Ogłoszenie z dnia 2014-04-25
Poznań: Usługa sprzątania terenu wokół budynków Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu wraz z pielęgnacją zieleni
Numer ogłoszenia: 140316 - 2014; data zamieszczenia: 25.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu , Al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8541300, faks 061 8541204.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.uw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania terenu wokół budynków Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu wraz z pielęgnacją zieleni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania terenu wraz z pielęgnacją (utrzymaniem) zieleni wokół budynków Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu, przy al. Niepodległości 16/18, Placu Wolności 17 i ul. Wiśniowej 13a. 2. Prace wchodzące w zakres przedmiotu niniejszej umowy obejmują: 1) codzienne usuwanie nieczystości z trawników i klombów (wygrabianie) tj. papierków, niedopałków tytoniowych, opadłych liści, piasku, błota, nieczystości pozostawionych przez zwierzęta, 2) codzienne usuwanie nieczystości z terenów utwardzonych (tj. zamiatanie placów, chodników, podjazdów inwalidzkich, parkingów, podwórza, mycie schodów zewnętrznych), 3) codzienne oczyszczanie popielnic, koszy i wycieraczek zewnętrznych, 4) w okresie jesiennym - systematyczne usuwanie opadłych liści z terenów utwardzonych i trawników oraz ich wywóz, 5) raz w tygodniu czyszczenie szklanych balustrad wzdłuż płyty parkingowej i schodów przy budynku A oraz szklanych balustrad na schodach wejściowych do budynku B od ul. Kościuszki (dotyczy wyłącznie lokalizacji al. Niepodległości 16/18), 6) dwa razy w miesiącu (co dwa tygodnie) obustronne czyszczenie szklanych daszków nad każdym wejściem do budynku Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego (dotyczy wyłącznie lokalizacji przy ul. Wiśniowej 13a), 7) w okresie zimowym w razie konieczności, w zależności od warunków atmosferycznych: - systematyczne odśnieżanie, odladzanie i zabezpieczanie przed oblodzeniem poprzez posypanie mieszanką piaskowo - solną terenów utwardzonych (tj. placów, chodników, podjazdów inwalidzkich, parkingów, podwórza, schodów zewnętrznych), - wywóz nagromadzonego śniegu, - usuwanie błota po roztopach, - odkuwanie i wywóz lodu z chodników i parkingów, - usuwanie zwisającego lodu z budynku C przy al. Niepodległości 18. Usługa usuwania zwisającego lodu z budynku C będzie wykonywana wyłącznie po telefonicznym uzgodnieniu z Zamawiającym, ilość przyjazdów nie przekroczy 3 w okresie trwania umowy. 8) codzienną pielęgnację i utrzymanie zieleni wokół budynków w zakresie: - pielęgnacji trawników tj. wiosenna wertykulacja, nawożenie, odchwaszczanie, nawadnianie, koszenie trawników (minimum 2 razy w miesiącu), usuwanie pokosu, - pielęgnacji kwietników tj. wg potrzeby uzupełnienie lub wymiana ziemi, obsadzenie kwiatami jednorocznymi zakupionymi na koszt Wykonawcy rabat/ gazonów, nawożenie, odchwaszczanie, nawadnianie, posezonowa likwidacja kwiatów (obsady kwiatami w uzgodnieniu z Zamawiającym), - pielęgnacji drzew i krzewów tj. wykonywanie cięć ( sanitarnych, formujących, prześwietlających, odmładzających), nawożenie, odchwaszczanie, nawadnianie, okresowe opryski przeciw szkodnikom, korowanie nasadzeń. 3. Wielkość powierzchni do utrzymania porządku wokół budynków Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu wynosi: 1) Poznań, al. Niepodległości 16/18 - 6.462,00 m2 w tym: tereny zielone: 1.382 m2; powierzchnie utwardzone: 5.080 m2, 2) Poznań, Plac Wolności 17 - 791,00 m2 w tym: tereny zielone: 210 m2; powierzchnie utwardzone: 581 m2, 3) Poznań, ul. Wiśniowa 13a - 3.187,00 m2 w tym: tereny zielone: 1.600 m2; powierzchnie utwardzone: 1.587 m2; - łącznie: 10.440,00 m2 w tym: tereny zielone: 3.192 m2; powierzchnie utwardzone: 7.248 m2. 4. Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia stosownie do art. 29 ust. 4 ustawy, dotyczące klauzuli społecznej: 1) Wykonawca przyjmując do realizacji zamówienie zatrudni przy wykonywaniu zamówienia, na podstawie umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej, 1 osobę bezrobotną na podstawie skierowania z powiatowego urzędu pracy zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. z 2013r. poz. 674 ze zm.). Osoba bezrobotna oznacza osobę w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt 2 w/w ustawy; 2) zatrudnienie przy realizacji zamówienia w trybie, o którym mowa w pkt 1, winno nastąpić w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych od dnia rozpoczęcia realizacji umowy i trwać nieprzerwanie w całym okresie wykonywania umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę bezrobotną lub przez Wykonawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia w ciągu 14 dni kalendarzowych na to miejsce innej osoby bezrobotnej, w trybie, o którym mowa w pkt 1, 3) Wykonawca w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia rozpoczęcia realizacji umowy, przedstawi Zamawiającemu zgłoszenie oferty pracy przedstawione powiatowemu urzędowi pracy, odpis skierowania bezrobotnych przez powiatowy urząd pracy do Wykonawcy oraz umowę o pracę lub umowę cywilnoprawną z wybraną osobą skierowaną przez powiatowy urząd pracy, 4) Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji umowy zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia osób bezrobotnych, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją niezwłocznie Zamawiającemu w wyznaczonym terminie, 5) w przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia i na jego czas 1 osoby bezrobotnej oraz nieprzedstawienia dokumentów o których mowa w pkt 3) i 4) w wyznaczonym terminie, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu, w wysokości 300,00 zł brutto za każdy dzień niezatrudnienia 1 osoby bezrobotnej w danym miesiącu realizacji usługi oraz nieprzedstawienia dokumentów o których mowa w pkt 3, 4, liczony od dnia następnego po terminach wskazanych w pkt 3), 4) chyba że Wykonawca wykaże, że przedstawił zgłoszenie oferty pracy powiatowemu urzędowi pracy a niezatrudnienie osoby bezrobotnej nie nastąpiło z przyczyn leżących po jego stronie np. w przypadku odmowy podjęcia pracy przez bezrobotnego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 90.10.00.00 - 90.10.00.00 90.66.20.00 - 90.66.20.00 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1200,00 zł, (słownie: jeden tysiąc dwieście zł).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający żąda wykazania się wykonaniem lub wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - minimum trzech usług, każdej w zakresie: utrzymania terenów zewnętrznych wokół budynków obejmujących sprzątanie terenu i pielęgnację (utrzymanie) zieleni o powierzchni terenów zewnętrznych minimum 10.000 m2 (dla każdej usługi), - minimum dwóch usług obejmujących odśnieżanie terenu o powierzchni minimum 3.000 m2 (dla każdej usługi).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Zamawiający żąda wykazania się wykonaniem lub wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - minimum trzech usług, każdej w zakresie: utrzymania terenów zewnętrznych wokół budynków obejmujących sprzątanie terenu i pielęgnację (utrzymanie) zieleni o powierzchni terenów zewnętrznych minimum 10.000 m2 (dla każdej usługi), - minimum dwóch usług obejmujących odśnieżanie terenu o powierzchni minimum 3.000 m2 (dla każdej usługi).;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy, jeżeli zmiany są korzystne dla Zamawiającego albo nie można było ich przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim przypadku sporządzony zostanie stosowny aneks do umowy. Warunki zmiany umowy zostaną ustalone pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 2. W szczególności dopuszczalna będzie zmiana umowy dotycząca: 1) zmiany świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia, 2) zmiany danych Wykonawcy bez zmiany samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy, numeru rachunku bankowego, osób reprezentujących strony umowy itp.), 3) zmiany terminu płatności z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego, 4) zmiany wielkości (zmniejszenia) powierzchni do utrzymania porządku i tym samym odpowiedniej zmiany wartości umowy. 3. Zmiana postanowień zawartej umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. 4. Zmiana umowy, o której mowa w pkt 1, 2, następuje na pisemny wniosek strony umowy, zawierający wykazanie okoliczności umożliwiających dokonanie zmiany, to jest wskazanie przedmiotu i zakresu zmiany, uzasadnienie zmiany, wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.uw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań
pok.457 Bud. A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań Sekretariat Biura Organizacyjno - Administracyjnego pok.373 Bud. A.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Likwidacja wyrobów zawierających azbest
- Przebudowa terenu przyszkolnego - dziedzińca szkoły z uwzględnieniem małej retencji. Modernizacja dziedzińca na terenie Szkoły Podstawowej nr 60
- Wykonanie dokumentacji projektowej pn.: Modernizacja pomieszczeń w budynku przy ul. Słowackiego 8 w Poznaniu - etap II sanitariaty.
- USUNIĘCIE GUMY Z NAWIERZCHNI BETONOWEJ LOTNISKA ORAZ OZNAKOWANIA POZIOMEGO NAWIERZCHNI LOTNISKOWYCH
- Usługi przygotowania wideo z tłumaczeniem na Polski Język Migowy wraz z montażem do 28 filmów, (...) dla Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu. Część I
- Wykonanie odnowy oznakowania poziomego dróg powiatowych administrowanych przez ZDP w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania pomieszczeń biura i posesji Nadleśnictwa Złotoryja w latach 2024-2027
- Przebudowa ul. Wieżowej w Poznaniu wraz z wykonaniem nasadzeń zieleni i przeprowadzeniem rocznej pielęgnacji kontraktowej
- "Kolorowy ogród sensoryczny/muzyczny przy ul. Konnej w Katowicach"
- CUW.26.7.2024 "Szkolny EkoOgród 2023-2024 przy Szkole Podstawowej nr 3 im. Bolesława Krzywoustego w Białogardzie" w ramach udzielonego dofinansowania z Wojewódzkiego Funduszu OŚiGW w Szczecinie.
- "Nowe skwery na bulwarach Rawy w Katowicach"
- "Modernizacja i doposażenie placu zabaw na Placu Pileckiego w Katowicach"
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.