82

  • Oferta z najniższą ceną: 27257,82 / Oferta z najwyższą ceną: 85485,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.