eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bychawa › Wykonanie remontu nawierzchni dróg wojewódzkichZadanie Nr I - Nr 747 Chodel - Konopnica, m. Chodel, km 67+350 - 67+700, Zadanie Nr II - Nr 842 Rudnik Szlachecki - Krasnystaw, km 0+070 - 0+695 i km 0+855 - 3+000

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-08

Bychawa: Wykonanie remontu nawierzchni dróg wojewódzkich: Zadanie Nr I - Nr 747 Chodel - Konopnica, m. Chodel, km 67+350 - 67+700, Zadanie Nr II - Nr 842 Rudnik Szlachecki - Krasnystaw, km 0+070 - 0+695 i km 0+855 - 3+000
Numer ogłoszenia: 140242 - 2009; data zamieszczenia: 08.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie , ul. Antoniego Budnego 5, 23-100 Bychawa, woj. lubelskie, tel. 081 5661393 w. 28, faks 081 5660256.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu nawierzchni dróg wojewódzkich: Zadanie Nr I - Nr 747 Chodel - Konopnica, m. Chodel, km 67+350 - 67+700, Zadanie Nr II - Nr 842 Rudnik Szlachecki - Krasnystaw, km 0+070 - 0+695 i km 0+855 - 3+000.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje wykonanie remontu nawierzchni dróg wojewódzkich: Zadanie Nr I Nr 747 Chodel - Konopnica, m. Chodel, km 67+350 - 67+700 tj.: - roboty pomiarowe, - roboty rozbiórkowe, - frezowanie nawierzchni asfaltowej, - regulacja pionowa studzienki sanitarnej, - regulacja pionowa kratek ściekowych, - wykonanie warstwy wyrównawczo - wzmacniającej nawierzchni mieszanką mineralno - asfaltową, - oczyszczenie i skropienie nawierzchni drogowych, - wykonanie warstwy przeciwspękaniowej pod warstwy bitumiczne, - wykonanie warstwy wiążącej, - wykonanie warstwy ścieralnej, - ułożenie ścieków podchodnikowych. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w projekcie wykonawczym remontu, przedmiarze robót oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Zadanie Nr II Nr 842 Rudnik Szlachecki - Krasnystaw, km 0+070 - 0+695 i km 0+855 - 3+000 tj.: - roboty pomiarowe, - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne, - frezowanie nawierzchni, - wykonanie warstwy wyrównawczo - wzmacniającej nawierzchni mieszanką mineralno - asfaltową, - oczyszczenie i skropienie nawierzchni drogowych, - wykonanie warstwy przeciwspękaniowej pod warstwy bitumiczne, - wykonanie warstwy wiążącej, - wykonanie warstwy ścieralnej, - ułożenie ścieków podchodnikowych, - utwardzenie poboczy, - ustawienie krawężników, - oczyszczenie rowów, - oczyszczenie przepustów. Szczegółowy zakres robót ujęty jest w projekcie wykonawczym remontu, przedmiarze robót oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 2. Remont nawierzchni bitumicznych należy wykonać zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi: - Wymagania ogólne do szczegółowych specyfikacji technicznych - D-M-00.00.00, - Prace pomiarowe - D-01.01.01, - Rozbiórka elementów dróg, ogrodzeń i przepustów - D. 01.02.04, - Roboty ziemne - wymagania ogólne - D. 02.00.00, - Wykonanie nasypów - D.02.03.01, - Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych - D. 03.02.01 a, - Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych - D. 04.03.01, - Wyrównanie podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową D- 04.08.01, - Frezowanie nawierzchni asfaltowych na zimno, - Nawierzchnia z betonu asfaltowego - D 05.03.05, - Wzmocnienie i remont istniejącej nawierzchni geowłókniną D-05.03.26b, - Umocnienie powierzchni skarp, rowów i ścieków - D. 06.01.01, - Izolacja z papy zgrzewalnej - D. 27.02.01, - Naprawa poboczy gruntowych - D. 06.03.02, - Rowy - D. 06.04.01, - Krawężniki betonowe - D. 08.01.01. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne zadania. 4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową, na podstawie opracowanego i dostarczonego przez Zamawiającego projektu czasowej organizacji ruchu, zatwierdzonego przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, stanowiącego załącznik do projektu wykonawczego remontu. 5. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania robót budowlanych zobowiązany jest do opracowania planu BIOZ zgodnie z art. 21a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane wraz z późniejszymi zmianami. 6. Okres gwarancji dla robót objętych zamówieniem wynosi 3 lata od daty odbioru ostatecznego. 7. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy). Wielkość lub zakres zamówienia: 1.791.739,30 zł netto.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: na zadanie nr 1 - 2.500,00 zł, słownie złotych: dwa tysiące pięćset 00/100, na zadanie nr 2 - 8.000,00 zł słownie złotych: osiem tysięcy 00/100. 2. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Kredyt Banku S.A. O/Lublin nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000. 4. W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2002 Nr 72 poz. 665 j. t.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia lub oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1) Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi; 2)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 6) Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 2. Ponadto Wykonawca musi spełniać następujące wymagania: 1) Dysponowanie osobami zdolnymi do pełnienia funkcji kierownika budowy, z minimum 3 letnim doświadczeniem w pracy na stanowisku kierownika budowy/robót posiadającymi uprawnienia budowlane branży drogowej, oraz aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej poświadczone przez odpowiedni organ samorządu zawodowego. Przez minimalne doświadczenie zawodowe, rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych wraz z okresem przepracowanym na stanowisku takim jak zaproponowane w ofercie. 2) Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 3 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3) Dysponowanie następującymi jednostkami sprzętu i środkami transportu: -frezarka 1 szt., -piła do cięcia asfaltu i betonu 1 szt., -sprężarka 1 szt., -szczotka mechaniczna 1 szt., -skrapiarka lepiszcza 1 szt., -koparka 1 szt., -układarka do mieszanek mineralno - asfaltowych typu zagęszczanego 1 szt., -walec drogowy samojezdny ogumiony 1 szt., -walec drogowy samojezdny stalowy gładki 1 szt., -samochody samowyładowcze z przykryciem brezentowym 2 szt. -samochód ciężarowy 1szt. 3. Ocena spełniania warunków, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca załączy do oferty następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia ze wskazaniem zakresu wykonywanych przez nich czynności, zawierający informacje o dysponowaniu osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika robót dla branży drogowej wraz z załączoną kserokopią/kserokopiami uprawnień budowlanych w specjalności drogowej wraz z załączoną kserokopią/kserokopiami aktualnego zaświadczenia odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej. W przypadku udostępnienia osoby/ób zdolnej/ych do wykonania zamówienia przez inny podmiot/y do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu/ów do jej/ich udostępnienia. 4) Wykaz minimum 3 robót, zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 5) Wykaz potencjału technicznego. W przypadku udostępnienia potencjału technicznego przez inny podmiot/y do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie tego podmiotu/ów do jego udostępnienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 1, za zaliczeniem pocztowym - koszt 64,00 zł lub pocztą elektroniczną po wcześniejszym przesłaniu zamówienia na adres e-mail: rdw.lublin@zdw.lublin.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2009 godzina 11:45, miejsce: W siedzibie Zamawiającego, pokój nr 5. Otwarcie ofert: 28.05.2009 r., godzina 12:00, w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują za pomocą faksu nr (0-81) 566 02 56; lub drogą elektroniczną na adres e-mail: rdw.lublin@zdw.lublin.pl. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami: 1. W sprawach technicznych - P. Edward Rudzik tel. (0-81) 566 13 93 w. 23, w. 25. 2. W sprawach formalno-prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - P. Krzysztof Olko, Anna Kaczor tel. (0-81) 566 13 93 w. 28.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie remontu nawierzchni drogi wojewódzkiej: Zadanie Nr I - Nr 747 Chodel - Konopnica, m. Chodel, km 67+350 - 67+700.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z opisem zawartym w pkt II.1.3). Wielkość lub zakres zamówienia: 246.717,93 zł netto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00-8, 45.23.10.00-5, 45.23.30.00-9, 45.11.20.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie remontu nawierzchni drogi wojewódzkiej: Zadanie Nr II - Nr 842 Rudnik Szlachecki - Krasnystaw, km 0+070 - 0+695 i km 0+855 - 3+000..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zgodnie z opisem zawartym w pkt II.1.3). Wielkość lub zakres zamówienia: 1.545.021,37 zł netto.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00-8, 45.23.10.00-5, 45.23.30.00-9, 45.11.20.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.